@snieke, wat goed!!! Goedzo maxime!!! @marloes, goed dat je een mail hebt gestuurd, zo zie je maar! Jammer dat je ongesteld bent geworden. Hoe waren de tompoucen? @sarah, dat wordt helemaal super!! heel veel plezier, en nee hoor helemaal niet raar dat je er zin in hebt, zonder gezin! @steph, ik ben ook zo emo hoor! Jank wat af om Collin (positief dan) en om hoeveel hij kan, hoe groot hij is, en dat hij alweer 1 wordt!!!! Dus dat heeft niks te maken met hormonen, of mijn hormonen sporen nog steeds niet! (of ik niet! haha) En pfff mannen (ben af en toe blij dat ik er geen heb!) @mac, leuke kadoos! fijn weekend geniet ervan! @mama, lekker dan, was t wel een leuk kort pyamading? en een leuke makelaar haha? @eten: ontbijt: fles 180+6 en boterham of papfles (als ik lui ben) tussendoor: fruit (als hij slaapt smorgens verschuift dit naar de middag) lunch: 2/3 boterhammen met halfvolle melk of sap/thee/water tussendoor: koekje, rijstewafel, eierkoek, rozijntjes of fruit Diner: avondeten en voor t slapen gaan nog een fles 180+6 of warme halfvolle melk. En er staat de hele dag door drinken voor hem, dit pakt hij zelf als hij dorst heeft (pakje, rietjesbeker, of plastic beker met rietje).
Sollicitatie, was leuk, gezellig klein bedrijf. Maar verdient gewoon helemaal niks.. 8 euro per uur bruto, en ze hadden maar 16 uur nodig. Ja daar kan ik niet van leven!
@mama: hier was ook bijna alles al van bakkaboe uitverkocht. Ik heb nog een broekje met 40% korting kunnen scoren en toen toch bezweken aan de normale collectie. @Sarah: Heb jij dit helemaal alleen bedacht? leuk die zeepketting! Altijd handig voor op het toilet of in de kledingkast. Die doe-route lijkt me ook gezellig. En lekker eten bij de Jap. Ziet er goed uit. Veel plezier!!! @Marloes: Netjes opgelost. Mag je de rest houden? Heb je een link van je nieuwe handdoeken. @Snieke: En ik dacht nog wel dat Maxime nooit meer zou gaan staan Ik ben wel benieuwd hoe hij er nu uit ziet. @Laura: jammer van de sollicitatie. Heb je recht op WW of zoiets (ben er helemaal niet in thuis).
dit is het geworden Ilse... en dan met washandjes in roze, rood en ook chinese roos. de rest mag ik trouwens houden ja.
brooddeeg maak je door 1:1 meel en zout te doen en dan water erbij. Oh bedoel je trouwens brooddeeg om te bewaren? Anders natuurlijk niet zoveel zout hahahahaha
zucht... Ging Collin eindelijk wat vroeger naar bed (19.45, sliep om 20.15) Gaat net de deurbel.. en wat gebeurd er dan... mijn hond keihard blaffen (fijn zon waakhond...) en niet 2 blafjes, nee gewoon keer of 7 keihard blaffen.. want mijn vader zei niks, bleef ook vond ik erg lang zitten op de bank. (ik zat boven) en tja als je geen foei zegt, of actie onderneemt om naar de deur te lopen blijft pim blaffen. Resultaat.. een overstuur wakker geschrokken kind die dus niet meer gaat slapen!! (hij lag er gister ook uiteindelijk pas om 22.15 in!) Ik ben t zo spuug zat dat ik hier woon. En dat mijn kind savonds niet op een normale tijd wil gaan slapen! *gaat even in een hoekje heel hard staan gillen en aan dr haren trekken*
ohhhoh wat een knallers!! Die 3 mannen moet je ergens mee compenseren Erg gaaf. @Kuide: argggh nee! Ik begrijp je frustratie. Ik hoop dat Collin zo weer in slaap valt. Lastig pakket, zit je in.
Avond! @Ilse, je slaat de spijker op z'n kop meid... Ik ben er uiteraard nog op terug gekomen, maar hij snapt gewoon echt niet waarom ik er gisteren zo heftig op reageerde. Hij zegt ook dat ie me zeker niet uit zat te lachen, maar me totaal niet begreep. Mannen komen van mars, vrouwen van venus zeggen ze he? En dat opstaan ligt ook gedeeltelijk aan mezelf. Ik voel mezelf ook rot als hij de hele week hard werkt, ik uitslaap en de hele dag thuis zit. Morgen mag ik iig uitslapen. @Snieke, smeppen? Leuk! En manlief zal het ook vast niet erg vinden. En wat knap van Maxime!! Lijkt op 't kindje van m'n vriendin. Die is net zo oud en staat ook ineens, nog even en hij loopt nog sneller los dan menig kindje hier! @Mandy, kun je de rompers niet online bestellen en bij je eigen hema laten bezorgen? Jou schema is trouwens precies hetzelfde als die van mij, alleen krijgt Esmee na de groente altijd nog yoghurt. @Sarah, klinkt erg leuk allemaal! Alvast heel veel plezier morgen! @Marloes, zie nou dat het toch goed was om even een mailtje te sturen. En lekker, een vrouwelijke badkamer tussen al die kerels. @Lau, wat jammer dat het niks is geworden. Vooral omdat het wel een leuk bedrijf was. Maar het tikt idd niet erg aan... Heb je je haren nog? Wat balen dat Collin net weer wakker wordt door een blaffende hond en een vader die te lang op z'n gat blijft zitten. Hier alle boodschappen voor zondag in huis. Morgen nog de taart halen en dan morgenavond wat hapjes maken en slingers en ballonnen ophangen. Balen van het weer. Er komt toch nog het één en ander aan visite wat ik niet had verwacht en nu moet ik alles in ons kleine huiskamertje stallen. Zet wel buiten een partytent met hangtafel neer voor de rokers. (kan ik meteen leuk slingers aan hangen hahaha)
oei dat is niet zo fijn....... Ook kan ik me voorstellen dat je eindelijk een plekje voor jezelf en collin wilt knuf!
Er kwam al wel visite hoor, maar al m'n vriendinnen hebben afgezegd en wat familie van Roij dus ik had het idee dat er niemand over bleef. Nu komen er ineens mensen die ik juist niet had verwacht. Hoe is het met collin? Wil ie al slapen?
stephanie ik wil je alvast heel veel plezier wensen zondag. En alvast van harte gefeliciteerd met esmee. Ik weet niet of ik nog hier kom voor die tijd. ilse, ook jij alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hier net een poppenwagentje besteld voor lieke (volgens mij dezelfde als stephanie). En het vrijgezellenfeest voor een vriendin geregeld. De meiden die meegaan zijn snel met betalen, was helemaal verbaasd. Ik hoef nog maar van 1 iemand geld te krijgen! Sarah heb jij morgen het vrijgezellenfeest? Veel plezier dan!!!
Dank je! De poppenwagen is trouwens in het echt nog veel leuker dan op de site. Ik heb er een dekentje bij besteld, maar er zat er ook al eentje in.. Wat lekker dat die meiden zo snel zijn met betalen zeg! Mag ook wel trouwens, maar toch.
laura irritant zeg! hier gaat de kat ook vaak miauwen als Maxime net in slaap aan het vallen is. En die heeft er ook geen zin meer in, om s avonds te gaan slapen. Hij staat alleen nog maar in zijn bed. Veel leuker dan slapen blijkbaar Nou ja of het zijn gewoon avondmensjes
ik ben traphekjes aan het bestellen, duur zijn die dingen zeg. En wij hebben nogal veel trappen... Misschien krijg ik wel quantumkorting, haha!