mijn kapster zegt dat het haar bij kindjes wel sneller gaat groeien als je het knipt. Kaalscheren lijkt me niet echt nodig.
Nou ik vind het schandalig dat ze niet mee gaan!!!! Wat is nou 50 euro? Ja ok, wel veel geld, maar ik vind het nogal meevallen voor een hele dag! Ik zou ook echt boos zijn als ik je zus was. Hier ook noodweer. Wauw finn ook al loslopen, wat een knapperds!!!
Ja hier ook, maar nu is het opgehouden zie ik. Gelukkig slaapt de mijne er ook doorheen en is ze niet bang.
ja, ze gaan allebei om 19.00 uur naar bed en houden allebei erg van slapen, dus daar hebben we mazzel mee. Als Thom nu bv heel veel gehuild zou hebben, dan hadden we zijn ledikantje bij ons op de kamer gezet.
Ja zoiets hoorde ik ook. Hoe zou je hem knippen? @Marloes, waar jij de ledikant heb staan heb ik een gedeelte van het raam. Maar goed dat is een zorg voor later, maar denk dat die dubbele ledikant dé oplossing is in ons geval.
Sarah... stomme zussen Trouwen doe je toch (hopelijk) maar 1x... Heb je trouwens nog iets gehoord van die toets? en super van Finn!!!
dinsdag komt de kapster hier, geen idee hoe ik het laat knippen, gewoon beetje gelijk laten knippen denk ik.
@ haar, ik zou gewoon geduld hebben. Naar de kapper gaan om de ergste piekjes eraf te laten halen en maar wachten. Sam had op z'n 1e verjaardag net z'n 1e krul en nu echt heel dik krullend haar. Thom z'n haar is kaarsrecht en wordt nu vooral aan de achterkant heel dik en vol. de kapster zei ons dat we nog een maandje of 2 moesten wachten en dan zou ze er al iets van een modelletje van kunnen maken
Go Thom!!!! Wat knap zeg, en wat gaan die juni kids toch snel. Trouwens, ik vind de kamer van de jongens erg mooi en handig ingedeeld.
Ook al los lopen! Knap van 'm hoor. Ja, en van los lopen komt vallen... Blauwe plekken tijd! Schattig dat ie zo trots is op zichzelf. We hebben deze babykamer: http://www.1001babykamers.nl/images/producten/groot/ac29b9d8a029ecd4408ee856ca2540d4.jpg
hier nu trouwens ook onweer... had nog 2 dagen compensatie staan op mijn werk... dus heb donderdag (mijn verjaardag) lekker vrij gevraagd en dan gaan we naar de efteling.... lekker rustig dagje dan
Esmee is net in bad geweest, maar kan alweer. Vind het zoooo leuk om bij de hond in de mand te spelen. Hond likt d'r helemaal af en zij vind het maar wat leuk. Deze mama vind het een beetje vies, maar oh wat knap van mezelf... ik laat het maar zo en doe straks een waslapje over d'r snuut en handjes! Dikke vrienden die twee. Hier trouwens geen noodweer, maar ga wel even buienradar kijken of we nog wat krijgen.
Mooie meubeltjes voor de nieuwe baby!!! Vind het op de foto zo ook al heel mooi. Met oranje zal het wel een stuk vrolijker worden