~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @debke hahah stekels:D

@mandy brrr nee dat zijn geen kapsels voor mij hoor! dank je wel, vind ik ook hoor maar ja hele tijd geen zin om te gaan en nu sleepte mn moeder me ineens mee naar de kapper zij heeft betaald heerlijk:D

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Wat gedurft!!! Ik ga zo gelijk kijken!

@Bloempje: Welcome back. Aggos bij iedere voorbij komende baby gehuild. Lijkt me ook wel erg moeilijk om je meisje te moeten missen. Heerlijk he om dan weer thuis te zijn.

@mama: hahah oohh je hebt de vrede bewaard. Slim ;)
    En kriebels?? ;)

@Laura: zat me nog te bedenken dat Collin misschien niet tegen kleurstoffen of bepaalde suikers "kan". Omdat hij vaak nog zo actief is? Dat zie je ook vaak bij kindjes met ADHD.

@Marloes: Hoe smaakte de 80 tompoezen? :D

@Steph: jaa morgen is Esmee jarig!! Ik hoop dat het droog blijft. Heel veel plezier ennnnnneh ik ben benieuwd of je het drooghoudt bij het zingen en taartje geven...
    Ik had tranen in mijn ogen

3. Koekeloerie

@aal: heb gekeken, dit staat je super!! Je krijgt gelijk weer een slag in je haar. Zal wel makkelijker met uitkammen zijn denk ik zo ;) en schelen in conditioner :D

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ilse ja klopt hahaha en met drogen met alles eigenlijk. Het is denk ik op de foto niet te zien, maar ik heb ook heel dik haar, dus het wordt als het zo lang en nat is ook heel zwaar..(scheelt ook weer in de shampoo kosten:D)

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Lief van je moeder! Ik zoek het ook nooit, gelukkig hebben wij een thuiskapster die standaard om de 4 weken komt. Dan 'moet' ik wel.

@Ilse/Lau: Ja daar zit wel wat in! Ik had dat vroeger ook dat ik overactief werd van bepaalde snoepjes/drinken.

@Ilse: Beetje kriebels wel, maar toen ik zag hoeveel makkelijker het gaat met een kindje van bijna 3 erbij besloot ik toch echt even te wachten ;).

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mandy ja dan moet je wel ja hahah ja ik moet gewoon wat vaker gaan maar gun mezelf die tijd gewoon niet...

@ilse idd misschien zou dat er ook mee te maken kunnen hebben nu je het zegt..vriend van mij heeft het ook heel erg gehad en sven trouwens ook vroeger...

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heeft iemand de link van het andere forum trouwens, want ik had hem bij mn favoriten staan, maar aangezien de harde schijf van de lap kaduuk is moest ik alles opnieuw erin zetten

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    juni2009.yourbb.nl

:)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou... 1'tje was genoeg hoor... maar hij was erg lekker!!! :D

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Thnx mandy

@marloes wat flauw dat je er maar 1 op hebt...

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @ilse, zal er is op letten, maar hij krijgt niet veel suiker of kleurstoffen binnen? (normaal dan, vandaag wel haha)
    En t rare is, overdag slaapt ie wel goed. Alleen savonds wil hij niet.(normaal, vandaag ook niet door de drukte)
    Heb meer t idee dat dat komt omdat hij laat in de middag nog slaapt (van 3-5) en dan pas laat savonds wil naar bed wil.
    Maar ik krijg hem gewoon niet vroeger naar bed, want smorgens is hij om 9/10 uur weer gesloopt en valt ie gewoon in slaap in op de grond haha.. en dan daarna houdt ie t wel weer uit tot 2/3 uur... en dan weer tot uur of 20.30...

maar misschien heb ik vandaag zijn cirkeltje doorbroken.. hij werd pas om 8.30 wakker, ging slapen van 11-12 en sinds 19.30 dus aan t slapen, nu wel even wakker.. maar goed gaat zo weer naar bed.
    Hopen dat ik hem morgen wakker kan houden van van 12-15 kan laten slapen.. en dan gewoon weer netjes om 19.30 naar bed..

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mama, niet wakker van de honger?? nee honger niet... maar wel wakker... hij heeft geslapen van 19.30 tot 22.15 :p en nu klaar wakker..

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Jij hebt gewoon een klein avondmensje :).
    Wij hebben de bedtijd ook opgeschoven van 19.30u tot 20.30u/21.00u en sindsdien slaapt ze weer goed. Is hij wel echt moe om 19.30u?

14. Koekeloerie

@lau: ik hoop het voor je! Ik vind zo sneu voor je dat het je zo opbreekt, dus misschien is het wel iets heel anders dan een ritme of gewoonte...vandaar dat ik aan die suikers moest denken.

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Kan dat ook met natuurlijke suikers trouwens dat kindjes daar meer hyper van worden?
    (of stel ik nu een hele domme vraag:))

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dat vroeg ik me toevallig ook af! Even googlen ;)

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihih ben ik gelukkig niet de enige:D sja tuurlijk google...dat ik me dat weer niet bedenk ...hhahah

18. Koekeloerie

weet ik ook niet.

daan was een hele erge ADHDer en daar ging het eigenlijk alleen mis met kleurstoffen. Vooral blauwe m'm's (?)
    Nu stuitert ie wel eens door de kamer na een blikje redbull... cafeine denk ik dan??

Ik heb er verder ook geen benul van.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik eigenlijk ook niet omdat ik dat zelf helemaal niet heb...Sven heeft verschijnselen gehad van ADHD vroeger (tenminste dat hoor ik steeds van zn moeder) en een vriend van vroeger heeft gewoon echt ADHD en als die een snicker of andere zoete zooi op had dan was het net een stuiterbal....

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ohja Jason gaat steeds meer staan bij de bank/tafel bij mn ouders vandaag ook! Ben echt zoo trots hahah. En hij staat steeds op handen en voeten op de grond ook grappig.

Mn ouders vonden het nodig om gezellig oude videos van mij van vroeger te kijken, en schrikbaren genoeg zag ik toch veel gelijkenissen met Jason en mij (ook wel leuk want iedereen vindt het zo een kopie van Sven)...

Deel Deze Pagina