~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Jason gaat ineens snel.
    Leuk zeg dat je video's van jezelf hebt toen je nog klein was.
    Natuurlijk lijkt hij ook op jou. Dat hij zo op Sven lijkt komt denk ik meer door het kapsel ;)

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja gaat ineens heel snel, maar wel erg leuk! Ja mn ouders hebben echt 20 video's van mij en mn zus..(vreselijk als je het mij vraagt hoewel ik het wel leuk vond om mezelf voor een slagroom taart te zien zitten met 1 jaar en niks te doen:D)
    Hij heeft idd hetzelfde kapsel als Sven hahahah, weet ook wel dat ie ook op mij lijkt:) maar vond het wel leuk dat zo te zien.:);)

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Hij slaapt alweer :)

@ilse, redbull is ook veel suiker! En natuurlijke suikers hebben niet zoveel invloed op hyperactiviteit. En tis idd vaak een combi met kleurstoffen (ik heb zelf veel last als ik van die snoephartjes eet, of m&m's of lollies die kleur afgeven.. dan ga ik stuiteren.
    Maar goed dat krijgt coll niet..
    Denk zelf dat ie gewoon een beetje met zijn ritme aan t klooien is, dat ie overdag moe is omdat hij veel loopt en doet, en dan dus "te veel" slaapt, en daardoor savonds minder moe is. Hij is wel moe, gaat op de grond liggen duimen, hangerig, huilen om niks.. maar slapen ho maar.. en als ik m dan een uur later erin leg, gaat ie rustig slapen zonder problemen..
    tis ook gewoon een eigenwijs koppig ventje (van wie zou die t hebben ;))

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    van z'n vader Lau... alle 'slechte' dingen van z'n vader haha...

vraag anders het cb eens om advies hoe je het kan doorbreken.
    maak je hem overdag wakker? of wacht je tot Collin helemaal klaar met slapen is en zelf wakker wordt?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Er zijn er 2 jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien, dat zijn.......

Esmee & Ilse

GEFELICITEERD !!!

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Ilse..nee heb ik samen met mn moeder en een vriendin van mn zus bedacht!
    Brooddeeg of zoutdeeg...idd wat zo keihard wordt! Ben benieuwd wat Steef er van vind morgen! Hahaha! Het is echt een hoopje klei!
    Enne...GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEERD!

@Marloes...ik heb het gegoogled...ik gheb de volgende verhoudingen gebruikt:
    2 delen (tarwe)bloem
    1 deel zout
    1 deel water
    en dan nog een klein beetje olie.
    Het is goed hard geworden....Ik had er ook een beetje verf doorgedaan om het een kleurtje te geven...maar dat kan je dan het beste eerst door het water mengen...anders krijgt je korreltjes met kleur en zonder..dan mengt het niet goed.

@STeph...zooooo daar denk ik vaak genoeg over na! Hahaha! Dan zou ik me om te beginnen niet druk hoeven hoe ik mn school ga betalen! Of nog beter de rekeningen en boodschappen! (armelui heh?! Hahahaha!)
    Maar zit ook wel eens op funda naar heeeeeeeele dure huizen te kijken...voor als ik later rijk ben! Hahahaha! (hoop nog steeds dat Steef ooit een wereldbaan krijgt:p)
    Heeeeeeeeeeeel erg veel plezier morgen (vandaag..hahaha)! Fijn dat er toch nog mensen komen! Dus GEFELICITEEEEEEEEEERD!!!
    @Tam...wauw wat een mooie haren zeg! En die ogen ook elke keer weer! *smelt*
    Geweldig!

@Deb...supermooie taart zeg! Jaloeeeers!!!! Heeeeeeeeeeel veel plezier morgen!

@Mama...supergoed zeg! Nu wij nog! (of Finn dan eigenlijk! Hahaha!)
    Denk ook niet dat je nu nog een heftige reactie gaat krijgen...lijkt me zo stug!

Vandaag het vrijgezellenfeestje gehad..het was wel leuk...maar ook een beetje niet.
    Mn zus kan namelijk zo'n zeikerd zijn als het niet gaat zoals zij het wil. Dus dan kan ze erg kattig doen!
    Ze vond de opdrachten allemaal maar niets enzo.
    Maar gelukkig de workshop en het eten wel.
    Vind het wel jammer! We geven er toch veel geld voor uit (wat ik eigenlijk niet eens heb) en dan zo ondankbaar doen.
    Maar goed...zo is ze nou eenmaal...ze kan aaaaaaaaaaardig negatief doen! Hahaha!
    Het eten was errrug lekker zeg! Ik hou daar we van!
    Nu naar bed en hopen dat ik eindelijk mn beloofde rugmassage krijg....dat had Steef 3 dagen geleden beloofd!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hihi toen al een net meisje... leuk toch die videos... ik heb geen idee of mijn ouders videos van ons hebben...

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sarah wat jammer dat je zus zo vreemd reageerde op het vrijgezellenfeestje... je moet je dan toch juist overgeven aan anderen he...

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Esmee gefeliciteerd met je eerste verjaardag...

Ilse van harte gefeliciteerd!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sam ik weet van mijn vriendin dr kinderen als je ze snoep geeft dan zijn ze daarna super druk... dus het zal wel invloed hebben...

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hoeraaaa Esmee 1 jaar! Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd Ilse!!

@Sam: Wat leuk dat je ouders zoveel films van jullie hebben! En tuurlijk lijkt Jason ook op jou, maar dat kapsel hé.. hahah

@Sarah: Jammer dat je zus zo negatief kan zijn, vond de rest het wel leuk?
    Hoop dat jullie ook snel kunnen provoceren!

12. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

HIEP HIEP HOERA ESMEE IS 1 JAAR GEFELICITEERD!!
    Veel plezier vandaag.
    @ Ilse: Ook gefeliciteerd met je verjaardag:)
    @ Debby: Mooie taart jij ook veel plezier vandaag
    met Emma haar verjaardag vieren
    @ Sarah: Wat jammer dat je zus zo reageerde, maar gelukkig vind ze sommige dingen wel leuk.
    @ Mama: Fijn dat je kleine meid goed reageert op de melk.
    Verder weet ik het ff niet.
    Danian was vanmorgen weer om 7.00 uur wakker:D
    Hij heeft de smaak te pakken;)
    Papa heeft zijn cadeautjes al gehad.
    Danian had op de opvang een tegeltje met zijn handje van verf er op gemaakt en ik had een naambordje voor bij de voordeur laten maken, want die er hangt daar staat Danian niet op.
    Nu heb ik een plekje vrij gehouden voor een 2e kindje als die er mag komen.
    We gaan straks naar Emmen naar mijn ouders Vaderdag vieren, dus zijn vanavond pas weer terug.
    Iedereen een fijne Vaderdag.

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Pff, Zoë was al vroeg wakker, om 07.00u kreeg papa zijn vaderdagcadeautje al. Nu zitten we allebei gaar op de bank en vliegt Zoë door de kamer op haar loopauto *gaaaaap*

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Goede morgen!
    Esmee alweer 1 jaar!hiep hiep hoera!!

Ilse gefeliciteerd met je verjaardag!

Coll werd om 8.00 wakker, ligt nu zijn fles te drinken in bed, ik ben lui.. :p
    Gaan zo opa pesten voor "opa" (vader)dag!

1 van mijn katten had al een opadag kadootje gebracht, en baby koolmeesje :( (dood)
    Heerlijk als je dan beneden komt om de fles te maken, en overal veertjes ziet en een kat met zon beestje in zijn bek! *goedemorgen!*

@marloes, ik laat hem slapen. Wat betekend dat ie overdag 3 uur slaapt, smorgens 1 uur, einde van de middags 2 uur. En ik wil proberen dit naar 12/13 uur te krijgen en dan 1 lang slaapje...
    En dat eigenwijze en koppige heeft ie denk ik wel van mij (ben ik wel trots op haha, alhoewel zijn vader er ook wat van kan!)

@sarah, jammer zeg dat je zus zo nega kan doen.. Is toch leuk dat iemand zo zijn best doet om iets voor je te organiseren! Anders moet je t maar lekker zelf regelen (mijn mening). Maar goed, kan begrijpen dat t voor jou echt niet leuk is als jij zo je best doet, en veel geld uit geeft, en je zus dan redelijk ondankbaar reageert!

@mama, zo lekker vroeg! :( wat vond papa van zijn kadootje?

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @sarah jammer dat ze zo reageerde...je weet toch met een vrijgezellenfeest dat anderen dingen voor je regelen. Ik heb zelf maar 1 iets wat ik niet wil want als ze dat doen ga ik weg en dat is een stripper...

@debby ja leuk leuk hahah, ik vind het niet zo leuk die video's alleen mn echte baby tijd de rest is echt SCHAAMTE ahhahahha. Ja ik was erg netjes, ik liep ook altijd in jurkjes, echt een meisje,meisje...
    Ik bedoelde eigenlijk natuurlijke suikers, gewone suikers wist ik wel;)

@mandy oei zo vroeg al hahah heerlijk he dat ze dan zo lekker actief zijn en jij half gaar op de bank....

@iedereen fijne vaderdag!!!

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ilse van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Hoera Esmee is jarig,1 jaar alweer gefeliciteerd!

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    spam van mijn mooie meisje

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    liefffffffffffff!!!!! echt een jarige dreumes

19. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    fijn dat het leuk geweest is! en ik vind je dapper hoor :)

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Debby wat een schatje weer!! Veel plezier vandaag nog!

Deel Deze Pagina