Hahahaha..kwam idd wel als een moederlijke muts over! Hahahahaha! Kus voor jou hoor! Dat doen mama's ook!
Goedemorgen, Ik zag mooie foto's voorbij komen van Esmee en Emma. @ Stephanie: fijn dat de verjaardag leuk was @ Kuide: Snap dat het moeilijk is om de GO op te zeggen, maar je moet doen wat het beste voor jou is. Verder weet ik het ff niet meer sorry Gisteren een leuke dag bij mijn ouders gehad. We gingen om 9.15 uur weg en hoopten dat Danian in de auto ging slapen dat deed hij ook alleen pas toen we er bijna waren Dus we hebben hem daar meteen weer in bed gelegd en heeft hij nog 45 minuten geslapen. Korter dan normaal, dus hij lag er ook een uur eerder weer in, maar wel weer tot normale tijd geslapen. Gisteravond waren we wat later thuis en lag hij er een uur later in met als resultaat dat hij vanmorgen om 5.30 uur**gaap**helemaal overstuur wakker werd. Om 6.00 uur de fles gegeven en weer in bed gelegd en om 6.40 uur nog de speen gegeven en toen hoorde ik hem om 7.30 uur weer, dus of hij nog geslapen heeft ik weet het niet. Ik wil zo ff met hem langs mijn werk. Hopelijk slaapt hij morgenvroeg weer wat langer, maar ben er bang voor.
Hallo dames Nou wilde ik net even snel boodschappen gaan doen zie ik een cameraploeg voor het winkelcentrum staan. Ik op de heen weg er langs heen, ze waren toch met iemand aan het praten. Maar terug weg was ik de sjaak hahah, of ze wat mochten vragen, ehm nee...Hahah ik was net uit bed haren zaten gaar Jason even snel aangekleed...Ze waren van tv west, heb ze ook al eerder gezien hier en ook van Man Bijt Hond in de stad. En Jason heeft een Beessie gehad van een hele aardige meneer in de AH, hij zei niets maar gaf hem ineens aan hem. Erg aardig!
hier gaat het ook nog niet zo goed met de beker hoor! hij gooit hem dan wel niet om, maar pakt hem aan en zet hem dan neer en gaat dan vervolgens met zijn vinger erin zitten spatteren! Als ik de beker aan zijn mond zet gaat ie lachen of pakt ie hem aan en geeft ie hem aan mij.
ik zeg: korte pijn, niet te lang mee wachten en het gewoon zeggen, dat is voor beide partijen het fijnste...
haha sam dat zou ik ook doen hoor hier een jengelig binkie, hij heeft erg veel last van zijn tand die doorkomt, veel meer dan eerst. Kijk ik in zijn mond, krijgt ie een hoektand! Ik dacht dat de snijtanden eerst kwamen. Hij krijgt nu wel een heel raar gebit, met 2 tanden aan de onderkant en 5 aan de bovenkant oow de sirene is weer aan!
goeiemorgen!!! Alles goed met iedereen? Gister een gezellige vaderdag gehad? Hier wel. Lieke had bij de gastouder een oranje wk petje beschilderd en ik had namens lieke een heggenschaar gekocht. Verder niet zoveel boeiends te melden. Lieke ligt nu op bed te snurken en als ze wakker is moet ik haar naar mn moeder brengen.... ik heb vanmiddag en vanavond rapportgesprekken, bah. Ach dan ben ik er weer vanaf. Verder ben ik toe aan zon. Oh ja, en lieke geeft kusjes als ik zeg: kus, doet ze haar mond wijd open en geeft zo een kus hihi.
@sam, haha op tv en wat een lieve meneer! @snieke, ja korte pijn, ga mijn best doen, moet wel wachten tot ik van de nieuwe GO hoor of ze de plek aan coll geeft @jolan, awww heerlijk kusjes!!!
oh ja meiden, luister...... Lieke is op 4 juli jarig en wat denk je..... de tour de france begint op 4 juli en gaat hier in de regio alles afsluiten.... Niek zn familie woont in spijkenisse en die kunenn gewoon niet hierheen komen door die afsluitingen. Ja het is wel mogelijk, maar dan moeten ze met het openbaar vervoer etc. NIek zn broer zei gister: ja ik kan er niets aan doen hoor, dus weet niet of het lukt..... Ja hij kan er wel iets aan doen, maar moet iets meer moeite doen. Ik werd er echt verdrietig van. Had al vannacht gedroomd dat er niemand op haar verjaardag kwam Is toch niet leuk? kijkt lieke later haar foto's ziet ze die kant van de familie er helemaal neit op staan. Ja dan zouden ze wel later komen als afsluitingen weg zijn: rond 16/17 uur Ja dan ligt lieke op bed... zei ik ben ik nou zo'n muts?
@jolan, owja das waar de tour! wat ontzettend klote zeg.. Mja vind ook dat ze wel wat meer moeite kunnen doen! en de snelwegen zijn niet de hele dacht dicht hoor!! (toch?) Hier is vorige maand ofzo die andere wielerronde langs gekomen (via de snelweg) en die was maar 2 uurtjes afgesloten hier.. Snap dat je er gigantisch van baalt!
ja die giro tour is hier toen ook langsgeweest en toen was alles maar idd iets van 2 uur afgesloten, maar nu niet..... nu van 6.00 tot ongeveer 15.00
@jolan wat lief kusjes geven, bram is hier ook een kusjesfreak! vaak uitzich zelf al... succes met de gesprekken! over de verjaardag... tja ik snap jou maar ook de familie. ik zelf zou gewoon zeggen kom na 16 uur.... maarja ben daar vrij makkelijk in... maar wat ik zeg ik snap beide.... @sam flauw hoor niet op tv haha, nee ik had ook snel doorgefietst...
Hoi meiden! Even languit met een broodje. (stiekem best een beetje moe na gisteren) @Sam, flauw hoor dat je niet met je hoofd op tv wilde! Wat lief van die meneer dat Jason een beesie kreeg. @Beker, ben ik ook een beetje laks in. Ze drinkt wel mee uit ons glas, maar bijt er tegelijk steeds in. Heel apart. Ben al blij dat ze eindelijk een tuitbeker heeft waar ze uit wil drinken. @tanden, Esmee heeft alleen 2 ondertanden en is nu ook een hoektand aan het kweken. Heeft nog niet eens de bovenste snijtanden. @Jolan, succes met alle besprekingen! Wat lief dat Lieke kusjes geeft. Esmee doet dat op precies dezelfde manier. Zo schattig! Ach meid, wat kut dat die afsluitingen net nu zijn. En idd, mensen kunnen best een beetje moeite doen om te komen! Weet precies hoe je je voelt en ik vind dat je je niet aansteld. Zou je het niet voor al die familie een andere dag kunnen vieren? @Mac, wat knap van Bram! *applausje!* Zo, eens kijken of ik puf kan vinden om wat te gaan doen. Vanmiddag op kraambezoek bij vrienden.
@steph veel plezier op kraambezoek.. ik ga zo lekker wentelteefjes maken, mmm... en vanavond eten we spagetti, deze is al klaar want ik moet werken. ik heb de hele week avonddienst behalve donderdag een vroege, want nl voetbalt dan. en dan is manlief in amsterdam dus zien we elkaar de hele week savonds niet... gezelli.... nu ff genieten dat manlief vandaag vrij is...
Mac, hoe maak je ook es weer wentelteefjes? Een hele poos terug eens geprobeerd, maar het leek echt nergenss naar! Vraagje!: Hoe krijg je van de cosi het riempje aan de onderkant los? Ik heb de hele hoes eraf liggen, alleen dat onderste dingetje (wat tussen de beentjes zit zeg maar) krijg ik met geen mogelijkheid los. Wie weet raad??
wentelteefjes, 1 ei, 150 ml melk 1 eetlepel suiker en evt kaneel. en t liefst oud wit brood... cosi: is een hele discussie over geweest, moet je ff zoeken via de zoekmachine hier op zp...moet kunnen maar ik weet ff niet hoe.
Bekleding Maxi Cosi wassen. - Kinderen - Viva.nl Bekleding maxicosi wassen - HuishoudPlaza.nl | Forums | Huishoudelijke vragen Lees een vraag over Maxi-Cosi - AskAnOwner.nl http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/124607-maxi-cosi-hoes-wassen.html