~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

tis rustig hier....

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Het is zeker rustig...
    Maar maandag dus de meesten zullen wel aan het werk zijn.

Dank je voor de links! :D
    Ga gelijk even kijken.

Kraambezoek was trouwens leuk. Heel mooi manneke.:)

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    schrik me net een hoedje..

Coll werd wat hangerig en warm.. dus denk nou ja dan maar vroeg naar bed...
    Toch maar even tempen voor de zekerheid.. heeft meneer 39.7!
    Ben blij dat ik morgen toch naar de KA moet ivm die blaasontsteking, gelijk ff alles nakijken!

4. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    jee lau, zomaar uit het niets? of krijgt hij weer tanden/kiezen oid?

hmm wentelteefjes, klinkt zo lekker, maar heb ze nog nooooit gemaakt of uberhaupt gegeten!

hier ook hangerig van de tandjes, zit ze lekker te spelen en dan opeens huilen, huilen, huilen... zo zielig.. hoop dat ze er snel door zijn!

ah jolan, dat is ook wel sneu zeg, tuurlijk komt er wel iemand hoor! no worries! komt goed meis, sterkte met de rapportbesprekingen!

laat de go donderdag wat weten lau? en snap dat het rot is om te zeggen, zou ik ook moeilijk vinden, maar zakelijk gezien niet jouw probleem en zowiezo kan ze niet van alleen collin zn opvang rondkomen dus zouden ze zowiezo wat anders erbij moeten nemen, dat is het risico van "ondernemer" zijn.., maar zoals snieke mooi omschrijft, korte pijn, hahahaha, snel zeggen als het goed uitpakt! dan ben je er maar vanaf!

en saar, was de jurk er nog? en heb je m gekocht? heb ik even gemist!

enne, zaterdag wordt het topweer voor blijdorp he? heb er zin in!!!!

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @bloem, ja zomaar uit t niets, of nou ja.. heb verder vandaag niks gemerkt aan hem (maar dat zegt niet veel haha! En ik loop niet continu meer te tempen dus zou t niet weten of ie koort/verhoging had overdag) Kiesjes, ja die blijven vervelend doen maar ze komen niet door!!!
    En de go heeft donderdag begin van de middag gesprek met het andere gezin, daarna maakt ze haar keus en belt ze mij of Coll kan komen. Dan starten we vrijdag gelijk met paar uurtjes wennen en afspraken maken enzo. En zou hij per 1 augustus daar 2 dagen heen kunnen. Dus ik moet dan ook voor 1 Juli mijn ander go opzeggen (opzegtermijn van 1 maand)
    Hoop dat t door gaat! Ze is goedkoper, dichterbij, vele malen beter voor Collin, en hij hoeft dan maar 2 dagen en kan 1 dag naar mijn tante.

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Snieke...FInn kreeg eerst zn buitenste snijtanden en toen pas de voorste....hij heeft er dus ook echt een poosje bijgelopen als Dracula! Hahahaha!
    Hij krijgt nu kiezen en heeft er zoooooooo'n last van op sommige momenten!

@Jo...wat is dat toch met de mond open...hier ook! Hahahha! Heeeeeeerlijke plens kwijl komt er soms mee! Hahahaha!
    Ik zou dat trouwens ook absoluut niet leuk vinden! Mn zwager is ook niet geweest op Finn zn verjaardag...hij was te druk met klussen...Lijkt mij dat je wel een een half uurtje vrij kan maken...maar goed!
    Gisteren feliciteerde hij ons ook niet een! Had toch leuk geweest als ie dat achteraf nog had gedaan! Want bellen kon ie ook ineens niet meer!

@Sue...helemaal vergeten te zeggen! Had hem gehaald maar hij was niet in de aanbieding...nu ook nog niet...maar ja...vind hem zoooooooooooooo mooi! En Steef ook dus die heeft geld van het belastinggeld gepakt! Ik heb die groene gehaald!
    hij staat zooooooooo mooi! hahahaha!

Finn heeft errrugg last van zn kiezen af en toe...wat Sue al zei...zomaar ineens hysterisch! Dit heeft ie met al zn andere tanden echt niet gehad!
    Heb heel de nacht met hem opgelopen...en gisteren was ie ook ineens om 6.00 wakker ipv 9.00!
    Hij heeft echt aanvallen van pijn...zo zielig! Dus hij krijgt lekker een ijsje als het eht te erg wordt! helpt hem heeeeeeeel goed! Hahaha!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Lau: Nog last van de wespen?

@Snieke: Ha joh, dat rare gebit van Maxime komt nog goed. Zoë heeft scheve ondertanden, daar zit ze tot ze moet wisselen mooi mee te kijken..

@Jolan: Aah leuk, een kussende Lieke! :)
    Dubbel hoor met die verjaardag, snap jou heel goed, maar snap ook dat niet iedereen zin heeft om met het ov te komen. Ik vind het ov ook vreselijk! Misschien een dagje eerder vieren en op de dag zelf wat leuks gaan doen. Hebben wij ook gedaan ivm wk..

@Mac: Wat goed van Bram!

@Steph: Hier ook een glazenbijter, zo eng. Dus ze krijgt alleen nog maar slokjes uit een plastic beker.

@Lau: Jeetje, weer koorts. Wel fijn dat je morgen toch al naar de ka moest.

Kiezen: Hier ook, er zit een huge bult op haar onderkaak. Ik heb het vermoeden dat er een slagtand uit gaat komen.. :D
    Nee inderdaad erg zielig, ben blij als ze haar gebitje compleet heeft.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik had 2 broekjes gekocht van Bakkaboe, kaartjes eraf getrokken en wil ze aan trekken. Te klein...
    Hoop dat ik ze nog mag ruilen met bonnetje en losse kaartjes.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Pff mijn fotoboek komt maar niet af, zoek het niet meer.
    Ga de foto's maar af laten drukken en in plakken, veel leuker om te doen!

Weet iemand waar ik foto's mooi af kan laten drukken voor een schappelijke prijs? Vind Hema en Kruidvat niet zo scherp..

10. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hahahah hier ook kusjes geven met een mond open zo wijd..;) maar alleen als het kleine dametje het wil, als er om gevraagd wordt dan draait ze zo dr kleine hoofdje om..hahahaha arrogantje;)

ja zo zielig he die pijn die ze hebben, ik heb sasha een zetpil gegeven voor het slapen gaan en dan ook goed smeren met dentinox, dat hielp wel! hmm hoor dr nu weer huilen.. even dentinoxen maar..

super dat steef wat geld van de belasting centjes heeft afgehaald, en fijn dat je m toch hebt kunnen kopen! ben benieuwd hoe die staat! wel een fotootje plaatsen he? misschien op het besloten forum, maar ben wel benieuwd hoor!

lekker zeg zo'n zwager.. okay, stel dat ie het zooooo druk heeft dat ie niet kan komen, dan is een belletje of even feliciteren toch niet teveel gevraagd zeg!

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
  12. McGyver

McGyver Niet meer actief

succes morgen bij de ka!

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    tja, van andere mensen zou ik het idd begrijpen, maar niet van je naaste familie..... Het doet mij echt pijn dat ze niet een klein beetje moeite willen doen. Ik heb vanmiddag verschillende instanties gebeld en weet nu dat de afsluitingen zijn van 10 tot 14. Ik heb niek en mijn familie speciaal om 12 uur uitgenodigd zodat we met en select groepje de taart kunnen doen. Ik heb aangegeven dat ze van mij eerder mogen komen. Niek zn ouders doen dat, maar zn broer niet...... die zeggen: we hebben de dag ervoor ook een feest overdag, dus dan hebben we geen zin om weer zo vroeg weg te gaan.
    Nou mij doet dat dus pijn..... het is verdikkie wel mijn meisje en hun nichtje wat jarig is en 1 wordt. Ik weet nog goed dat hun dochtertje 1 werd en ze boos werden dat er de mensen geen kaarten hadden gestuurd (en daar bedoelde ze ook mensen mee die gewoon op de verjaardag kwamen) Nou dan snap ik niet dat ze niet begrijpen dat dit niet leuk is...... maar goed ik moet me erover heen zetten en maar accepteren dat zij zo zijn. Hun kinderen zijn ook nog eens jarig en 1 daarvan wordt in augustus 1. Ik geloof dat ik adn niet kan (jammer dat ik zelf helaas niet zo ben....)

zo klaar met mn riedeltje....sorry moest er even uit

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    knap!!!

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee.... ik vertik het! waarom moet ik moeite doen als zij dat niet willen doen? En lieke is 4 juli jarig, wanneer moet ik het dan gaan vieren? op 3 juli? En dan zijn mijn ouders er niet bij? Nee.....

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    dat riempje zit vast aan twee pinnetjes, lijkt alsof het om een stangetje heen zit, maar dat is dus neit zo. Dus een beetje naar elkaar toe duwen.

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    alle kaarten zijn verstuurd..... iedereen is ingelicht.... en het is echt niet heel veel moeite om met het ov te komen. Dat betekent namelijk 3 min lopen naar een metro, 5 min erin zitten en daar haalt niek hun op en dan is het nog 10 min rijden. Normaal doen ze er met de auto 20 min over.....
    maar goed, ik denk nu alleen negatief en moet me misschien niet zo aanstellen.

18. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hm snap het wel, van mn naaste familie (moeder en zus enzo) zou ik het ook niet kunnen waarderen.. maar dat zou ik ze ook wel erg duidelijk vertellen, dat ik het echt wel een super domper zou vinden als zij op een voor mij zo'n belangrijke dag niet willen komen omdat ze niet 10 minuten met hun gat in de metro willen zitten of een keertje een paar uurtjes eerder op moeten staan...
    voor andere familie zou het me niet zoveel uitmaken, als de voor mij echt belangrijke mensen er maar zijn...
    wat zegt niek erover? is zijn broer toch? is zeker dezelfde broer die niet met een pvda-er bevriend wilde zijn..:):p;)

19. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    snapfish van hp vind ik wel mooi qua kwaliteit. Op zich niet duur, maar je betaalt wel 1 keer verzendkosten, maar goed dan maar een beetje veel ineens bestellen

20. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36

oow geweldig! dat had ik moeten weten toen ik uiteindelijk van pure frustratie de hele maxicosi met bekleding en al in het bad had gegooid :D

Deel Deze Pagina