oei engels, heb ik even geluk dat ik niet nu de pabo hoef te doen. Dat was namelijk echt mn zwakste vak op de havo....... Ik had toen het laagste cijfer van heel de havo voor mn luistertoets Totaal had ik een 5 op mn eindlijst. Echt super knap dus dat je gewoon nog een 6,5 hebt, nou dat doe ik je neit na. Wanneer heb je ook alweer die toets?
@sarah volgens mij kan je bij een manueeltherapeut ook terecht zonder verwijzing @engels ik ben geslaagd met een 8 maar had altijd hoge cijfers voor engels en nederlands ook trouwens
haha nee engels was hier echt drama. De rest viel wel mee voor wiskunde en duits had ik een 8 (dat maakte weer een hoop goed )
@Jo...5 juli....dus ik heb nog even! Hahahaha! @Sam...ik had op mn examen voor Engels een 10 en mn gemiddelde was 9,4...maar dat was wel MAVO. Maar goed...na 7 jaar geen school vind het het toch nog knap van mezelf! Hahahaha! Ik ga eens even wat opruimen hier en dan boodschapen doen als Finn wakker is! Doeiiiii!
Wat raar dat ze dat zeggen. Als je nog zo jong bent wil je dat natuurlijk niet horen. Hebben jullie meerdere artsen gevraagd?
Zo weer bij gelezen. Vanmiddag ff lekker mama tijd Danian is vanmorgen van bed gerold Brullen natuurlijk, maar zat later lekker te spelen en te lachen. Hij heeft wel een flinke bult voor op zijn hoofd. Dat gebeurd mama ook niet weer schrok me dood
ach arme danian. ja het kan gebeuren he. Lieke viel van het weekend van de bank terwijl ze bij iemand zat te spelen....
@lau hoe was t bij de ka? sara succes bij de ha @sam weet niet waar ze vandaan komen, bram heeft ze gekregen, denk gewoon speelgoedwinkel. kost niet veel hoor. ook action heeft muziekinstrumenten
mmm lees op hyves dat lau nog in hhet ziekenhuis is, lange dag zo voor der... hopelijk snel weer thuis
ik mag bram zo weer wakker maken... hij mag naar zijn gastouder en mama mag gaan werken.... vind het altijd zo sneu als ik hem moet wakker maken...
sorry meiden niet bijgelezen.. komt net thuis na 5 uur ziekenhuis.. coll weer hoge koorts, dus bloed en urine onderzoek.. moest op de uitslag wachten. Uitslagen waren perfect, dus we mochten naar huis. Moet 2 weken een temp dagboek bijhouden. En naar aanleiding daarvan gaan ze verder onderzoeken. Ook is er een hartruis gehoord, maar dit kan heel goed door de snelle groei van collin komen, en volgende keer weer weg zijn, maar dat zien we dan wel weer!
kom ik net thuis, ligt er een aanbieding van een kinderdagverblijf, per 1 november de woensdag en vrijdag.. nu moet ik gaan kiezen!
@jolan ooh jaloers wiskunde een 8, man ik was blij als ik een 4 had whahah!! Ik ben zoooo slecht in wiskunde haha @sarah wooow een 10!!! Wat knap ach bij mij was het VBO (laatste jaar voor het naar vmbo ging) maar wel op D niv.. @tamtam oh Jason heeft dat ook pas gehad zo van ons bed gestuiterd 2 seconden huilen en over... @laura gelukkig waren de uitslagen goed. Ja hartruis heeft Jason ook gehad en ging ook weer weg...kan komen een gaan was ons verteld maar wel goed als ze het in de gaten houden vind ik, tis toch je kind!