~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    bij de mijne is dat zo, ik betaal wat ik afneem, je kan ook een go nemen met meerdere kleine kindjes dan vind finn het ws net zo leuk toch? mijne heeft 1 net 1 maand jonger en 1 van 2 dat vind sasha super om mee te spelen!

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hier in de randstad is t bijna nergens zo dat je betaald wat je afneemt, het zijn allemaal vast uren contracten, en doorbetalen bij ziekte van je kindje en bij vakantie van jezelf.

3. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ja helemaal mee eens, het buiten zijn vind ik super belangrijk, maar ook het meedraaien in het "gewone" leven ipv al een soort "school". sasha gaat altijd mee naar de markt, dan naar de groenteboer, en de bakker, kinderboerderij en ook bv koffie drinken in het bejaardenhuis waar haar moeder zit! prima, oudjes aanspraak en die kids vinden het ook super! school komt straks wel als ze wat ouder is vind ik, nu lekker spelen en gewoon "klein" zijn. maar ja dat is voor ieder persoonlijk, waar je je lekker bij voelt.

4. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    bergschenhoek is ook randstad hoor..;) tis wel een gehucht..maar om me nu gelijk naar het "platteland" te verbannen:D

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @bloempje ja precies, dat vind ik ook belangrijk! Structuur, vaste gezichten, duidelijkheid, en niet TE druk denk dat dat voor collin ook echt super belangrijk is.. anders gaat ie uit zijn pan haha!
    En Coll staat ingeschreven voor een peuterspeelzaal voor als hij 2 is.. 2 ochtendjes.. dan kan hij gaan wennen aan "school" :)

6. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    oow wat lief! zou ik ook wel eens willen, maar Maxime gaat alleen slapen als ie rustig alleen ligt, als hij ons al ziet begint ie te kletsen en te spelen.

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @bloempje haha sorry! :) maar tis wel heerlijk landelijk bij jullie!

8. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

ja vaste gezichten vind ik ook super belangrijk, iemand die het ook doet omdat ze het graag wil en niet omdat ze nog 3 punten voor dr laatste stageopdracht moet hebben bv;), maar ja, dat ken ik van het kdv van mn zus, tjeee wist niet dat er zulke vreselijke kdv bestonden! maar je hebt ook leuke, hier in het "durp" hebben we er bv 1 met eigen kinderboerderij enzo, en dan krijgen ze allemaal eigen moestuintje enzo, aardbeitjes laten groeien, dus dat is wel heel leuk!

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hahahahah, ja je zou je bijna gaan vergissen!;) nou hoor net een vliegtuig op 16hoven landen, dus zit gelukkig nog lekker dicht bij rotterdam!:D

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @bloem, ja idd je moet het treffen, ik heb t in mijn werk op kdv's nooit getroffen! alleen maar nare ervaringen!
    Ik sta trouwens ook in bergschenhoek in geschreven voor huizen, vorige week 35e geindigd daar.. en nu 21e in berkel...

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

@go wij hadden een clausule in het contract dat als onze go het niet zou halen wij niks terug hoefde te betalen...
    ze heeft het inmiddels gehaald gelukkig...

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    oow geweldige schoenen! die met die dino's erop, echt cool!
    vanaf wanneer tot wanneer doe je ze zulke schoenen aan eigenlijk?

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

echt?? gezellig!!!!!!:D dat zou super leuk zijn!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

wij betalen go alleen wat bram gaat.

en bij een go kan finn ook uit zijn dak gaan van plezier!
    bram in ieder geval wel..

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau dat wordt al steeds meer bovenaan in de lijst... ben benieuwd..

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik ga naar bedje, moe na mijn werk...
    wel bijgelezen, niet echt gereageerd, iets te veel...

truste dames..

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    slaap lekker Mac

18. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ha ff een goed woordje over het kdv hoor, want die van ons is helemaal super! Maar als ik dan soms de verhalen van anderen hoor... Wij hebben wel goed gekeken en hadden meteen een goed gevoel bij die van ons. (Wel een beetje duur maar goed dat is hier in de buurt alles).

Maar goed het is natuurlijk heel erg afhankelijk van je eigen voorkeuren en die van je kindje. Maxime is heel rustig en raakt niet snel overprikkeld of hyperactief (het tegenovergestelde haha) dus voor hem is de drukte in het kdv juist fijn. Inderdaad kuide ik kan me voorstellen dat een GO wat strenger en consequenter is. Succes met je keuze, dat komt vast wel goed!

19. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    truste!

20. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ik ga ook even lekker cold case kijken en dan tukken! tot morgen!

Deel Deze Pagina