ja ik had m nav jou plaatje ook gekocht (op mp dan wel) sasha vindt m erg leuk! trekt steeds die bruine beer aan zn kop en nijntje wordt naar beneden geduwd en hele voorzichtige stapjes erachter, ben benieuwd wat Maxime ervan vindt!
bram liep er vandaag bij buuf ook achter, op de zwaarste stand liep hij zo vooruit achter dan ding...
@Lau...Het KDV waar Finn staat ingeschreven heeft een hele grote tuin/speelplaats...als ik de hond uitlaat hoor ik ze echt vaak buiten...dus dat zit wel goed. Het is ook echt een heel leuk KDV...We zijn al een paar keer wezen kijken. @Sue...FInn gaat (als alles goed gaat) 2 dagen naar het KDV..de andere dagen is hij dus bij Steef of mij..of bij Oma of Tante (en misschien ook bij mijn moeder...maar dat ligt aan de gezondheid van Stefan zijn vader) Dus dan zou ie ook gewoon dat huiselijke meekrijgen...vind het lastig hoor! OP het KDV zitten ook meerdere kindjes hier uit de straat en ik hoor eigenlijk alleen maar goede dingen... @Mac...Ja ik bedoelde ook niet dat dat bij een GO niet kan...hahaha! Maar Finn gaat uit zn dak als er meer dan 1 kindje is...dat bedoel ik meer. Ik geloof ook dat hij het bij een GO wel naar zn zin zou hebben. Maar vind dat hele sociale gebeuren bij een KDV ook wel leuk.
hier was de planning dus eerst eigenlijk gastouder. eigenlijk maar om 1 ding en dat was dat ik dan 40 weken opvang kon afnemen en bij het kdv 48 moest afnemen. Ben nu erg blij dat ik toch gewisseld heb!!! het is ook maar net waar je voorkeur ligt en zowel bij een g.o. als bij een kdv moet je het maar treffen.
goedemorgen dames, bram is tegenwoordig op tijd wakker, 7 uur, op zich mooie tijd voor hem..maar als mama late dienst heeft gehad iets minder... hij is aardig verkouden en had weinig trek in ontbijt... als hij zo weer terug gaat ga ik ook nog ff lekker slapen.. en straks weer werken..
Goedemorgen, @ Kuide: Wat vervelend dat als je weggaat je moet betalen. Danian gaat ook 2 dagen naar de opvang en het bevalt hem prima. Hij vind het leuk om andere kindjes om zich heen te hebben(wordt tijd voor een broertje of zusje) Als het mooi weer is gaan ze hier ook wel naar buiten. Kan me voorstellen dat GO ook voordelen heeft. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.... @ Jolan: Wat creatief om zelf een slinger te maken. Ik laat het maken via een site @ Mac: Kan me voorstellen dat het voor jou minder is dat Bram vroeger wakker is dan maar met hem slapen straks. Werkse alvast. @ Sarah: Het gaat je vast lukken met de studie. Succes in ieder geval. Danian heeft weer langer geslapen tot 7.15 uur, mama blij, maar was zelf wel weer vroeg wakker, die klok in mijn hoofd ook Heb gisteren dieet slippers gehaald bij de kruidvat voor 8 euro, afvallen terwijl je loopt ben benieuwd of dat echt zo is. Vinden jullie kindjes de wasmachine ook zo interessant? Danian kan er uren naar kijken als hij draait. Vanmiddag lekker naar buiten met Danian. Nog een weekje en dan wordt hij 1 jaar we kunnen nu aftellen
@tamtam. mmm dieetslippers voor 8 euro... zou mij niks lijken, anders zou volgens mij iedereen er wel op lopen als het werkt, maar wie weet... laat t ons weten... wasmachine staat hier op zolder, dus die ziet bram eigenlijk nooit... bram heeft net maar een bak yoghurt gegeten ipv een fles of boterham die wilde hij niet.. tja verkouden / tandjes...
zo kleine man ligt weer op bed, nu ik ook weer ff lekker... merk wel dat t vermoeiender is hoor, zoveel avonddiensten in 1 week en dan weer vroeg op.. gelukkig vanmorgen al gezogen en gedweild... dat scheelt weer.
zoo, collin wordt nu pas wakker! (niet zo raar na gister ) @tamtam, nou dat moet wat zijn die slippers, geen geld, laat t ons weten? @mac, lekker bezig geweest al op de vroege ochtend @marloes, waarom ben je blij met het kdv ipv de go? Ben wel benieuwd!
Ja, erg he! Wat voor maat heeft Lieke dan? Voor Isabella is het ook een drama hoor, ze heeft maatje 17 en heel smalle voetjes en de meeste babyschoentjes zijn gemaakt voor lekkere mollige babyvoetjes. Ik koop meestal van die leren slofjes voor haar die zitten prima ook nu ze begint te lopen
Belachelijk! Dus nu ben jij verplicht om je kind ergens heen te brengen waar je hem eigenlijk liever niet naartoe brengt
Nou Finn was voor zijn doen vroeg wakker vandaag! om 8 uur! Hahahaha! Hij wordt nu ook alweer een beetje moe...dus zo maar naar bedje! Heb de fysio gebeld...kan morgen om 10.30 al terecht! En het is ook nog eens 2 minuutjes lopen vanaf hier...dus lekker makkelijk! Finn kan gewoon mee...dat was geen probleem omdat ze een veilige speelhoek e.d. hebben. En heb ook maar gelijk het ziekenhuis gebeld voor Finn zn provocatieproef. Daar was dus geen notitie gemaakt dat wij nog gebeld moesten worden....zijn mapje was gewoon terug opgeborgen. Dus maar goed dat ik even heb gebeld! We moeten 12 en 19 augustus naar het ziekenhuis. Duurt allemaal nog even helaas...maar de afspraak staat iig nu!