@mandy wij wisten het ook niet hahah. Het was mijn toetje maar hij zag het en wilde het bakje en de lepel perse hebben dus maar gegeven en ineens ging ie er heel netjes uit eten hahah Nooit gedaan en nu ineens wel... @sarah oh arme Finn!!! En arme jij veel succes vanacht...
@Jolan: Ja doen we 'n keer, ik begin morgen met de geestelijke voorbereiding bij Zoë . @Sarah: Oooh arme Finn, snap dat je je dan rot schrikt! @Sam: Gelukkig, dan is er voor ons ook nog hoop. Zo lullig als ze op d'r 25e in een restaurant d'r biefstuk met de hand eet
Hhaha ja idd is ook weer niet de bedoeling he.. Na dat we op gehouden waren met filmen stopte hij trouwens zijn handje erin dus ach
@Lau...oww dat heeft Finn echt altijd! Hahaha! Hij heeft bijna altijd wel een blauwe plek of streep ergens! Hahaha! Maar dit was echt schokkend! Zo snel als dat het ook ging...je zag het gewoon echt naar buiten komen (die bult dan) Helemaal paars, blauw en zwart....pfffff mn hart zat in mn keel zeg! En hij huilde...dat doet ie werkelijk NOOIT als ie valt. Dus daarom schrok ik misschien nog het meest! En dan moet je koelen van het ziekenhuis...nou dat is ook echt onmogelijk zeg! Dat wilde hij natuurlijk niet! Hijhad wel verhoging net...maar dat heeft ie de afgelopen steeds 's avonds. (38) Maakt dat eigenlijk uit...4 dagen na elkaar 's avonds? Denk dat het gewoon door zn kiezen komt en geef gewoon een zetpil...dat is goed toch? Pfff...zie al helemaal op tegen vannacht zeg...ik kan al zo rot slapen nu...
Hoest gegaan vannacht saar?? En die verhoging savonds, heeft coll ook maar ik moet een temp lijst bij houden. Is even kijken hoe dat gaat die temp verloop...
Goedemorgen, @ Sarah: Arme Finn hopelijk is die bult snel weg. Die van Danian is vooral nog iets blauw. Hoe is het gegaan vannacht heb je nog iets kunnen slapen? Ik zag dat iedereen heerlijk van het weer heeft genoten gisteren en de komende dagen blijft het zo. In de zon is het mij te warm, maar in de schaduw is het goed uit te houden. Danian ligt ook lekker in de schaduw te spelen. Vanmorgen hoorde ik Danian weer om 4.45 uur, maar nadat ik hem had recht gelegd en de speen heb gegeven heeft hij nog geslapen tot 7.00 uur. Zijn er nog kindjes die buiten bed een speen gebruiken? Danian heeft hem alleen nog in bed (of in de auto als hij moe wordt)verder wil hij hem ook bijna niet. We willen de speen in de zomervakantie helemaal gaan afleren. Vanmiddag ff naar de stad op de fiets. Vanavond uiteraard voetbal kijken.
@sarah hoe is het gegaan vanacht? @speen Jason wil al een tijdje zelf geen speen meer. Als wij hem geven dan wordt ie boos en pakt hem en gooit hem weg...Soms is dat echt heeeel irritant. Maarja wel makkelijk zitten we niet met dat afleren.
Gisteren nieuwe fles shampoo gekocht, maar beneden op de keukentafel gezet... verder niet bij nagedacht... (jullie gaan het al snappen he ) Dus vanmorgen zet ik Thom in de stoel om te eten... daarna ga ik heel even boven mijn schoenen pakken... Kom ik terug, ruikt het heerlijk naar zonnebloemen haha... Thom heeft een grote hanenkam van shampoo en Sam heeft de rest van de fles op de grond leeg gegoten....
Hhahahahaha Marloes geweldig lekker 2 van die knullen! Dat wordt nieuwe shampoo halen... Precies met dit mooie weer en eigenlijk op mijn vrije dag heb ik vanmiddag een bijeenkomst van mn werk van 13.00 tot 17.00 ook echt zo een bout tijd:x Dus alleen morgen vrij en dan het weekend werken
Ben ook benieuwd hoe het met Finn is! Speen: Hier niet, ze duimt soms wel om in slaap te vallen. @Marloes: Hahaha heerlijk! Jij hebt de komende week mooie bellen als je gaat dweilen
Dat warme weer is vermoeiend, Zoë lag er om 10 uur alweer in ipv 11 uur. Het is echt bloedheet hier, binnen 28 graden en buiten in de zon al 33!! Sprak mijn nicht net, haar dochtertje van 2 weken slaapt 's nachts van 11 tot 7 en dan moet ze 's morgens zelfs wakker maken voor de fles. WAUW! Ben onder de indruk haha.
@mandy Jason heeft ook last van die warmte..Hier in huis wordt het ook heel warm, hij ging ook al om 10 uur weer naar bedje en zweet zich dan helemaal rot arm kind.. Wooow wat fijn voor je nicht!! Ohja meiden staat een filmpje op mn hyves van Jason die beweegt op Broodje Bakpao hahah (wel slechte kwaliteit)
@Tam...FInn heeft soms buiten bed nog een speen...zo min mogelijk...maar ik heb hem altijd bij me. Dus als ie bijv. als we weg zijn moe wordt (of vervelend is ) krijgt ie soms zn speentje. Maar binnen e.d eigenlijk nooit. Behalve als hij verdrietig is misschien. Maar zelden dus. @Marloes...hahahaha ik zie het helemaal voor me! Hahaha! Gelukkig rook het lekker! Met Finn gaat het goed! Nergens meer last van! (behalve dan een heel dik en blauw voorhoofd) Het wakker maken ging eigenlijk wel. Ben ook niet echt moe ofzo. de 1e keer om 12.00 vond ie echt niets...helemaal mopperen en ik kreeg hem ook amper wakker...zelfs toen ik hem rechtop zette viel ie gewoon tegen me aan. Maar uiteindelijk toch wakker...en toen wilde hij niet echt meer slapen...dus een klein flesje gegeven en toen sliep ie weer. Toen later wilde ik naar bed gaan (1.30 ongeveer was bezig geweest voor mn examen) en toen werd ie zelf wakker...maar ging ook weer rustig slapen...Daarna nog om 4.00 eruit geweest en toen deed ik zn kleine lichtje aan en ging ie lekker tegen me zitten kletsen. En daarna kwam Steef thuis en heeft hij hem wakker gemaakt (wel pas laat) en de fles gegeven. DUs het viel mee en hij is net zo vervelend als altijd ds alles gaat goed Nou...ben dus bij de fysio geweest...is heel het pand dicht...telefoon wordt niet opgenomen...lichten uit. Dus ja...ben na 20 minuutjes maar weer weg gegaan...mn moeder helemala voor niets hierhene gekomen... Ga morgen maar ff bellen....
Sam, klote van je middag! Je krijgt t wel betaald toch mag ik hopen! Marloes haha! Geweldig! Shampoo monsters! Hier ook 1 die gek is van flesjes met spulletjes erin!
Coll is moe, dus in bed gelegd, maar zoveel herrie hier dat ie niet kan slapen, buren aan de ene kant zijn de tuin aan t doen, nieuwe schutting etc. Buren aan e andere kant krijgen in heel t huis nieuwe kozijnen, voor en achter tegelijk, dr is 10 man bezig daar! Wat een kabaal! En Consulente van t gob komt zo praten over mijn go etc. Vanmiddag even langs mijn oude werk, de leuke locatie! En daarna boodschapjes doen! Fijne middag!
@sarah wat fijn dat alles goed is gegaan! Wat raar van de fysio...zou idd ook even bellen! @laura fijne dag vandaag!! Ja word gewoon betaald hahah ben gekke henkie niet natuurlijk Ik ga zo Jason lekker een broodje geven en dan zometeen maar naar mijn werk..