~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sarah, oh ben benieuwd wat ze doen nu je de kaart hebt opgestuurd. Ik denk dat het wel goed komt :D

enne... ik zou ook koken van woede!!!

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik ga het gelijkmatig knippen want nu zit mijn baby in de ouderdomstijd haha.
    Bye bye babytijd mag je al over een paar dagen zeggen meid, met of zonder geknipte haar hihi.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    cool, kun je op het andere forum maken... ;)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik moest er vorige week nog aan denken. Er was een meisje, deed eindexamen en haar broer trouwde dus op een dag, dat zij examen had. Mocht ze van het cito al om 7.00 uur (ipv 9 uur) beginnen en zij mocht weg, toen de rest al in de zaal zat.

Goed pleidooi hoor... hoop dat het toch lukt!!!

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

vergeven jullie me dat ik niet reageer. Ik ben gewoon even te moe.

Ik heb Eva een uur eerder op bed gelegd dan normaal. Ze heeft vanmiddag haar dutje overgeslagen en alleen wat in de auto geslapen, dus ik vond het wel verantwoord.

Daan moet nog een dag blijven en misschien wel nog 1. Ik weet het niet meer hoor. Hij voelt zich goed, maar ze willen weten hoe hij aan die infectie komt en waar vandaan etc. alles staat nu op kweek. Ze hebben ook nog een longfoto gemaakt en morgen dan die echo.

Uiteindelijk ben ik toch nog om een kadootje gegaan. Heb hele leuke tea for one s van Janneke Brinkman gevonden. Die ben ik vervolgens bij hun thuis neer gaan zetten, terwijl zij lekker aan het eten waren in het restaurant.
    Ze belde net en was er erg blij mee. Gelukkig maar ;)

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    whaha sarah een heel pleidooi wat grappig!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Ilse: Wat akelig, ben benieuwd wat het is. Snel verder lezen..

@Sam: Jason aan het kruipen, wat goed!!

@Guusje: Lekker hoor, tot 8 uur slapen!

@Sam: Hey gezellig, vlakbij ons! Ga je toevallig naar Dierenbos?

@Deb: Manlief en ik nemen allebei vrij met Zoë's verjaardag. We vieren het op een zondag en op haar echte verjaardag gaan we met z'n drieen wat leuks doen :)

@Sarah: Idd niet leuk dat ze niet mee gaat. € 50,00 is nog te doen lijkt me, zeker voor je eigen zus!

@HvJ: Een flesje (tuitbeker/beker) gewone melk ipv bv. Kan me voorstellen dat ze 's morgens en 's avonds nog even lekker wil tutten, is hier ook.

@Ilse: Fijn dat ze morgen een echo maken en hij nog een nachtje mag/moet blijven. Vind dat ze mensen tegenwoordig vaak veel te snel weer weg sturen.

@Steph: Klinkt leuk dat oranje met grijs!

@Mac: Ik ben altijd heel tevreden over albelli. Goede kwaliteit en makkelijk te maken met veel bewerkingsmogelijkheden.

@Jolan: Beterschap voor Niek en hopelijk gaat het niet ontsteken, het is zo al pijnlijk genoeg.

@Marloes: Goed zo Thom!!!

@HvJ: Dat kaal scheren heb ik ook weleens gehoord. Vriendin van mij moest haar dochtertje voor het geloof kaal laten scheren en die kreeg een mooie bos krullen terug voor die slierterige haartjes die ze eerst had! Weet niet of ik het zelf zou doen overigens...

Onweer: Hier ging het toenstraks ook flink te keer, zo'n harde knal dat de ramen ervan trilden!

Kapper: Nog niet nodig voorlopig... :D

@Steph: Wat leuk dat Esmee en de hond het zo goed kunnen vinden samen. Snap dat je het vies vindt, maar beter zo dan een grommende hond en een schoon kind ;)

@Ilse: Wat lief dat je toch nog een cadeautje hebt gehaald voor je moeder. Hopelijk vinden ze niks geks bij Daniel.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Gisteren die verjaardag gehad, Zoë is van 23.30u tot 02.00u aan het zeuren geweest. Even huilen, weer slapen etc.
    Vandaag ook de hele dag chagrijnig en 38 verhoging. Denk echt dat er een kies ofzo zit te vervelen..

Arm ding viel net d'r tanden door d'r lip. Ze kon niet via haar kiekeboespeeldorp op het tv kastje klimmen...
    Jongensmeisje :D

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

bah Eva was het niet met me eens dat ze een uur eerder naar bed moest. Ik geef haar groot gelijk.
    We hebben net lekker samen gebadderd. Ze ligt nu weer op bed... te jammeren.

@mama: ach dr tanden door haar lip, koorts en drukkende kiesjes. Arme Zoë.

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Ilse: Ja het zit d'r niet mee.. Hoop dat we er snel vanaf zijn, compleet gebit en een lopend kind haha.
    Arme Eva en jij, hopelijk gaat ze snel lekker slapen!

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

Marloes;
    Jij hebt toch ook een album laten maken bij blurb? Welke maat heb je genomen en ben je blij met het resultaat?

12. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ilse sterkte meis! hoop dat je meisje lekker slaapt, jij ook wat kan slapen en je mannetje snel weer gezond thuis is!

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zal ze je vast niet kwalijk nemen.

Fijn dat ie zich weer wat beter voelt!

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wow dat gaat zeker mooi worden!
    Lekkere frisse kamer geschikt voor een jongen en een meisje:)

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @stephanie ik denk een meisje

@ilse jeetje al die onderzoeken...Nogmaals beterschap!

@marloes wij gaan ook naar de efteling,woensdag of donderdag misschien zien we mekaar nog wel!

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Bij Isabella is het aan de voorkant en bovenkant ook langer en voller dan aan de achterkant, maar ik ga het pas gelijk laten knippen als het wat langer is.

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    superleuke kamer Marloes!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mandy, ach arme zoë, last van een doorkomende kies :(

ilse, wat een lieverd ben je toch, dat je toch nog een cadeau bent gaan halen. Meid, Daan is nu in goede handen, hoe vervelend het ook is. Hopelijk mag hij morgen lekker mee naar huis.

Meiden!!! Mn speelkleed is eindelijk af :D Heeft heel wat uren gekost, maar ik ben zo trots op mezelf. Ik zal wat foto's plaatsen. Er zitten magneetknuffeltjes op, een vlinder die eraf kan met piepjes en rammelaar, lieke's naam staat erop, een knispereend, en een konijn wat verstopt kan worden.
    Lieke kan al bijna lopen hahaha, maar ze zal ook vast nog wel van de zomer heerlijk buiten willen zitten :D

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kleed :D

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Vlinder met spiegeltjes, rammelaartjes, en piepjes. En de magneetknuffeltjes :D (daar ben ik helemaal trots op haha)

Deel Deze Pagina