Wie gaan er voetbal kijken vanavond. Ik moet wel kijken want Sven wil het natuurlijk kijken, maar vond de andere 2 wedstrijden echt saai...
Ik heb straks naailes, dus de eerste helft kan ik niet kijken. Maar vind het altijd wel leuk. Mn ouders komen hier kijken> maar ik geef je gelijk hoor, de andere 2 wedstrijden waren saai. nou ik ga er vandoor.
@Sarah: Dat zou super zijn als je al zo snel aan de slag kunt! @Sam: Wij gaan ook kijken, vond de andere wedstrijden ook niet echt spannend. Vandaag wss helemaal niet aangezien we toch al door zijn... Pff wat gaat het hard opeens! Zoë leert echt iedere dag weer een nieuw woordje bij. Vind het zo gek als ik haar dingen hoor zeggen, dat hoort helemaal niet bij een baby
@jolan veel plezier bij naailes!!! @mandy ja idd zal wel saai zijn..Leuk hoor dat praten! Maar Zoe is helemaal geen baby meer
Verdomme zeg net dat ik Jason op bed ga doen heb hem lekker zn flesje gegeven en op bed gedaan ik zeg dat hij op bed ligt nee moet meneer zo nodig weer op zn ps3 blijven spelen:x:x:x Gaat ie net kusje geven en nu is Jason overstuur...kut ps3 gaat altijd voor:x:x
@Sam: Jawel, een beetje wel. Ben nog niet klaar met de babytijd . Hmm, ging Sven dus terwijl Jason al lekker in bed lag een kusje geven? Ik zeg: pak je knuppel!
Hahha Mandy kunnen we allebei onze knuppel pakken...Verdorie wat was ik kwaad (nog steeds haha) ja hij lag al op bed..
@saar super zeg als je daar zou kunnen werken @jolan naaize!! @voetbal kijken, ja wij zitten al voor de buis... ook al is het saai wel gezellig... nu eerst broodjes gyros eten... en dan yoghurtijs met bossvruchten en later chippies enzo...
hoi meiden, ik kom even zwaaien. Ik weet dat ik jullie verwaarloos maar ik ben zooooo moe.... en heb ook nog een buikgriepie te pakken. Ik ga even snel opruimen en dan voetbal kijken! x
@sam , das niet echt slim van sven. manlief doet dat gelukkig nooit. ik wel haha, maar bram kan het van mij hebben, ff knuffelen en dan weer slapen. (doe ik zelden, maar moet hem toch wel ff zien op een dag...)
geeft niks, moet wel zeggen dat ik je al miste. rust maar lekker uit! en balen zeg van je buikgriepje... snel beter worden.. hoe is het met emma?
@debby oh wat vervelend dat je zo moe bent. En ook nog buikgriep beterschap voor jou!! @maaike tja Jas kan daar gewoon niet tegen en ik vind het gewoon dom om dat te gaan doen terwijl hij nét gaat slapen en hij bleef huilen en ik kon hem gaan troosten want meneer bleef gamen.... Als ik laat thuis kom dan ga ik ook nooit bij hem kijken.
met emma gaat het goed, ze kan nu zelf zonder vasthouden opstaan en staat dan best lang los. Ze is een echte deugniet. Wat lief dat je me al miste! Maar ik zie een aantal van jullie zaterdag! x
@Mac, leuk dat Bram heeft zitten baderen. Wil de mijne ook in d'r badje zetten maar ben bang dat ze kou gaat vatten of is dat niet erg? @Aal, jij hebt zitten werken begrijp ik maar fijn dat je eerder weg kon heerlijk. Had het erg druk de laatste tijd, nu nog daar niet van vandaar dat ik ook weinig reageerde. Pff mannen, idd pak je knuppel á la Mandy haha. @Jolan, haha de ouders aan het werk gezet groot gelijk. Ik zou zoals Aal zei alleen gaan naar het feestje en Lieke bij je man laten, beter voorkomen dan genezen meid. Naai ze hahah. @Saar, fijn dat je snel aan de bak kan meid! @Mandy, ja ja het gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard opeens met die kleintjes. Ik lig ook altijd in een deuk als de mijne weer eens wat zegt, zo leuk om te horen. @Debby, beterschap meid en begrijpelijk dat je je niet lekker voelt. Doe rustig aan! Wauw wat goed van Emma, al staan zonder steun! @Hier, mijn kleine net in bed gelegd (hoor haar wel jammeren) met 40 graden koorts (heb een pilletje gegeven). Om 15u had ze 39.7 en om 18u nog steeds 39.7 en net om 20u weer gemeten en ja hoor 40 graden ondanks de zetpillen. Denk een tand/hoektand of kies die onderweg is want ze kwijlt ook heel erg. In bed laten liggen of bij me houden?
@debby wat knap van Emma!!! @hvj oh vandaar ja echt werken was het niet was een soort toelatingsexamen voor school...maar heb er een goed gevoel over! Ik zou haar eerst even op bed laten liggen en als ze echt gaat huilen haar dan pas pakken
Sorry ben niet bij de les gebleven maar fijn dat je er een goed gevoel over hebt, hoop dat je het haalt! Heb d'r inmiddels uit bed gehaald omdat het jammeren overging op krijsen, waarschijnlijk van de pijn (ze is nog steeds warm). Ff aankijken of het vannacht niet hoger wordt.
@Deb: Beterschap! Miste je al.. Als Zoë slaapt gaan wij d'r kamer niet meer op, daar wordt ze wakker van. Zo sneu. @HvJ: Oei dat is hoog, meestal moet het wel zakken door de zetpillen volgens mij. En dat warme weer er nog bij, arm ding.
@hvj geeft niet hoor je kan niet alles van iedereen bijhouden Wel zielig zo hoge koorts en idd met dit weer arme meid!
Als ik weet dat ik nog bij haar in de kamer moet zijn dan trek ik de deur als ze slaapt dus net niet dicht anders zou ze geheid wakker worden. Ja klopt idd hoog, ff aankijken straks. Nu speelt ze vrolijk en voelt ze minder warm aan, het weer buiten is ook gekoeld gelukkig. @Aal, ja id arm ding. Ik lig hier suf van de warmte laat staan zij met hoge koorts.