@Lau...oww herkenbaar! Dat doet Finn dus serieus minstens 1 keer per dag! Bijv. als de stofzuiger uit gaat en in de kast gezet wordt...dan probeert ie de deurklink te pakken en daar kan ie natuurlijk niet bij en dan valt ie de deur aan! Slaan...schoppen idd ook met zn hoofd bonken! Heerlijk heh?! Hahaha! Arme mama! Het gaat tot nu toe aardig met mn rug...voel het nog wel echt..maar die meneer zei ook dat het vooral morgen best even beurs kon zijn. Dus we wachten af! Hij heeft met en hamertje en een dingetje met bekken rechtgeslagen! Ik werd dus gewoon betimmerd! Hahaha! Dus daarom kon het best even zeer doen.
@Sarah ja dat gedrag wist ik tot nu toe te voorkomen, hij werd ook wel minstens 1x per dag boos, maar niet zoals dit.. dit was echt verschrikkelijk haha! klinkt pijnlijk wat de fysio gedaan heeft! maar hopen dat t wel helpt!
zo bram is weer bij zijn go, huilen huilen huilen toen ik weg ging, ahhhh, het is steeds meer een mama's kindje aan het worden... maar ach eenmaal uit zicht is het zo weer goed... nog ff relaxen 20 minuten en dan werken. heb geen zin en puf met dit weer. maar goed nog maar een paar uurtjes en dan is het weekend.
@sarah klinkt als hamertje tik dat bram hier ook heeft liggen... soms zeggen ze dat iets eerst meer pijn moet gaan doen voor t overgaat...
@Tamtam, ow sorry Danian. @Mac, nog ff doorbijten en daarna kan je genieten van het weer. @Saar, hoop dat je er niet al teveel last van gaat krijgen morgen. @Hier, net thuis. Langs de ha en daarna richting de stad maar wat is het benauwd buiten zeg, ben blij dat ik weer thuis ben. Lekker een koel huis, doordat de gordijnen dicht zijn en de balkondeur open is voor wat wind. Kleine heeft oorontsteking.
@laura en sarah oei wat een drifkikkertjes hihi. Jason is ook een driftkikkertje maar (nog) niet zo erg hihi @hvj aaagh kleine meid oorontsteking heel veel beterschap gewenst voor haar! @stephanie als ik het goed heb zag ik op hyves dat je 35 weken zwanger bent jeeej!!!
Heb de hele dag aan mn opdracht taartje gezeten echt letterlijk, alleen even boodschapjes gedaan omdat ik weekend moet werken. Maar het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf zitten wel wat schoonheidsfoutjes... Foto's staan uiteraard op mn hyves
Ik vind het super Sam! Goed gedaan hoor! @Mac...nou het was haast wel hamertje tik ja! Hahaha! Het was een soort van blokje...en dan een hamer met rubberen vlakken... Achh...als het helpt ind ik hetprima! Hahaha! En ladies die morgen lekker naar Blijdorp gaan...HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel plezier! Met het oog op het hamertje tikken en de eventuele napijn lijkt het me niet verstandig hele de dag te lopen! DUs volgende keer ben ik er bij!
@hvj en sarah dank jullie wel ben ook echt mega trots hahaha Van mij ook veel plezier gewenst meiden morgen bij Blijdorp denk even aan mij, ik moet werken het weekend kan wel janken hahaha maarja dan ben ik volgend weekend weer vrij
Hey! Ga morgen hopelijk wat bijlezen en reageren hoor meiden. Ben jullie zeker niet vergeten. Dikke knuff en alvast een heel fijn weekend!
zo meiden, lekker nachtje achter de rug hier...... Ik had gister een bruiloft en niek had een ander feest. Lieke slaapt bij mn ouders. Ik lag vannacht te slapen en werd om 3 uur gebeld door mn zwager. Niek ligt in het ziekenhuis.... Zijn wond ( van zijn operatie een paar weken terug) was weer gaan bloeden en het wilde niet stoppen. Hij had natuurlijk aardig wat biertjes op blijkbaar. Maar goed, ze wilden dus kijken hoe het ging. Om 5 uur ging nogmaals de telefoon. Het was nog steeds niet gestopt, ze wilden het nog aan kijken en eventueel dichtbranden. Nou hij ligt er nu dus nog steeds. Hij moet nog even blijven. Meiden van blijdorp.... ik weet dus niet hoet het gaat lopen straks. Ik hou jullie op de hoogte.
jeetje jolan! wat een nacht!!! hoop dat je snel wat meer weet en dat het beter gaat, laat maar horen hoor over blijdorp, heel veel sterkte meis!
Goedemorgen, @ Jolan: Jeetje meis wat schrikken hopelijk is het bloeden nu gestopt. Dames die naar blijdorp gaan veel plezier. Danian was vanmorgen om 5.50 uur wakker. We hebben hem laten liggen tot 6.30 uur en toen bij ons in bed genomen. We willen hem aanleren dat hij pas beneden eten krijgt, dus om 7.00 uur ben ik naar beneden gegaan en heb een broodje gesmeerd. Die heeft hij nadat hij was aangekleed op gegeten en hij heeft daarbij wat gewone melk gedronken, dus dat ging helemaal goed. Zo ff de stad in en vanmiddag gaan we met alle broers/zussen van mijn man op de foto voor de trouwdag van zijn moeder en stiefvader. Vanavond gaan we barbecueën met z'n drietjes
Nou ik heb net gebeld. Nog niet echt zekerheid. De chirurg is nu bij hem op de kamer, moet over een kwartier terug bellen. Misschien dat hij nog naar de o.k. moet...... Jullie horen het.
Pfff wat een rot nacht. Heel rot voor Niek. Beterschap en hopelijk mag hij snel naar huis. Sterkte meid! Knuffel