ik heb Large Landscape en het is echt prachtig. Voor Thom ga ik hem ook weer daar maken. En verzenden kost 5-6 euro ofzo
Wauw Jolan wat een onwijs leuk kleed!!! Ik denk dat ze daar nog wel heel lang plezier van zal hebben. Ik doe het je niet na hoor
Ik twijfel heel erg tussen de standaard en de large... Heb zo'n 350 foto's die erin moeten... Is de large niet erg groot? Jolan, knap hoor! Mooi!
thanks meiden nog een vraagje, ik zit te denken om dit jurkje te kopen Little Bow Beep mt 74-80 t/m 86-92 | Bonnie Baby 80 t/m 86-92 | american dreamgirl maar wat voor romper kan daar onder?
We hebben een leuke maar drukke dag achter de rug. Isabella is weer flink verwend, leuke kleding, speelgoed voor in bad, hello kitty servies, geld, schommel en een babyrolator van nijntje. Vreemd hoor dat we dat nu al weer achter de rug hebben
na ja... ben undercover in Nl aan het kijken... ga je solliciteren, hoor je tijdens dat gesprek dat je 'baas' tijdens werktijd seks wil... en tijdens het 2e gesprek een lichamelijke keuring... na dat verzin je toch niet. bah
@jolan misschien licht roze? Hij is heel gaaf zeg dat jurkje @natja raar he, ineens is het voorbij. Leuke dingen heeft ze gehad,
superleuk jurkje, maar ik denk niet dat het de bedoeling is om daar een romper onder te dragen. het zou wel kunnen en dan zou ik gewoon een effen witte doen met mouwtjes of gewoon een wit t-shirtje
hij is 33×28 centimeter, dus ongeveer zo lang als een a4 en ietsje breder. Ik heb zo'n 100 pagina's, 400 foto's ofzo en het is heel stevig. Ik heb een harde kaft
ja alleen dan zie je dat rompertje toch? Omdat het schuin naar haar nek gaat.... ik denk dat er namelijk geen romper onder kan.