@Sarah: Het zou ook goed de 5e ziekte kunnen zijn Vijfde ziekte - Wikipedia Daarbij zit lichte verhoging.
meiden die zwanger zijn, kunnen jullie mij jullie uitgerekende datum pben? dan maak ik op t private forum een lijstje met banners Zo hier vannacht alles goed gegaan, ik werd elke keer voor mijn wekker wakker, biologische klok of wat? Met coll ging alles goed vannacht, en hij wordt nu een beetje wakker..
@Mac, ik heb last van vermoeidheid, overgeven, misselijk, duizeligheid en zo nu en dan krampen in mijn buik (denk bandenpijn). @Saar, dank je meid. Klopt beiden hebben we volgende week een echo, ik op 7 en zij 8 juli. @Emma, dank je meid. Balen van je misselijkheid, hoop dat het snel wegwaait. @Tamtam, beterschap meid dat je snel mag opknappen voor morgen. Zo de 6e en 7e tandje alweer, hier is de 5e onderweg. @Lau, fijn dat het weer goed gaat met jullie. Uitgaand van FF, is mijn uitgerekende datum 22 februari. @Hier, mijn kleine hoest en niest als een gek. Het lijkt wel of het vastzit, en ze heeft enorm last van tandjes. Eergisteren avond voor het eerst dat ze de borst weigert, gelukkig drinkt ze er weer aan.
@lau fijn dat t zo goed gegaan is vanacht @saar succes met leren @hvj, balen dat je zoveel kwaaltjes hebt @tamtam beterschap
@Mac, idd balen maar het is niet anders. Ik sport nog wel en eet bewust, het afvallen gaat door het overgeven nu vanzelf. @Natja, dank je meid. @Hier, net 3 uurtjes achter elkaar in slaap gevallen samen met mijn kleine. Zag dat het geregend heeft, heerlijk wat afkoeling want die hitte joh.
dag allemaal, even een knuffel aan iedereen! Beetje druk verder maar ik denk nog wel aan jullie hoor! Daar komt ie..... ..............knuffel! hier alles goed, ook een beetje een vlekkerig en hangerig binkie. En een mama die het in de rug geschoten is. Morgen naar de fysio.
hvj jij ook zo aan het overgeven? Wordt er helemaal scheel van... enige voordeel is dat ik geen behoefte heb om te roken. Maar zo kan ik echt niet werken. GRRRR... Ik heb vandaag een nieuwe fotocamera gekocht! Een nikon is het geworden. En ik ben er blij mee.
@deb leukzeg een nieuwe camera, had je niet pas een nieuwe? of vergis ik me? (nee weet dat jolan het ook was) @deb wat balen zeg overgeven, wel fijn dat je behoefte naar roken zo weg is, was je nu al helemaal gestopt?
mac nee ik was me aan het orienteren al een tijdje. En nu heb ik er echt een gekocht. Ja ben nu helemaal gestopt. Eerste week heb ik nog wel 1 of 2 sigaretjes per dag gerookt maar dat slaat ook helemaal nergens op, dus nu rook ik helemaal niet meer.
leuk dus nu kun je mooie fotos maken. veel plezier ervan! en goed dat je nu helemaal gestopt bent! en nu volhouden voor altijd!
dus ben jij ook goed voorbeeld om ook reno te laten stoppen. als je 9 mnd kan stoppen kun je ook langer stoppen! kop op meis je kan het!!!
hai meiden! hoessie hier? Topic geopend op andere forum met de zwangere tot nu toe.. klopt t?? Hier verder alles goed, Collin gaat ook goed, niks meer gemerkt van zijn val! Ook ga ik morgen mijn aanvraag voor urgentie (weer) indienen. Nog maar een poging wagen... fijne avond!