@marloes, is zo wisselend de laatste tijd.. laatste paar weken weinig huizen waar ik zou willen wonen, dus ja dan eindig ik tussen de 50 en 80. Deze week weer wat meer huizen en dan eindig ik 30/40 Ben bij Sue in de buurt nu al 3 weken op rij 35e Ligt dus heel erg aan de hoeveelheid huizen, soms zijn t er 160 en soms zijn t er maar 60 (waar ik op kan en mag reageren, ligt ook weer aan inkomen, hoeveel personen etc) En ja dat geldt dus ook voor andere mensen Hoop dat t vanaf volgende week wat rustiger wordt met reacties, dan begint de zomer vakantie toch?
Hey meiden! Pfff, Esmee wilde voor het eerst in een half jaar geloof ik niet gaan slapen. Gewoon wakker, en in bed was ze heel zielig aan het huilen. Nu eindelijk horen we ze niet meer... Arm meiske. @Snieke, knuff terug! En beterschap met je ventje en je rug. @Debby, balen joh dat je zo misselijk bent. Was je dat de vorige keer ook? @Marloes, hoe is het met jou dan? Officieel ronde 2? En al een ei gespot? Hoe is het met de kids? Houden die zich een beetje in de hitte? @Lau, succes met reageren! Er zal toch eens iets tussen moeten zitten?
ja dat vind ik af en toe zo krom... zo konden wij bv niet officieel samen gaan wonen in het appartement van mijn man.... samen verdienden we veel te veel. Terwijl de flat dus kei groot was, met 3 grote slaapkamers....
ja officieel ronde 2... ben alleen beetje slordig met tempen, maar zit nog vroeg in cyclus (voor mij dan he)... maar reken maar niet op mij... vind dat niks met dit soort weer... plak plak jak
@marloes, precies... en ik kan bijna alleen maar op 2 of 3 kamers app. reageren.. terwijl 2 (1 slaapkmr dus) gewoon echt niet kan met een kind, in mijn ogen!) Tja.. rare regels allemaal!
Hahaha misschien komt je ei wel wanneer het wat koeler is. Ik hou d'r ook niet van met dit weer. Manlief vroeg er net alweer om. Lekker, 35 weken zwanger, dikke voeten, zweten als ik niks doe en dan sexen... Nou nee dank je!
wij hebben net een nieuw badmeubel gekocht. was in de aanbieding bij de karwei en dus goedkoper dan bij de hornbach, die laatste heeft prijsgarantie, dus kregen we nog 10% extra korting... scheelt toch weer mooi ruim 300!!!
ja stom gewoon... hij had 3 slaapkamers in z'n eentje... daar moeten ze eens naar kijken. Zou je vader het trouwens jammer vinden als jullie weg gaan, of is die er ook wel aan toe?
hebben jullie kindjes trouwens nog evenveel plasluiers met dit weer? Thom krijgt genoeg drinken, maar merk wel dat z'n luiers minder vol zitten.
coll drinkt meer, en plast ook meer. en mijn vader gaat collin denk ik heel erg missen, en mij ook wel (vooral de dingen die ik doe in huis haha) dus ja hij zal t zeker jammer vinden, hij wil ook niet dat ik ga.. hij vind dat ik t prima heb hier.. maar ik vind van niet! (is ook geen gezonde situatie, coll hoor mij steeds papa zeggen, dus die noemt opa nu opa en papa.. )
je moet trouwens je bloemen en plantjes gaan oogsten tja, voor hem natuurlijk ook gezellig... maar kan me zo voorstellen, dat je er aan toe bent om lekker met z'n 2 te zijn!!! Hopelijk komt er snel iets vrij...
Esmee drinkt meer en heeft de luiers iets minder vol. Ze drinkt trouwens de laatste melkfles niet meer leeg. Vind ik niet zo fijn vanwege het vocht. Ipv de melk maar wat lichte ranja gegeven. Alles wat erin gaat is meegenomen!
Die boerderie is verslavend hoor. Ik heb de mijne laten verwaarlozen. M'n zp verslaving is al voldoende.
@Debby, gefeliciteerd met je nieuwe cam en het stoppen met roken. Tjah wel balen maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen he dat overgeven. @Mac, trusten. @Lau, hoop dat je gauw een huisje vindt. @Steph, misschien dat Esmee last had van de warmte. @Marloes, leuk een nieuwe badmeubel en goedkoper ook nog! Hier ook meer drinken en mider plasluiers.
hoi hoi, allemaal farmville verslaafden hier merk ik... volgens mij was ik bij de laatste level en vond ik er toen niks meer aan. En je bent er ook zoooo veel tijd mee kwijt. En dan moest je ook weer maffia wars gaan spelen om zo een speciale oogster en seeder te hebben... emma drinkt meer maar heeft ook meer luiers vol