~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Maxime lurkt de ene na de andere fles leeg, en zijn luiers zitten bom vol

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Oooh arme Sasha, ze ziet er echt zielig en ziek uit :(
    En dat warme plakweer erbij...
    Hopelijk is ze snel weer beter!

3. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36

leuk! :)

4. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    tssss dat zegt ze dan even tussen neus en lippen door.. jij kan echt alles aan volgens mij!
    wel goed dat je pa er zo positief tegenover staat.

misschien heeft finnieboy wel een navelbreukje?

5. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    oh lekker moet ik ook nog eens doen :) lekker genieten dus

6. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    arm popje! heb je iets tegen de jeuk voor haar?

7. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    cool zeg, hij is helemaal de man! met z'n nette bloes aan en z'n blonde stekels, geweldig.
    nog gefeliciteerd trouwens, en goed dat ie kan kruipen.

8. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hmmm vervelend, heb je dat al eens eerder gehad en weet je wat je ermee moet doen? (ik heb wel wat tips voor je evt)

9. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hier naar de manuele therapeut geweest, in 1 woord geweldig! gaat een heel stuk beter met mijn rug!

vandaag ondergoedjes voor maxime gekocht, het wordt al een echt jongetje zo met zijn hempie aan... en vanochtend nog gelachen. Hij is nogal van de hygiene, en nu is ie erg geinteresseerd in mondverzorging :D ik had een tandenstoker, dus hij die afpakken en heel voorzichtig tegen mijn tanden aandoen. (Bij hem valt er niet veel te tandenstokeren met die spleten tussen zijn tanden haha!)

Morgen weer voetbal dames! Ik heb er een hard hoofd in tegen Brazilie maar goed ik zet mijn wk kuif op :D

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Snieke: Mijn vriend gaat ook regelmatig naar een manueel therapeut voor zijn rug, werkt idd goed!
    Fijn hoor zo'n hygienisch kind, de mijne heeft vandaag zand en planten gegeten, over haar voeten en speelkleed heen geplast en likte haar snottebel op :D

Ohja, de wedstrijd morgen, Nederland verliest met 2-0.

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Het was echt heerlijk aan het water, stuk minder benauwd als hier in de stad. Zoë heeft zich ook prima vermaakt, ze heeft zelfs gezwommen in de ijskoude Maas :$. En 3 kwartier geslapen in de camper, ben erg trots op d'r want normaal slaapt ze niet zo makkelijk ergens anders :).

Erg sneu, het is echt vuurrood tussen haar schaamlipjes en billen van het zweten. Laat haar de hele dag zonder luier spelen en gooi er kilo's talkpoeder tussen. Maar na ieder slaapje is het weer vuurrood en brult ze alles bij elkaar als ik het moet schoonmaken, iemand een goede tip?

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    volgens mij met maizena strooien ipv talkpoeder... moet je anders maar even googelen.
    wel zielig voor je meisje

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahahaha, je moet columns gaan schrijven! geweldig zoals je dat beschrijft!:D:D:D:D

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

ik smeer altijd de babybillenzalf van weleda, na paar uur en het is weer weg! sasha reageert er super op!

voor dr waterpokken jeuk, heb ik waterpokkengel die ook in de koelkast kan, koelt enorm en zorgt dat de jeuk minder wordt en ik heb dr net in een zemelenbad gestopt, dat zorgt ervoor dat het in ieder geval minder rood eruit ziet..

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marloes: Weet jij of Maizena ook droog houdt of alleen geneest? Want het gaat iedere keer wel weg, maar door het vele zweten en plassen is het ook zo weer terug...

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Bloempje: Haha dat heb ik vaker gehoord, schreef vroeger ook stukjes voor de schoolkrant. Had het begin van een carriere kunnen zijn, maar helaas..... ;)

Ik gebruik Zarqa spray, daar gaat het ook mee weg, maar ze zweet en plast heel veel, dus ik moet iets hebben dat het een beetje droog houdt denk ik. Maar dat valt niet mee vrees ik.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Helaas klopt het niet wat jij zegt:) regio haaglanden gelden dezelfde regels als bij ons en ze zijn gewoon erg streng hiermee. Maar goed Laura heeft haar h.a en psycholoog achter zich en dat scheelt gewoon heel erg als je dat neit hebt dan kan je het echt vergeten.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mandy misschien weet je cb of je h.a er iets tegen?

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Snieke: Wat fijn dat de manuele therapie goed heeft geholpen.
    @ Mama: Arme Zoë ik zou ook zo niet weten wat je er anders aan kan doen.
    Zou ook de HA ff bellen.
    @ Bloempje: Ow sorry Sasha;) Arm meisje met haar vlekjes
    @ Voetbal: Ik blijf positief had in mijn poule op hyves 3-2 voor Nederland voorspeld, maar ik denk 2-1.
    Ik ga zo werken en Danian naar de opvang hij gaat dan ook trakteren(al weet hij niet eens wat dat is;))
    Ik ben met dit weer altijd zo blij dat ik in een supermarkt werk lekker koel, alleen de klap als je naar buiten gaat is wat minder.
    Neem mijn zomer kleren mee dan kleed ik me daar wel ff om.
    Als ik vrij ben boodschappen doen en dan binnen zitten met de waaiers aan;)
    Om 16.00 uur voor de buis.

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Arme Sasha! Heel veel beterschap!

Deel Deze Pagina