~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goede morgen,

Mijn mannetje zit geloof ik midden in een sprong (rond 51/53 weken, hij is nu officieel 51, en niet officieel 53 weken)
    Geen land mee te bezeilen, doet alles wat niet mag, waarvan ik toch echt overtuigt was dat ie dat nu wel door had en ook al een tijd niet meer had gedaan.
    Hij is onwijs bezig met mijn aandacht te trekken, maar samen spelen wil hij dan weer niet, maar ik mag ook niet weg gaan en zelf iets gaan doen, dan komt ie aan mijn been hangen en wil hij opgetild worden.. Zucht.. vermoeiend!
    Net als vanmorgen, gillen in bed, maar ik mocht hem er niet uit halen, werd ie toch boos! maar als ik m in bed liet en weg liep was t ook niet goed! ik moest gewoon maar bij hem blijven staan.. ja daaaag!! Dus hem toch maar met tegen zin eruit gehaald..
    Hij wil ook ineens minder eten... gister 2 happen avond eten op.. verder moest ie niets!

Ach gelukkig weten we dat het weer over gaat! :D

2. Emme

Emme Niet meer actief

Even een vraag naar aanleiding van de waterpokken van Sasha (zielig voor haar trouwens, beterschap!): krijg je in Nederland geen inenting daartegen?

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    emme nee voor zover ik weet niet?

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Hier wordt zo collin zijn loopauto opgehaald, en ook het bibabad is verkocht... Meneer gaat liever gewoon onder de douche :p

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Het klinkt gezellig;)
    Erg vervelend die sprongetjes.
    Danian wilde gisteravond ook maar een paar hapjes warm eten.
    Hij is ook wat jengeliger, maar dat kan ook door het weer of tandjes komen

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nee volgens mij niet

7. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ben onverwachts vrij:)
    Ik kwam vast te staan in de file dus ik belde naar mijn werk dat het later kon worden zegt ze dat ik wel om kan draaien, want er is niks te doen.
    De winkel gaat morgen voor 8 dagen dicht, omdat hij wordt omgebouwd, dus ze laten bijna niks binnen komen.
    Dus was al vroeg in de winkel en zit nu lekker binnen met de waaiers aan.
    Buiten is het nu ook snik heet.

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    zucht,... collin is weer is gevallen... gewoon op de grond... stukje van zijn rechteronder tandje af, en van zijn voortand links boven :(

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

ach arme sasha wat een sneu koppie, hopelijk heeft ze er snel minder last van...

10. Emme

Emme Niet meer actief

Lars heeft net gisteren een vaccinatie tegen bof, mazelen, rode hond en waterpokken gehad, vandaar dat ik het vroeg. Blijkbaar verschilt dat dus per land ;).

Zielig trouwens dat Colin weer gevallen is!

Tamtam, geniet maar van je vrije dag. Hoorde dat het in Nederland 37 graden werd? Dat is idd erg warm.

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau fijn dat t verkocht is,
    wat balen dat collin weer gevallen is en zonde van zijn tanden, ookal zijn het zijn melktanden maar, maar hij moet er nog wel een aantal jaren mee rondlopen....

pff hier weinig puf, ben niet zo lekker. tis veel te warm.
    gisteravond was gezellig, om 12 uur op bed en tot 10 uur geslapen.
    ik wilde vanmorgen de hele hut schoonmaken.
    heb nu de hele hut stofgezogen en daar blijft het bij. zelfs als ik niks doe zweet ik al.

zo ff lekker douchen en nu al maar mijn mannetje ophalen. daar lekker lunchen en dan naar huis voetbal kijken...

lang leve de airco in de auto

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

@emme niet normaal nu hoe warm, benauwd en plakkerig.. bah..
    je kunt deze temperaturen beter in het buitenland hebben dan is het lekker warm...

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha keek net op buienradar en daar hebben ze NL oranje gekleurd nav het WK.

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Lau: Jeetje dan is ie hard gevallen.. Gelukkig zijn het zijn melktanden en niet zijn blijvende tanden.

@Tam: :Lekker hoor, extra dagje vrij.

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Het is hier bij mijn ouders in de tuin al 36 graden!
    Ben blij als Zoƫ wakker is, dan gaan we weer lekker naar 't water. Hoop dat er wat wind staat..

Ik heb hoofdpijn, bah!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Bloempje, gerum die Sacha beterschap! Dank je.

@Jolan, druk druk zo te lezen. Succesn met alles!

@Snieke, nee geen idee wat er tegen te doen dus je tips zijn welkom. Fijn dat het beter met je rug gaat.

@Mandy, hier ook superroode schaamlippen (buitenkant) al een paar dagen en heb van alles geprobeerd maar niks helpt (sudocreme, billenzalf van zwitsal, olijfolie..).

@Tamtam, heerlijk dat je lekker vrij bent. Geniet ervan!

@Lau, au die arme Collin.

@Hier vanochtend mvm over de vloer gekregen. Zit hier met een kind dat maar blijft jengelen/jammeren en niet wil slapen pff. En ik voel me ook nog eens hondsberoerd.

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ja idd gelukkig zijn melk tandjes.. is ook maar een klein hoekje van beide tandjes, en in gelukkig niet scherp en tandjes zitten niet los, ging ook niet bloeden.. :( wel jammer, maar je moet goed kijken wil je t zien...

Meneer heeft ook weer koorts al sinds vanmorgen... vanmorgen 1,5 uur geslapen en ligt er nu alweer in!

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    waterpokkenengel?

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Iedereen veel plezier met voetbal kijken of andere leuke dingen vanmiddag!!!

Ik ga nu naar mn werk heb gesprek met manager over de reorganisatie en nog wat andere dingen. Daarna werken tot 23.30.... maar daarna lekker weekend!!!!:D

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    o nee toch!
    arm ventje!

Deel Deze Pagina