hahahaha waterpokkenengel... die heb ik nog niet gezien! hihih idd waterpokken gel, emme, hier worden ze alleen ingeeent tegen bof mazelen en rode hond, niet tegen waterpokken omdat het een onschuldige kinderziekte is enten ze daar niet tegen in... ah lau, dat klinkt idd als een hele grote sprong! bah, lastig en dat met dit weer... het gaat idd weer over, maar toch... oooo en zn tandjes... gelukkig zie je het niet zo erg, maar toch jammer, hoop dat hij snel leert goed zn handjes als afweer te gebruiken! en dat de rest netjes mag blijven zitten! ppffff was vannacht trouwens nog bij je in de buurt... dit was echt de ergste nacht uit sasha dr carierre... ze heeft over de avond en nacht max 1,5 uur geslapen.. en alleen maar krijsen krijsen krijsen echt als een speenvarken zo hard.. ze werd helemaal gek van de jeuk..zoooo zielig.. om half 2 vannacht dr in de auto gestopt en maar gaan rijden a4,a12,a13 heb ze allemaal gezien, had zoiets maakt me niet uit als ze maar stil is.... goed ingesmeerd tegen de jeuk, airco aan, sliep als een roosje gelijk.. tot ik weer thuis kwam, toen begon het gelijk weer.. dus mama ook niet geslapen..fijn.. nu ligt ze eindelijk lekker te tukken, ventilator op dr bed gericht.. dat helpt tegen de jeuk, lekker lucht.. hoop zooooo dat het vannacht beter gaat...vriendlief is op motorweekend dus ben alleen tot zondag, mams komt morgen hier slapen want dan ga ik eten met vriendinnetjes, daar verheug ik me op! hvj, knuf voor jou. nog 1 uurtje en dan voetbal!!
nou meiden, ik heb VAKANTIE Ik ben verrot.... en dan ook nog lieke dr verjaardag. Vanavond eerst een bruiloft. Morgen taart maken en boodschappen doen. Komt allemaal goed...
take care!! is gelukkig allemaal wel leuk, de voorbereidingen voor dr verjaardag! heel veel plezier, en veel foto's maken he? ben zooo benieuwd hoe dr jurk staat!
Wat een hitte heh! Jeetje...hahaha! @Jo...jeeeej vakantie! Genieten meid! (na je drukke weekend dan ) @Lau...owww die Collig...wat een pechvogel! @Sue..aaaaaaaccccccccccccchhhhhhhhhhhh wat een zielig moppie zeg! En ook echt zielige mama...niet slapen is vreselijk!
jeeeej halve finale! @bloem, arme jullie hoe gaat t nu? @jolan, jeeej vakantie! Zucht, collin 38.4,.... ligt te zweten in bed, denk zet de ventilator bij zijn bedje.. Werd ie niet helemaal overstuur wakker, was zich denk ik kapot geschrokken van dat blazende ding haha (stond ook al de hele dag beneden aan dus hij kende dat ding wel...) maar goed, nu weer zonder ventilator verder gaan slapen.. is 39 graden in zijn kamertje
ik vind het, ook gezien de warmte nu, geen verontrustend lijstje, eerlijk gezegd.... maar kent Collin het beste he
ahhhh 39! graden...jeetje dat is echt heet... hier nu ook ventilator op dr bedje, ze vind het heerlijk... wel steeds even huilen, net weer ingesmeerd.. dr hele koppie zit zooooo vol, lichaampje valt mee, alleen onder dr luier, schaamlipjes, billen en zelfs op dr tong.. had het vroeger ook enorm erg op mn gezicht zei mn moeder.. net in het badje met zemelen gezet buiten, kon ze even heerlijk spelen, voor de rest hele dag binnen geweest met de deur dicht, want zodra ze buiten kwam ging ze zweten en werd het nog veel erger... meiden even regendansje doen? ben er wel weer aan toe! op zich geen verontrustend lijstje, maar in principe krijgen ze van hitte van buitenaf geen koorts, dus vind het wel vreemd dat hij vaak toch wel verhoging heeft.. (zonder aanwijsbare reden)
goed sprayen met neusspray ook al heb je het gevoel dat je neus open is, dat maakt het slijmvlies dunner. Niet te veel je neus uitsnuiten, maar liever ophalen (klinkt goor maar dan prikkel je het slijmvlies ook minder en verklein je de kans dat je er ook nog eens een oorontsteking aan overhoudt)
wat een wedstrijd he!? geweldig! mama87 heeft A na de behandeling bij de manuele therapeut ook nog last? Ik voel me echt alsof ik tegen de muur ben gesmeten! zo ik ga nog even ghana uruguay kijken!
Hallo meiden! Even kijken hoe het met jullie gegaan is deze heetste dag van het jaar en dan ga ik online maar eens beginnen aan een fotoalbum van Esmee. Misschien krijg ik die nog af voor de tweede er al is! hahaha Hier verder alles goed. Heb een enorm zwembad gekocht en daar de halve dag in doorgebracht. Echt heerlijk verkoelend en daardoor geen last gehad van de hitte. @Snieke, wat fijn dat het beter gaat met je rug. Wat doet een manueel therapeut precies? En hard hoofd bij de wedstrijd van vandaag lees ik.. hahaha ze hebben je moor verrast dus! @Mandy, hahaha wat een heerlijk poeterig kind heb je. Lijkt wel wat op de mijne. Die houdt ook van planten eten en alles ondersmeren. Ik ben een fan van sudocreme. Werkt hier als een tierelier. Wel gewoon luier aan, maar vaak verschonen en smeren smeren smeren. @Bloempje, hoe is het met Sasha? Ziet er wel erg zielig uit met die vlekjes hoor. @Tamtam, wat lekker dat je onverwacht vrij was zeg. @Lau, jeetje die Collin kan er wat van he! Arm jong, tanden afgebroken! Maargoed dat ie z'n grotemensentanden nog moet krijgen. 39 graden in zijn kamertje??????? Dat kan toch niet gezond zijn? @Emme, hoe is het met jou?? Lekker he, dat je die 12 weken alweer een week voorbij bent. @Mac, dat van buienradar was me ook al opgevallen. Vond 'm leuk bedacht! @HVJ, heb je een leuk kado uitgezocht? Dus jij mag nu lekker in flessen plassen? @Jolan, JEEEEJ vakantie!!
@steph, heerlijk zeg zo'n groot zwembad, hadden wij paar jaar geleden ook, maarja toen was onze tuin 5 keer zo groot.... ik heb het digitale album van bram af van 0 tot 1. krijg hem komende week denk ik binnen, als jij hem bij hema doet voor 4 juli krijg je 15% korting, scheelt toch weer.. ik moest alsnog 66 euro betalen haha en euh... laat, ik heb bram zijn geboorte plakalbum nog steeds niet af, van de eerste 2 maanden.. haha... moet ik ook is gaan doen.
Plakalbum aan begonnen, maar denk erover om die niet eens af te maken, maar het bij 1 digitaal gemaakt album te houden.
ik vindt juist t eerste plakalbum altijd zo leuk om terug te kijken, vandaar dat ik hem toch wil afmaken en heb alle fotos al gesorteerd en afgedrukt, dus hier alleen nog kwestie van plakken... succes met je digi album... ga je ook hema doen? grrrr hier maden in grijze container en die wordt volgende week vrijdag pas geleegd, iemand tips om ze te doden? en ja volgende keer alles goed verpakken voor het erin gegooid wordt...