@Jolan: wat is je kleed gaaf geworden zeg! Ik ben er van overtuigd dat Lieke daar ontzettend veel plezier van heeft en later gebruikt voor haar eigen kindjes. Wat knap! Gaaf jurkje! geen romper! Er zit een broekje bij zo te zien. Voor de kou zou je een bolero kunnen nemen. Met een romper eronder is het halter effect weg.
@jolan dat wordt wel lastig dan... @roxanne balen dat je geen witte bolero kan vinden, hebben ze er helemaal nergens 1 dan? Ik ga er weer vandoor, ff lekker tv kijken en dan morgen heeerlijk even weg! Ben alleen bang dat we niet zo lekker weer hebben...Maarja als het maar mooi is als we naar de efteling gaan
kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[g]=4,5&af[mt]=6&af[k]=1&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=0&fs[m]=0&fs[k]=1&id=48730&maat=6
h&m heb ik ze volgens mij gezien en bij zara hebben ze meestal ook heel veel bolero's. isabella had vandaag over haar jurk trouwens een wit vestje van de hema aan, die valt heel kort, iets langer als een bolero en heeft toch lange mouwen
Dit vestje bedoel ik. In Lelystad en Dronten hebben ze hem ook in het wit. HEMA - baby - meisjeskleding - vest
hoe bedoel je wat voor een romper? Wil je er een met strikjes ofzo? Je kan ook gewoon een witte standaard nemen, dat leid de aandacht niet van de jurk af...
Die heb ik inderdaad gezien, maar niet in het wit hier... Kleertjes.com had ik ook al gekeken, 2 gezien, twijfel nog. H&M en zara geen witte... Benetton1 maar die is meteen 30 euro. Ik ga morgen even naar het plein, daar zit ook een hema, misschien dat ze hem daar wel hebben. Jolan, ik heb niet hetzelfde jurkje, ik heb deze: