@Sarah, het gaat je goed af meis zet hem op! @Tamtam, mooie taart zal ook vast gesmaakt hebben. @Jolan, mooie foto's en een geslaagd feestje super!
ziet er allemaal super uit jolan!! leuk! pfff ik begin me nu toch zorgen te maken om Coll zijn verjaardag.. moet zoveel doen, zo weinig tijd. Er is tussen de 40/50 man uitgenodigd. Er komen er zaterdag ong 35. en donderdag (als hij echt jarig is) ongeveer 10 mensen, over de dag verdeeld. Ik moet dus voor donderdag boodschappen en taart in huis halen. En zorgen dat t huis aan kant is. en voor t grote feest zaterdag ook boodschappen, taart etc etc regelen, en ofcourse t huis aan kant. Ook wil ik de tuinmeubelen nog ff een grondige beurt geven.. pfff waar haal ik de tijd vandaan??? STRESS!!
wat een leuke foto's jolan!! goed gedaan allemaal zeg! snap dat je moe was... no worries lau, komt vast allemaal goed, even lijstjes maken, kun je dat afvinken en dan hou je beetje het overzicht.. onthoud...feestje = leuk.. en saar? hoe is het gegaan? wanneer hoor je de uitslag? mooie taart tamtam! leuk zo die foto erop! werkze mac, lange dagen zo...sterkte!
lars gefeliciteerd! grr soms heb je van die dagen... nog steeds zere rug (en dan de hele dag vergadering op mijn werk) binkie ophalen, met een volle poepluier, en ik had het idee dat het er al een tijdje inzat, helemaal onder dus ik hem ff in zijn blootje door de keuken laten (kon hem niet ff makkelijk naar boven brengen), gaat ie de boel onderpiesen! en vervolgens eten, zich helemaal ondersmeren met pasta... en dan yoghurt ZELF eten met een lepeltje, geen yoghurt in Maxime, alleen in zijn haar! En lief een hapje aan mama geven, oeps mis, op de grond dan ben ik blij dat ik stenen op de vloer heb nu ligt ie al weer lief te slapen hoor haha
Hey meiden! Alweer even geleden dat ik eens goed gereageerd heb geloof ik. Hoe is het met de dames en de beebs? Hier erg goed, alleen vandaag een enorme k*tdag. De hele dag weer last van 'absances/wegrakingen'. Erg vervelend en nu daardoor hoofdpijn en moe. Esmee was ook niet te genieten. Had zelfs wat verhoging, dus misschien last van tandjes? @Marloes, wat een eng verhaal over dat kindje dat lampenolie had binnengekregen! Zal verderop wel lezen hoe het nu gaat. Edit: Wat fijn dat ze weer thuis is!! @Sarah, heb je nog wat leuks gescoord op de boekenmarkt? Lijkt me heerlijk om daar uitgebreid rond te snuffelen. @Wandelwagen. Hier nu alleen een buggy. Andere verkocht. Wel aan een vriendinnetje gelukkig. De 'Breng bus' staat boven te wachten op gebruik. En misschien ga ik ook wel buggy/draagdoek gebruiken. @Mama, morgen spannende dag! Zal mijn duimen laten draaien voor jullie hoor. @Tam, leuke taart! Van de Hema of niet? Ik had dezelfde, maar da met een plaatje ipv foto. Vond 'm ook erg lekker. Lieve Lars Gefeliciteerd met je verjaardag! @Snieke, jij bent druk geweest met Maxime zo te lezen! Af en toe is het toch wel lekker als ie dan op bed ligt en jij kan genieten van het feit dat hetgeen je hebt opgeruimd ook opgeruimd blijft de rest van de avond.
@bloem, Feestje = leuk... zal me best doen dat te onthouden! @snieke, awww wat lief mama voeren @steph, wat vervelend dat je zon last hebt van wegrakingen sterkte! hoe voel je je verder?? nog maar ffies he! Zo de wagen is verkocht... raar eigenlijk maar heb helemaal geen emotionele waarde aan die spullen, terwijl mijn ventje daar toch voor het eerst in heeft gelegen etc. Ben niet zo materialistisch blijkbaar! Collin had voor vandaag voor t eerst een hempie en boxertje aan.. super cute!!! alleen kan hij t dus zelf wel uittrekken haha, is ook wel handig, maar niet altijd
superlief he die ondergoedjes! Hier ook de rompers de deur uitgedaan, veels te onhandig. Waar heb je de boxertjes gekocht? Maxime heeft echt van die kleine mannen onderbroekjes, best wel fout eigenlijk
maat 92 geen probleem hier, dikke kont bij de hema hadden ze hier ook super stoere hemdjes maat 86/92, die deed ik hem gewoon aan als shirt met dat hete weer, stond best leuk, en dan met die spek armen uit dat hemdje
pfff ik ga ff de hond van de buren hierheen halen, beest kan nie alleen zijn, zo sneu is al een uur aan t blaffen
Vervelend dat je zo'n k*tdag hebt, maar dat heeft iedereen wel eens en dan ook Esmee die niet zo te genieten is dat kun je er dan helemaal niet bij gebruiken **DIKKE KNUFFEL** Die taart was idd van de Hema wij vonden hem ook erg lekker. We hebben net het laatste stuk opgegeten