Ze gaat toch zelf bevallen? Dat had ze toch iom de gyn besloten??? Jolan heeft trouwens geen hond...wel drie katten en een vijver! Hahahaha! @Steph...ben best stoer...maar ook errrugg lief hoor! Hahahaha! Ik lijk misschien alleen stoer...ben best een watje... Tattoo foto staat op mn hyves (bij various) en meer foto's van mn beestjes ook! (van mn tiet niet hoor )
Goedemorgen, Jeetje wat een wedstrijd, maar we zijn door naar de finale!! Hier ook veel herrie buiten. Danian die voelde het aan denk ik dat we laat op bed lagen, want ik hoorde hem pas om 7.10 uur Vandaag gaat hij denk ik weer lekker in het water. @ Stephanie: Fijn dat alles goed was bij de VK @ Burgelijk: Wij hebben geen huisdieren, we wonen wel in een rijtjes huur huis en hebben een stationwagen
Jaaa ik geloof wel in de sprongetjes! Kindlief werd om 6 uur wakker, huilend. En is stikchagrijnig geweest tot ik om half 8 weg ging. Heb oma maar succes gewenst .
Als ik dat eisen lijstje zo lees ben ik echt niet burgerlijk. Heb wel een moederfiets met rood/witte gestippelde fietstassen, akelig!
Goeiemorgen! Lekker geslapen allemaal? Ik zit zowaar al gestriegeld en gesmiegeld aan tafel en dochterlief ligt nog te slapen! @Debby, jou burgerlijkmeter slaat ook niet zo heel ver uit he. Had ik ook bij jou wel verwacht eigenlijk hahaha. @Voetbal, wie gaat er vanavond kijken? Ik ben nu wel erg benieuwd tegen wie we zondag moeten hoor! @Vk/gyn, Ik loop sowieso in het zh. Ene keer bij de vk, andere bij de gyn. Dus volgende week weer naar de gyn. Dit ook vorig jaar al ivm epilepsie en nu dan ook vanwege de ks. @Sarah, goed onthouden! (leuk ) Zal eens even op je hyves gaan spieken. Heb ik jou al wel in m'n lijstje staan? Jij doet alsof je heel stoer bent met die tiet, tatoo en beestjes zodat mensen niet zo snel in de gaten hebben dat je eigenlijk een watje bent. @Tamtam, die station zegt ook al heel wat hoor! Fijn dat je knul zo lang heeft geslapen. @Mandy, jij blij dat je werken mag! Zoë en Esmee lijken wel wat op elkaar wat doen en laten betreft of niet? Fijn dat er nog iemand is die zich in de sprongetjes kan vinden. Hahaha, die fiets met de stippeltjestassen is wel leuk! Fijne dag meiden, lekker genieten van het mooie weer vandaag.
@ Stephanie: Wat lekker dat Esmee nog slaapt. Wij gaan ook vanavond voetbal kijken. Wordt ook een mooie en spannende wedstrijd denk ik. Jij ook fijne dag vandaag. @ Sprongetjes: Ik geloof er ook in, want bij Danian klopt het ook vaak met wat er in het boek staat
@Steph...tuurlijk onthoud ik dat! Ik leef helemaal met je mee hier! Ik zit te wachten op de eerste meldingen van weeën hoor! Hahahaha! Je hebt mij idd al op je hyves...heb gisteren nog bij jouw gespiekt! Zag toen ook nog een andere hond...Hummer...is die ook van jullie?? (of heb ik dat niet goed onthouden ) Belt mn zus net...of ik haar trouwjurk wil ophalen...ze is ziek!!!!! Ze zei van de drank....hahahaha...maar daar hoort diarree toch nie bij??? of heeft ze het dan errrug bont gemaakt. Misschien in combinatie met de zenuwen voor vrijdag... Dus ik mag zo ook nog ff naar de stad! Hahahaha! Het is dat mn zus kleiner en dunner is...anders zou ik hem zo stiekem passen! Hahahahahahaha!
Ow...enne..sprongetjes...geen idee of het hier klopt...ik heb dat boek niet dus kan ik ook niet kijken. Misschien maar goed ook...want hier zou het anders vast zijn dat als er iets instaat dat Finn het spontaan krijgt en ik overal symptomen ga zien! Hahahaha!
hier vanavond ook voetbal kijken denk ik. maar eerst werken tot 21 uur. en dan morgen vroeg ook weer om 7 uur. dus misschien ga ik ook wel op tijd naar bed. bram ligt er net weer in, ik ga ook weer ff tukken...
o steph sorry dat ik dat vergeten ben... sarah kan jij die jurk wel ophalen... moet ze hem niet voor de laatste keer afpassen dan? Bij mij moest er op het laatste moment nog iets veranderd worden. Voetbal: weet nog niet of ik vanavond ga kijken. Op sbs komt ook een programma over bevallingen wat ik wil zien.
@Mac...zou ik er 1tje voor je maken en hem mms-en naar je! Hahahahaha! Grapje natuurlijk heh! (voor iedereen ineens rare dingen over me gaat denken...) @Deb...ze heeft hem vorige week nog aan gehad en toen is ie ook afgepast dacht ik...ik weet het niet...ze ging even bellen dat ik hem kwam halen dus als het niet gaat hoor ik het snel genoeg....arm kind! Hahahaha!
@Steph: Ja inderdaad wel dezelfde typetjes, Esmee en Zoë. Ik ben errug benieuwd naar brusje, dan weet ik wat me straks te wachten staat @Sarah: Ohjee hopelijk komt het door de drank en heeft ze geen buikgriep ofzo.. Het wordt vrijdag wel mooi weer, 30 graden en zon! Vanavond om 20.30u komt dat programma op SBS over die kraamafdeling in een Engels ziekenhuis. Denk dat ik dat ga kijken en in de reclame overschakel naar het voetballen. Hoop dat Spanje wint! Stel dat we de finale verliezen, verlies ik liever van Spanje dan van Duitsland . Ennnnn, ik kijk liever naar Spanjaarden dan naar Duitsers
mama dat is best wel een heftig programma. Ik heb hem al via internet gezien maar denk dat ik het toch nog ga opnemen.
Makelaar belde net, verkoper kwam niet eens met een tegenbod, zo laag vond hij ons bod. Toen we zeiden dat we het dan over laten gaan zei hij dat er misschien toch nog wat gedaan kon worden. Bied straks het bedrag dat we maximaal willen uitgeven aan dat huisje en dan hoop ik dat we 100% duidelijkheid hebben. Pff.. ik kan niet tegen dit trage gedoe, vlug handelen is meer mijn ding .
Oww ik vond dat ook zo vreselijk! We werden steeds echt pas twee dagen later terug gebeld...net alsof mensen er zoooooo lang over na moeten denken of ze iets accepteren of niet!
oh dan ben ik denk ik de meest burgerlijke hier.... maak mn eigen taarten, kan naaien (jij toch ook steph ), 3 katten, getrouwd, en een kind. Maar ach ik heb dan weer geen (trein ) station voor de deur.