jeetje...dat is niet lekker.. zou m een dunne slaapzak aan geven of een laken door de spijlen heen rijgen en dan vast zetten, dat doe ik bij sasha ook, dat werkt wel goed..
@bloempje.. owja een laken, das wel t proberen waard! En geweldig sasha!!! ik wil dat wel even horen vanmiddag Sasha!! Collin probeert ook Collin te zeggen, maar hij doet dit: ogliogliogli haha
mijn go zou in de ochtend komen... krijg ik nu net een sms dat ze niet kunnen komen, ze moeten met 3 kids naar opendag van feyenoord vanmiddag en daarna naar 30 jarig huwelijks feest... Heb ik er speciaal voor gezorgd dak vanmorgen niet meer weg hoefde.. taart gister gehaald enzo.. Of ze morgen kan komen, of anders krijgt coll zijn kado maandag.. WHATEVER! ben dat mens spuugzat maandag gaat coll niet, dinsdag misschien, maar misschien ook niet.. en morgen.. morgen hoeft ze niet te komen! Ze krabbelde me gister ook met gefeliciteerd met coll zijn verjaardag, fijne dag vandaag... uhhh hij was donderdag jarig... zucht..dat ik me er nog druk om kan maken he...
@Jolan: Dacht ie dat je zwanger was? Aaaah.. mannen! Je ziet er niet zwanger uit hoor @Lau: Fijn zo'n gastouder/vriendin. Lekker geinteresseerd... @Sue: Wat knap dat ze haar eigen naam kan zeggen! Goed idee trouwens om een lakentje door de spijlen te rijgen.
hahaha, ja ik vroeg ook, hoezo zie ik er dik uit maar hij dacht natuurlijk omdat debby schreef op een zwangerenforum dat ik ook vast net zwanger zou zijn moest er wel om lachen!
@ Kuide: Wat vervelend dat je GO zo doet kan me voorstellen dat je haar zo niet meer over de vloer wilt hebben. @ Jolan: Fijn dat Marco Borsato leuk was en dat je Debby nog tegen kwam, de wereld is klein Fijne vakantie in ieder geval. @ Sue: Wat leuk dat Sasha zelf haar naam kan zeggen Danian zegt nog helemaal geen woordjes ach zal vanzelf wel komen Danian heeft niet zulke hoge koorts als gisteren, maar nog wel iets verhoging. Hij wil alleen niks eten en drinken ook niet alleen melk wil hij hebben. Vanmorgen wilde hij niet slapen en hij ligt nu vanaf 14.00 uur op bed. Afwachten hoe hij straks wakker wordt als het dan goed gaat gaan we naar de barbecue als hij er geen zin meer in heeft gaan we gewoon weer naar huis ze wonen gelukkig op loop afstand.
zoooo sasha ligt weer op bed, lekker bij collin in het badje geweest en natuurlijk taartje eten, was gezellig!!! hoop dat danian snel opknapt, koorts met dit weer is toch niks! ik doe hier een regendansje en hoop dat de regen snel komt..pfff wat een hitte!
Ik dacht net ff lekker rustig naar mijn ouders te gaan, die staan aan de Maas met de camper. Opeens de hele lucht zwart en noodweer! Niet normaal zoals het te keer ging. Belt mijn broertje dat het afdekzeil van de boot is gewaaid, dus op naar de haven. Overal takken en omgewaaide bomen, het hagelde zelfs! Rustig avondje werd dus een spannend avondje haha. Het gaat hier nu nog te keer, toch een stuk fijner als je dan veilig thuis zit
Goedemorgen, @ Sarah: Hoe was de bruiloft? @ Mama: Dat was idd een spannend avondje Hier ging het ook flink tekeer het leek wel oorlog zulke harde knallen. Danian sliep gelukkig overal doorheen. Hij werd om 4.30 uur ff wakker en toen hebben we hem een flesje water gegeven en heeft hij nog geslapen tot 7.30 uur. Hij is gelukkig weer koorts vrij Vanmiddag komt mijn mans vader met zijn vrouw nog voor Danians verjaardag. Vanavond komen mijn ouders en die blijven voetbal kijken en slapen, want ze hebben toch vakantie. Mijn man moet nog werken tot er met donderdag en heeft dan ook dik 3 weken vrij. Ik moet alleen dinsdag morgen nog een paar uurtjes. Had gisteren al gedroomd over het voetbal dat het 5-0 voor Nederland werd, maar daar geloof ik niks van. Ik hoop echt dat ze gaan winnen, maar zal niet makkelijk worden.
hai meiden, Verjaardag gister was super, druk, gezellig, en collin is erg verwend! (fotos volgen) Alleen wel een giga domper, mijn hond heeft mijn neefje van 3 gebeten eigenlijk helemaal zonder aanleiding, snauwde hij zo, richting zijn hoofd, en t was raak.. lip open, scheurtje (tand geschaafd) onder zijn neus, en 3 dikke strepen op zijn wang van de tanden. Zo ontzettend erg.. ben heel boos geworden op pim, en die heeft de rest van de dag boven gezeten. Vertrouw hem voor geen meter meer! Vind het echt heel erg, mijn 1e reactie was hij moet weg, dit kan niet.. maar goed het is wel mijn allesje al bijna 6 jaar! Maar zal hem nooit maar dan ook nooit meer kunnen vertrouwen met kinderen.. hij is gewoon bang voor ze.. En ik heb een prachtig klein ventje rond banjeren, dat wil ik graag zo houden, tot nu toe heeft ie bij collin 3 keer gesnauwd, maar nooit geraakt, en was t ook in situaties dat ik dacht van ja.. ergens geef ik hem gelijk, (in zijn mand). Pfff vind t zo erg
Jeetje Lau, wat zal het vreselijk voor je zijn! Helaas kan ik alleen maar zeggen dat ik 'm er wel uit zou doen. Wij hebben mijn allesje ook eruit moeten doen omdat we 'm niet konden vertrouwen. Ik vond het vreselijk, maar achteraf wel de beste keuze.
@steph, ja i know.. vind het alleen zo moeilijk, wie wil er nou een hond die niet te vertrouwen is met kinderen.. En t is zo stom, grote kinderen, volwassenen andere katten./honden gaat allemaal super.. Maar kleintjes, die onverwachtse dingen doen..dat gaat niet..
Hè, wat vervelend Laura. Ik denk ook dat het het beste is om een goed tehuis voor hem te vinden, maar moeilijk is het wel! Net de uitslagen gehad van de scan en het bloed en alles was goed. Zo fijn!