~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zou het zeker wel leuk vinden!
    maar ik denk dat er hier alleen jongentjes inzitten ;) en die zijn ook héél leuk, lief en stoer... en heel verliefd op mama :D

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    meiden... ik vind dat we met een leuk, gezellig clubje mama's overgebleven zijn!!! Hebben we goed gedaan!

ff tussendoor he

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tuurlijk jongens zijn ook geweldig. Ik kan me zelf helemaal niet met een jongen voorstellen maar dat zal wel komen als je er een krijgt denk ik.

En als je het echt wilt, zaad opsturen naar amerika en laten bewerken dan heb je 99% kans op het geslacht van je keuze :D (vriendin van mij overweegt dit serieus)
    en anders dieet volgens, op het forum van fertilityfriend zie je hoe :)

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Marloes, wat lief van je!

En ben het heel erg met je eens. :)

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik vind het ook altijd super gezellig. Ik was er dan niet tijdens de zwangerschap maar heb wel het gevoel dat ik iedereen goed ken nu!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    die eerste is WAUW!!!!!
    en een pettiskirt is cool... al zou ik wel wachten tot ze ietsje groter is

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wát???

Je gaat toch niet je keuze zelf bepalen daarin?????
    En ik geloof nooit dat je de natuur kan helpen met meiden of jongens.

Je krijgt wat je krijgt en dat zal wel zo de bedoeling zijn geweest.
    Ik ben blij als ik straks 2 gezonde kids heb. Ongeacht wat het geslacht van deze baby is.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dan is dat zaad toch al lang dood... als het daar is

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    weet je steph, ik heb daar gewoon geen mening over. Ik zou het zelf nooit doen maar als je het echt wilt en het is je ding, ach ja, iedereen moet doen wat ie wil.

Het schijnt nog vrij eenvoudig te zijn ook. Meisjes en jongens zaadjes zien er heel anders uit en kunnen makkelijk gescheiden worden. In NL kon het ook maar het is nu verboden.
    Kijk maar hier www.genderkliniek.nl zij helpen je als je het wilt...

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm ja geen idee hoe ze dat doen eigelijk, kijk maar op die link die ik net postte misschien dat het ingevroren wordt vervoerd??? Zou het anders ook niet weten...

12. Kejay

Kejay Niet meer actief

Debby, wat een leuke jurkjes weer!!!
    Groningen is iets te ver weg voor mij, haha...

Ik heb net het weerbericht gezien en het ziet er goed uit!!! Heerlijk, laat de zomer maar komen.

Nu ga ik naar bed, heb een wijntje teveel op en wil eigenlijk alleen maar slapen...
    Het is niet echt gezellig in huis nu... Hoop dat deze periode snel weer voorbij is...

Weltrusten iedereen!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thnx meid, ja ik wacht denk ik tot ze 2 is maar ben bang dat het dan uit is hihi. Heb kindjes die net konden lopen ermee gezien en ik vond het mega schattig.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Is dat waar????
    Ik ga gauw kijken!
    En dan slapen!

Trusten!

(wow wat veel uitroeptekens ;))

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow het wordt 26 graden...

komen de jurkjes goed van pas!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Pfff ben ik ff niet geweest en jeetje 10 pagina's verder alweer.

@Jurkjes, prachtig!

@Weer, ja heerlijk laat die zon maar schijnen! Met wat smeren jullie je kleintjes als je met ze naar buiten gaat?

@Mandy, aah arme Zoë. Knuff!

@Ilse, doe je ding meid en het is je zekers vergeven. Beterschap en sterkte ermee.

@Marloes, leuke outfit van Thom lekker stoer!

@Roxanne, knuff meid hoop dat die sfeer snel wegwaait.

@Natja, mijn omatje moet echt nodig onder de schaar haha.

@Steph, laat die tranen maar rollen meid. Het zijn hormonen die de overhand nemen en je er niks aan kunt doen.

@All, trusten!

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hvj met zwitsal zonnebrandcreme, is factor 30 geloof ik. Zat ik een kraamkado dat ik heb gekregen dus dat is wel handig...

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat kleintjes ook een zonnebrandcreme hadden laat staan dat ze dat ook moeten smeren, vandaar mijn vraag.

Voel me kei slecht dat ik dat nooit heb gedaan terwijl ik met haar heel de wereld heb afgereisd in die hitte/felle zon.
    Ga straks 1tje kopen dan, en voortaan smeren als ik met haar naar buiten ga (en dan zo een kleine flacon in de luiertas laten aangezien het weer wisselvalig is steeds).

Ik heb weer een tempstijging, mijn darmen rommelen ook kei erg dus kon niet terug slapen. Straks naar de gyn, alleen twijfel ik of ik de afspraak van de ha (om 12u) moet laten staan of niet (mijn *** jeukt niet meer en de capsules zijn op)?

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Jolan en Ilse, hoe gaat het nu met jullie mannen?

Pfff ff een bakkie doen.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen meiden!!

@marloes geweldig pakje van Thom!

@stephanie ik ben het met je eens meid, ik vind ook dat de natuur dat maar moet doen hoor. Of ik nou een jongen of een meid krijg bij de 2e, ben allang blij dat het lukt....
    Gaat goed hier hoor, ik hoop gewoon dat mn ventje snel van de medicijnen af komt en hij ook kan gaan werken, hij is geen type om thuis te zitten. Met mij gaat het ook goed hoor, ben alleen zooo bang dat ze me op t werk niet willen houden, in sept loopt mn contract af en a.s dinsdag dan is er een bijeenkomst over reorganisatie en dan ben ik natuurlijk op vakantie, maar collega houdt me op de hoogte.
    En och die hormonen..ik merk nu pas hoe erg dat was eigenlijk, nu ik er vanaf ben, heel raar eigenlijk.

@debby ik vind die jurkjes helemaal geweldig hoor! Ik hou dr wel van, als kind al, ik wilde nooit broeken aan, had tot mijn 7e ofzo altijd een jurkje aan en hoe 'truttiger' hoe leuker hahha

@hvj oei geen zonnebrand gebruikt...? Maar je kindje heeft denk ik wel meer pigment dan een blank kindje dus dat scheelt al en vanaf nu gewoon lekker smeren. Ik ga het ook zo nog even halen.

Mooi weer, jeeej mag ook eindelijk wel eens!!

Deel Deze Pagina