~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha ja idd. Met 8 weken zou je ook nog niet echt iets zien he ;)
    Mijn man is niet zo scherp af en toe :p

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lau wat vervelend! Mijn hond snauwt soms ook naar Emma, maar ja soms kan ik het wel begrijpen als ze achter haar aan kruipt en aan dr oren trekt en zo...
    zou je moeder hem niet willen hebben?

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Kui: Collin is goed verwend zo te lezen. Wat een domper dat Pim heeft gebeten. Vervelende keuze. Misschien dat hij geplaatst kan worden bij bekende? Hoe gaat het met het kindje op de wonden na?

@Emme: super fijn om die bevestiging te krijgen dat alles in orde is.

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    De bruiloft was erg leuk! Maar wel vreselijk warm!
    Finn heeft heel goed de ringen gebracht (okee...met een omweg langs de fotograaf...maar uiteindelijk...)
    In de Merwelanden hebben we heeeeeeeeeerlijk gegeten en na het eten is Finn met het dochtertje van een vriendin van mn zus nog even in het water geweest.
    Toen zijn we hebm naar opa en oma gaan brengen en weer op de fiets terug.
    Het feestwas ook echt super! Toen koelde het snel af (mede dankzij het water denk ik)
    Gingen we terug op de fiets was gewoon mn band lek! (van mn nieuwe fiets!!!)
    Moesten we onderweg 6 keer stoppen om hem op te pompen! Vreselijk!

Ik heb filmpjes en er zijn foto's maar die heb ik nog niet! Dus als ik die heb zien jullie ze!

@lau...balen hoor! ik had al gereageerd in je topic.
    Maar snap dat je vreselijk geschrokken bent!
    Wel super dat Collin zn verjaardag leuk was (en sorry dat ik niet eens gebeld heb...het is me echt ontschoten!)

@Emme...oww fijn dat het allemaal goed is meid! Weer een hele geruststelling!

Zoooo strakjes lekker naar mn vriendin...zwembad in en relaxen maar! Hahahaha!
    Ze had een babybadje...maar ook een grote...dus ik zei dat ze die maar neer moest zetten..kan ik er met mn dikke billen ook in!
    En dan bbq-en voetbal kijken!!! Heb er zin in!

Oww...Arme Finn...zijn zn kiezen er...komen zn hoektanden!
    Heel zn kont is kapot! Dus hij ligt nu ook in zn blootje in bed (met zo'n onderligger van het kraampakket...hahaha!)

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @debby, nee mijn moeder heeft al een hele lieve drukke hond, en daar kan pim echt niet bij, mijn moeders hond gaat overal mee naar toe (lees, 3/4/5 uur in de auto op een dag) dat zou pim echt niet trekken..

@sarah, klinkt als een super trouwdag en feest! balen van de lekke band! morgen terug met de fiets? enne geeft niks dat je niet hebt gebeld hoor, is je vergeven!

@koekeloerie, met me neefje gaat het super, die was daarna ook niet meer bang voor pim en ging er gelijk weer achteraan, doggie doggie...
    nou moet ik zeggen dat mijn neefje ook echt NIET luistert! Slechte opvoeding, stront eigenwijs etc etc.. (hij is over uit australie met zijn moeder en broertje, en is 2 talig opgevoed... maar praat amper)

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    de taart!

De rest staat op hyves!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sarah super dat het zo leuk was!

Lau, misschien als je zometeen je eigen huisje hebt dat je vader je hond wil houden?

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @deb, lief dat je meedenkt, mijn vader wil geen dingen waar hij aan vast zit, dus hij wil pim ook niet houden dan.
    Maar ik ga t eerst proberen met een gedragstherapeut

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    iedereen klaar voor de strijd????

hier de pruik weer op, bril weer op, shirt aan en sasha naar bed!
    buren komen zo hier kijken, hapjes en biertjes erbij en winnen maar!!

vanmiddag bij vriendinnetje geweest, vierde haar verjaardag op een groot openbaar veld/strand, dus heerlijk keutelen met al die kleintjes, sasha had het bere naar dr zin met al die aandacht, en er stond een lekker windje, dat is toch wel top!

nou meiden tot straks, dan weten we of we wereldkampioen zijn geworden!!

10. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    saar, super dat finn het zo goed deed, en moest ie dan lopen met de ringen??? of kruipen?

sasha kan sinds vandaag, beetje los staan helemaal wankel maar wel top! ze houdt me nog vast aan mn jurk oid maar eigenlijk is dat niet nodig.. hihihhi en dan gaat ze lekker weer zitten..

lau, lastige beslissing.. ik ben er denk wat rationeler in, hond is hond, kind is kind, geen vertrouwen meer in mn hond is helaas een ander huisje zoeken, bv ouder echtpaar zonder kinderen of kleine kinderen..maar snap dat het lastig is, tis al 6 jaar je maatje, sterkte meid, en dikke knuff!!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi dames...

helemaal vergeten van de week, maar super dat alle echo's en uitslagen goed waren!!!

Lau, wat een schrik...
    verder ben ik het helemaal met Sue eens. Knuf meid.

Wij zijn vandaag lekker bij mijn oma gaan zwemmen. Thom is maar even in het zwembad geweest, die is echt een beetje ziek van de warmte, veel spugen, dunne broeken. Gelukkig net nog wel 2 broodjes op en wat diksap. Sam vond het eerst wel eng in het zwembad, maar met mama samen wilde het wel. Ik kan in het bad staan (is 1.80 diep) dus stond stabiel voor hem. uurtje later deed hij al lekker gek in het bad.

wow kijk nu naar het nieuws.... dat museumplein!!!!!!! 1 oranje vlek

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik kan het niet meer aanzien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wat een wedstrijd... ze spelen niet goed hoor, niet zoals de andere wedstrijden...

en hoppa ook nog rood nu.

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Nou, lekker dan. Dat was het.
    Gaan ze nog vuurwerk afsteken ook hier. Stelletje gekken.
    Je zal nu maar in Amsterdam staan....

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    op naar het EK2012 dan maar ;)

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Liever verliezen van Spanje dan van Duitsland.....

Enneh.... KUTPAUL. ;)

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau, vreselijk zeg, hoe moeilijk het ook is, ik zou een goed huisje voor hem gaan zoeken, ook omdat ie al 3 keer naar col gesnauwd heeft, dat kan gewoon niet.... hoe lief hij ook is.. moeilijk hoor meis...

@lau mooie taart!

@emme fijn dat de uitslagen goed zijn!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat een klote scheids......
    maarja er kan er maar 1 de winnaar zijn, en zoals van marwijk zegt verdiende winnaar...
    het blijft zuur... maar we moeten niet vergeten dat we 2e zijn geworden, ook om trots op te zijn!!!!

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Pim gaat voorlopig nog niet weg, ik ga eerst met een gedragstherapeut aan de slag. Om te kijken waar zijn angst (want het is uit angst) vandaan komt. En of we daar wat aan kunnen doen. Zo niet dan ga ik opzoek naar een goed huisje.

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Wat een wedstrijd gisteren je zou er een hart verzakking van krijgen pff.
    Erg jammer dat ze niet gewonnen hebben, maar ben toch trots op de mannen:)
    Danian was vannacht ineens aan het spoken om iets voor 3.00 uur en viel om iets over 4.00 uur pas weer in slaap tot 7.20 uur, dus heb redelijk geslapen.
    Mijn ouders zijn er ook nog die gaan vanmiddag weer naar huis.

Deel Deze Pagina