Wat een wedstrijd gisteren hé... Ik hoorde kort na de wedstrijd een hoop gescheld en een paar klappen op de parkeerplaats. Zei nog tegen manlief 'ze zullen zich toch niet aan het afreageren zijn op mijn auto..' En ja hoor, vanochtend een dikke deuk in de zijkant, er in geschopt want de schoenafdrukken waren duidelijk te zien
@Lau: Wat klote van Pim.. Ik zou het er ook niet op gokken, dalijk gaat het echt een keer mis en heb je spijt. Of houd je hem tot die tijd weg bij Collin en andere kinderen? Lastig hoor als het verder een leuke hond is en je hem al zolang hebt.
ik houd hem niet weg bij Collin, wel bij andere kindjes, maar die zijn hier gelukkig niet zo vaak! Met Collin gaat het gewoon prima, en houd het in de gaten, maar dat deed ik altijd al, ze zijn nooit alleen in 1 ruimte. En verder is t een super beest, echt mijn alles, kan me geen leven zonder pim voorstellen, hij heeft me echt door 1 van de moeilijkste perioden in mijn leven heen geholpen. En ik vind dat je een hond niet zomaar weg doet, niet voor dat je er alles aan gedaan hebt. En dat heb ik nog niet gedaan.
Nee dat ben ik met je eens dat je een dier niet zomaar weg doet. Maar ik zou het toch wel akelig vinden, een hond kan zo snel zijn en een kind(erhoofdje) zo kwetsbaar. Hoop dat de gedragstherapeut wat voor jullie kan doen
Pff ik ben helemaal chagrijnig van die deuk in mijn auto Nog 2 weekjes werken en dan 4 weken bouwvak, hoop dat het dan nog zo'n mooi weer is!
@mam wat klote van je auto....sommige mensen hebben echt totaal geen respect voor anderen en spullen van anderen, gaat nergens over...
Jeetje wat een weer!Het is hier gewoon nacht!!! Onweer,regen,hagel en windstoten! Damien is bang gerrum
hoi meiden! Reno belde net, dat hij 12 pakken pampers heeft gekocht voor 40 euro bij de etos. Door die lekker in het leven bonnen. Dus als jullie nog luiers nodig hebben en jullie hebben die bonnen, het is nu in de aanbieding!
Hoi dames, @Mandy, balen van je auto. Kan je verzekering niks doen? @Debby, wat zijn dat lekker in het leven bonnen? @Wedstrijd, vind het ook sneu voor ze maar ze hebben het ver geschopt. Andere keer beter! @Weer, vanochtend tijdens het sporten hoorde ik al onweer en ben in die regen naar huis terug gefietst na het sporten. Maar wel lekker afkoelend dit weer. @Hier, gisteren terug gekomen van weekendje bij mams. De kleine is bij haar gebleven sinds gisteren en ik mis haar onwijs zeg. @All, verder alles goed met jullie en de kleintjes?
@deb wow das goedkoop. ik heb nog 1 bon liggen, de andere had ik al ingeleverd. weet niet of de etos hier ook aan die korting doet.. maar tis te proberen.. @weer, hier ook regen wind en onweer, heerlijk afkoelend, en bram heeft nergens last van die snurkt wel door en als ie wakker is gaat ie voor t raam staan kijken
Hallo dames Ik ben de laatste tijd niet zoveel geweest. Ik ga denk ik ook afhaken..Ik heb niet zoveel meer te vertellen en voel ook niet zo een aansluiting meer. Vond het wel zo netjes om het even te melden aan jullie! Ik zal jullie allemaal nog gewoon volgen op hyves, Stephanie alvast succes voor je bevalling, ook al is het nog niet zover en Debby,Emme en HVJ hopelijk hebben jullie allemaal een hele fijne en mooie 2e zwangerschap!! Liefs van mij en Jason
Heb ik eigenlijk ook wel hoor Sam, maar zo nu en dan vind ik het toch wel leuk om weer even mee te kletsen vandaar dat ik me toch nog niet afmeld We houden contact via hyves meid, veel geluk met je mannen!
@sam jammer meid, maar ik zal je op hyves blijven volgen @natja ik koop altijd zoveel pakken tegelijk, scheelt een hoop geld. @hvj die bonnen krijg ik opgestuurd en mijn moeder ook. Volgens mij krijg je ze als je je ergens aanmeldt... @mama want ontzettend aso van je autootje... ben je allrisk verzekerd?