@mama, fijn dat t te repareren is, maar dan nog!!! wat een eikels!!! @steph, wow dat duurt niet lang meer!! mooie buik! geen idee of t door de warmte komt, was vandaag juist niet zo warm. maar hij heeft ook niks anders of raars gegeten vandaag.. Maar goed, als wij spugen weten we ook vaak de oorzaak niet he Hij is iig echt ziek nu... zo ken ik mijn ventje niet.. En juist nu vraagt ie om opa (met een heel zielig pruil lipje en een trillend stemmetje) maar opa is naar een golf wedstrijd
Agossie arm kereltje! Proberen wat vocht erin te krijgen, zetpilletje en hopen dat ie zo een beetje slapen kan.
ik hoop dat het snel voorbij is Laura... hier duurde het wel een paar dagen. heb je al iemand gesproken over Pim? Hoe gaat dat trouwens als je gastouder wilt worden... mag hij dan wel blijven?
@marloes, ik ga voorlopig ff geen vragen etc over pim meer beantwoorden, eerst even zelf uitvogelen wat ik wil, en voel, en kan.. Even genoeg gehad van andermans meningen erover
ja Thom... een dag of 4 wel denk ik. Gisteren was z'n topdag... alleen maar spugen, maar toen was ook echt alles eruit. Spuugde gal... en daarna ging het echt stukken beter en heeft hij 's avonds zelfs nog een broodje en een krentenbol op.
@marloes, aww wat sneu, fijn dat t nu beter gaat... hoop niet dat dat Collin te wachten staat, 4 dagen lang
hoop het ook niet Lau... denk dat ik binnenkort eens langs het inloopspreekuur ga... het is zo'n mager ding nu...
Lau, vat dit niet verkeerd op asjeblieft! Kan nogal cru uit de bocht komen. Maar ik vind het een beetje vreemd dat je nu zegt dat je geen antwoord meer geeft op Pim vragen terwijl je het er laatste paar dagen steeds over had, advies wilde en zelfs een topic erover opende. Het zijn allemaal goedbedoelde meningen en als je die niet wil horen moet je er niet over beginnen. Sorrie, maar moest het even kwijt.....
@steph, ik weet dat ik er zaterdag hier over begonnen ben, heb de meningen gelezen en erop gereageerd. Heb idd een topic geopend, waarin ik op een bepaald moment alleen maar bezig was met verdedigen, en aangevallen werd in pb's Heb dat topic daarom laten sluiten. Ik de meningen gelezen, en laat het even allemaal op mij inwerken. Ik reageer nu bewust even niet op vragen als hoe ga je t doen als je gastouder wilt worden, ik heb geen glazen bol, dus om daar over te beslissen zal ik in de toekomst moeten kijken.. aangezien ik dat niet kan, heeft t geen nut om er op te reageren en me erover op te winden of er uberhaupt over na te denken. En aangezien ik van alles nu behoorlijk triest en verdrietig wordt, kies ik ervoor het nu even bij mezelf te houden. Snap dat het misschien raar over komt. Maar ik heb dit nu gewoon nodig.
Heel duidelijk Lau. En ook begrijpelijk als je het zo omschrijft. Het is uiteindelijk ook jou hond en jou keuze.
begrijp me niet verkeerd, ik snap t heel goed dat mensen zeggen ik zou pim weg doen. (dat was ook het 1e wat ik riep, en wat ik geroepen toen onze oude hond dood ging, als ik ooit zon hond krijg gaat ie eruit, niet dat pim zo is als mijn oude hond, die was echt gewoon levensgevaarlijk voor iedereen in huis) Alleen de manier waarop er door mensen hier op zp (niet de juni mama's) gereageerd werd, heeft me echt heel veel gedaan. Plus de manier waarop pim nu reageert op Collin.. alsof hij 180 graden omgedraaid is.. eerst mocht coll niet in de buurt komen, nu mag coll pim aaien en zoekt pim collin zelf op, wat een goed teken is in honden taal.
@steph, ja idd, ik hou het even bij het hier en nu, voor t zelfde geld is pim over een jaar geveld door een tumor, en heb ik voor niks zitten stressen over hoe ik t ga doen als Collin groter is.. En dat soort vragen gingen mensen stellen.. T werd op de man gespeeld, ipv te reageren op t probleem, en gewoon het bij een mening te laten. En dat was niet waar ik om vroeg of kan gebruiken nu. Heb ook hele fijne reacties gekregen, van mensen in een soortgelijke situatie waarbij gedragstherapie goed geholpen heeft, en ook van mensen waarbij het niet hielp en t hondje nu een fijn ander huisje heeft.. Kijk daar kan ik wat mee..
Goedemorgen, @ Kuide: Arme Collin hoe is het nu met hem? Beterschap Begrijpelijk dat je nu ff alles op je in wil laten werken over je hond. @ Marloes: Jij ook een zieke kleine gehad niks aan met dit weer @ Stephanie: Mooie buik hoor Danian was vanmorgen weer vroeg 5.15 uur en wilde ook niet meer slapen. Hij gaat zo naar de opvang en ik ga tot 12.00 uur werken. Onze nieuwe winkel gaat vandaag voor het eerst open, dus dat wordt vast leuk. Om 12.00 uur heb ik tot 13 Augustus vakantie Vanmiddag de huldiging van het Nederlands elftal kijken
Steph, mooie buik! Tamtam, veel plezier met de opening van de winkel. Marloes, beterschap voor Thom. En ik zie dat Sam al bijna jarig is? Leuk! Oh, en natuurlijk ook beterschap voor Collin. Guusje, hebben jullie nog last gehad van de windhoos? Hoorde van mijn ouders dat het echt bar en boos was in Hengelo (ze hebben zelf ook schade). Hopelijk valt het voor jullie mee! Verder alleen een snelle zwaai, want veel te veel werk op dit moment. Fijne dag allemaal!
wow steph! wat een mooie buik!! nog fkes meis! lau, gewoon even dikke knuff, alles komt vanzelf wel op zn plaatsje terecht meis.. balen dat collin zo ziek is! hoe gaat het nu met hem? sasha moest ook ineens spugen bij de voetbal zondag.. jaja net voor de wedstrijd, alles onder, maar daarna was het klaar, ze is er niet ziek oid van geweest, dus hoop dat het van coll ook snel over is! nu weer werken...bleh....
@ Emme, hier in de straat staat bijna geen boom meer overeind. Het was echt doodeng gisteren. Er staan bij ons voor 3 grote bomen waarvan de helft van de takken naar beneden is gekomen. Gelukkig is er geen huis geraakt. @ de rest, ik lees nog trouw mee, maar we zijn nog steeds erg druk in het nieuwe huis. Volgende week woensdag willen we verhuizen. 9 augustus hebben we pas weer internet, dus daarna zal ik weer meer komen meeschrijven.