~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ik smeer me s avonds als ik naar bed ga even in met deet (of op de bank) niks geen last meer van muggen, ze vinden het zooo smerig dat ze zelfs niet meer om mn hoofd komen zoemen:D

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

gestemd!!!!

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Lau: Tuurlijk mag Collin dan mee! Als ik het goed begrijp moet ik eerst gaan bevallen en jou inhuren als kv voordat ik jullie irl zie? Haha

@Sarah: Ach wat zielig, hoop voor d'r dat het snel wat minder benauwd is. Dan zal ze zich wel weer wat beter gaan voelen..

@Sue: Ohja Deet! Dat ik dat zelf niet kon bedenken, heb 10 dagen in die zooi rondgelopen in een malariagebied. ;)

Ja Flutterby is weer wat anders als een standaard Butterfly :D
    En zonder m'n geboortejaar, dan nemen ze me wat serieuzer ;).

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Manlief had vanavond eigenlijk een bbq op zijn werk. Horen ze net dat zijn collega is overleden vannacht. Had kanker en was pas in de 50. Triest hoor...
    Niemand had natuurlijk nog zin om daar leuk te gaan zitten doen vanavond.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he waarom hebben jullie allemaal jullie naam veranderd? Ik blijf maar gewoon mezelf ;)

leuk huisje mandy, alleen ben ik weer "allergisch" voor die winnie de poeh erop. Ik krijg altijd een beetje de kriebels van Pooh, Hello Kitty enzo... sorry!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Ik vind Hello Kitty zoooo leuk! :D
    Dit is zo ongeveer het enige huisje dat rustig is qua kleur en Zoë vindt Winnie the Pooh wel heel leuk. Dus dan is dit een mooie gulden middenweg ;)

Nu nog kijken wat papa ervan vindt. Die is ook allergisch voor HK, Winnie, Nijntje etc. haha

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o jee wat erg van die collega! Gecondoleerd!

Haha smaken verschillen!
    Iedereen zegt altijd, je moet eens bij de h&m kijken voor kleertjes, zo leuk! Maar dan ben ik daar en die zie ik alleen maar Hello Kitty en dan ren ik snel de winkel weer uit ;)
    Zal je zien dat Emma straks als ze 4 is ofzo helemaal Hello Kitty fan gaat worden ;)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    stef ben je al aan het bevallen :D
    Vanaf nu elke dag meldplicht???!

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Ja dat zul je altijd zien. Emma dalijk zeuren om HK kleren, schoenen, speelgoed :D
    Ik was helemaal in de wolken dat ik een dochter kreeg. Jurkjes, staartjes, lekker tutten, zag het al helemaal voor me. Nou dat is dus niet uitgekomen, ik heb echt een jongensmeisje op de wereld gezet haha. Klimmen, schreeuwen, blauwe plekken, géén staartjes. Maar ach, ze is er niet minder leuk om hoor!

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik ben ook niet zo van de thema's...weten jullie vast nog wel van de babykamer...schoonmama die maar bleeeeeeeeeef vragen welk thema we nou hebben...tjaaa...dat schoonzus van hysterie houdt betekend niet dat wij dat ook doen! Hahaha!
    Ik heb ook echt geprobeerd Woezel en Pip te boycotten...maar helaas viel Finn voor ze!

@Mama...wat naar van de collega van A.
    Dan is zo;n bbq idd niets...krijg er gewoon kriebels van!

Zoooo vandaag voor de 3e keer gewerkt (alleen de ochtend)
    Het is nog leuk ook! Hahaha!

Bedankt voor het stemmen wie dat gedaan heeft! Hoop dat ie het haalt! Al maakt het hem zelf niet zo uit! Hij vind het belangrijker dat ie is aangenomen in Arnhem! Hahaha!

Ff eten maken nu!

Ciaooooo!

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Fijn dat je werk zo goed bevalt!
    Had jij geen thema op je babykamer???????????? ;)
    Hier ook niet hoor, mijn enthousiasme komt meer door het enthousiasme van Zoë.

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey meiden!

Mandy ook al van naam veranderd?
    Speelhuisje vind ik trouwens wel heel leuk!!

Ik heb hier worteloorlog! Maargoed dat ik toch net besloten had die broek weg te gooien hahaha.

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goede avond!

@flutterby, echt een naam voor jou, geweldig! En neeee we moeten echt een keer meeten dat jij er ook bij bent!
    En gecondoleerd :(

@sarah, heb gestemd ;) en jij geen thema? huh? :p

Ik ben ook thema loos, alhoewel ik merk dat ik Cars wel errug leuk vind, en nu ook al een speelgoed zak, een bal een ondergoed setje en een truitje van cars heb...Ben bezweken voor een thema!! help me!
    Nee verder is hier gewoon alles beige/oranje/rood! :p

@steph haha wortel oorlog! ik had gister bietjes oorlog, beetje jammer dat mijn witte broek daar aan mee deed (hopelijk komt ie zo schoon uit de was :()

Hier lekker 3 uurtjes in ballorig achter collin aan gerend.. die nu al gesloopt ligt te pitten, en ik gok dat ik t niet laat ga maken haha :p

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zag vandeweek ook ergens zo'n vreselijk bed met die Disneyprinsessen....owww dan krijg ik echt jeuk!!! Hahahaha!

@Lau...jij hebt gewoon stiekem ook ge-apenkooid!!!!! Hahaha!

Owwwww echt een vreselijk kind hier heel de dag!

Of janken en krijsen...of alle kastje open trekken.

Heel de dag al driftig! BAH BAH BAH!!!!

OWww Deb....hahah vroeg toch wat we moesten doen voor de hypotheek...nou we waren een jaartje te vroeg...is pas volgend jaar! Hahaha!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha sarah, nou dat komt mooi uit, kan je nog een jaartje van deze lasten "genieten" ;)

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    pfoeh meiden heb toch een last van mijn hormonen vandaag ;)

Zat vanmiddag naar een of andere cabaratier te kijken en toen kwam er een serieus stukje over dat ze geen kinderen kon krijgen... damn ik kon niet meer stoppen met huilen. Reno vond het wel vermakelijk... ik iets minder :D

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Owww Steef kon er ook altijd erg om lachen als ik weer eens last had van mn hormonen! Nou ben ik sowieso al emotioneel aangelegd...maar toen ik zwanger was...Zelfs een zielig liedje in een reclame kreeg me aan het janken!

Ik leek wel zo'n hysterische Amerikaan zoals die altijd bij Oprah zitten

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @deb en saar, owwww dat heb ik nog steeds hoor! had ik al voor mijn zwangerschap, tijdens mijn zwangerschap heel erg, en dat is (helaas) zo gebleven. Ben nu ongi en jank om alles, als de deur nie van t slot af wilt, als ik een puppy op tv zie, als Collin naar mij lacht, als ik gelukkige mensen zie die gaan trouwen, ZUCHT om ALLES! *pinkt een traantje weg*

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hahahah zooo herkenbaar!

Vandweek toch...toen ik het kinderziekenhuis zat te kijken met die verbrande baby. Ik zat gewoon te snikken!

Ik heb pas alle seizoenen van McLeods Daughters gekeken...janken hoor...toen Claire dood ging!
    En toen iemand beviel toen net haar man dood was gegaan!

Bij mn favo serie One Tree Hill ook....janken toen Hayley zwanger was!

Bij Extreme Home Make Over..."Busdriver....MOVE THAT BUS!!!" Nou dan ga ik al hoor! Hahahaha!

En zo heb ik nog wel 72896298 voorbeelden!

Als ik dat liedje hoor wat mn broertje zingt...als ik echt goed nadenk over hoe gezegend we eigenlijk wel niet zijn ondanks alle moeilijkheden...door Finn (meestal postief...maar soms ook van wanhoop! Hahahaha)

Lekker hoor...potje janken!

Deel Deze Pagina