ik sta perplex... Opa en ik hadden een ijsje (snickerijsje) opa had zijn ijsje op, en legt het papiertje op tafel. Collin pakt het papiertje, en komt naar mij lopen. Ik zeg, Gooi maar in de prullenbak.. (nou gaan we de laatste dagen vaak samen wat weg gooien in de prullenbak, want meneer vind dat prachtig, en ik wil niet dat hij steeds met de prullenbak speelt, dus dat mag alleen als we wat weg moeten gooien) Maar goed, meneer stapt naar de keuken (ik had niet gedacht dat ie uberhaupt die kant op zou gaan) Opent de prullenbak, en komt met lege handjes terug. Pakt ook mijn papiertje, en loopt weer naar de keuken en komt met lege handjes terug.. Dus ik naar de keuken, en jawel.. beide papiertjes in de prullenbak! Ik dacht dit kan natuurlijk nooit he, dat is toevallig gewoon goed gegaan.. Dus uurtje later, 2 gezichtenpoetsertjes, ik zeg, Collin ga jij ze even weg gooien? En warempel, meneer gooit ze weer keurig in de prullenbak en komt trots terug lopen (onder applaus en goedzo van mij natuurlijk!) Ik vind het echt bizar! Hij is net 1 en gooit nu al dingen weg in de prullenbak, en weet dus ook wat dat is, en wanneer je "bah" weg gooit! even een super super trotse mama hier!
Wat knap van Collin! En wat lief dat hij zo mee werkt. Hier zou het alleen werken als ik zou zeggen: 'Gooi maar niet in de prullenbak'
Knap hoor van Collin! Hier ook een dame die meer snapt dan ik dacht. Is de fles leeg van de ochtend. Gooit ze van zich af in de box. Vraag ik later of ze mij de fles wil geven, zoekt ze 'm op, geeft 'm af en speelt weer verder.
ja af en toe heb ik dat ook, dat gevoel dat emma veel meer snapt dan ik denk. Mijn moeder heeft een boekje over kippen, en die leest ze altijd voor en doet dan tok tok enzo. Nou was ik daar van de week en mijn moeder zegt tok tok tegen Emma, nou Emma kruipt naar de box en pakt zo het boekje en kruipt terug! Slimme meid!
Zo klein en stiekem al zo bijdehand! Moet ook altijd lachen als we naar mijn ouders gaan. Als we de straat inrijden hoor ik vanaf de achterbank al: 'miaaaauw, woef woef'. Ze is helemaal gek op de honden en kat van opa en oma.
Ik kan trouwens niet wachten tot er hier weer een hondje komt . Denk dat we dat mooi in de kerstvakantie doen, dan is manlief ook 2 weken vrij en tegen die tijd zal Zoë wel goed lopen denk ik.
Hey meiden; even een teken van leven en laten weten dat ook ik mijn naam heb laten veranderen! Voor diegene die het wil weten. Zie besloten forum, mijn meisje is van 07-06... Ik lees nog steeds af en toe mee, maar wil niet meer met mijn eigen naam in beeld! Je weet nooit wie er meeleest... Het gaat allemaal goed met jullie lees ik. Steph schiet al aardig op en debby voelt zich moe... Nog even volhouden meiden, Debby, ik hoop dat het 2de trimester beter is!
Goed hoor! Ze vraagt enorm veel aandacht van me de laatste tijd. Alleen mama is goed en als het niet gaat zoals ze wil, pffff.... Vind het erg moeilijk om er mee om te gaan, zou dit dan het 13 maanden sprongetje zijn, nou dan mag het snel over zijn hoor! Van een lachend makkelijk meisje naar een DRAAK!!! (maar ben wel gek op d'r hoor) Sinds dat ze loopt, wil ze niets anders... In de stad overal!!! In de buggy zitten, nou even dan, maar met veel tegenzin. Ze is lichamelijk snel en van begrip ook. Vind het wel jammer dat ze nog niet echt woordjes zegt, maar goed, ze kan natuurlijk niet overal snel mee zijn! Voor de rest niets te klagen hoor
Goedemorgen, @ Kejay: Leuk om weer wat van jullie te horen en fijn dat alles goed met jullie gaat. 13 maanden sprongetje is idd niet fijn, maar het gaat gelukkig weer over @ Kuide: Wat goed van Collin. We hebben Danian net weer opgehaald. Het feestje gisteren was wel gezellig, maar we merkten allebei dat we echt oud worden haha. Het weer was heerlijk. We waren om 23.30 uur thuis en zijn ook bijna meteen naar bed gegaan en hadden om 8.30 uur de wekker gezet, dus we hebben heerlijk geslapen. Had nog wel wat langer in bed kunnen liggen. Met Danian is het allemaal goed gegaan. Hij is sinds gisteren weer wat beter te spreken. Maar kijken wat we vandaag gaan doen, maar zal niet heel veel worden denk ik
@Steph: Een Cavalier King Charles spaniel. Lekker klein en knuffelig! Zou het liefst een Bullmastiff willen zoals ik bij mijn ouders had, maar zo'n bakbeest in een niet zo groot huis en naast een kinderwagen is niet ideaal . @Kejay: Leuk weer wat van jullie te horen! En jouw meisje ook al zo lekker pittig, vermoeiende leeftijd dit hé.. Maar ook heel leuk @Tam: Jullie hebben dus even lekker bij kunnen slapen, heerlijk!
Wij hebben vanmiddag een kraamfeest van 3 tot 6. Precies tijdens Zoë's slaaptijd. Dus ga ik maar even alleen.. Nog 2 daagjes werken en dan 4 weken vakantie
@flutter, leuk zon hondje, die zijn cute! veel plezier op t kraamfeest! En lekker zeg 4 weken vak! @kejay, haha ook al zon lekker ondernemend meisje! Collin is net uit een sprongetje heb ik t idee, hij is weer heerlijk handelbaar en komt de hele tijd knuffelen en kusjes geven! En t wordt duidelijk een dreumes, zo groot! Hier een lekker dagje, ga zo lekker zwemmen!
ha meiden even snel een knuf! net lekker met sasha naar het strand geweest, heerlijk, ze kreeg er geen genoeg van, en ligt nu te zingen in dr bedje..oops.. moet echt toch even slapen! opa komt zo op bezoek gezellig! @kejay, long time nog see! wat goed dat ze al zo veel wil lopen! fijn dat alles goed gaat (op het sprongetje na dan..) maar ach die gaan weer over! @lau, lekker have fun met zwemmen! @ de rest, knuffff!!!
@ Kuide: Veel plezier met zwemmen @ Bloempje:Lekker naar het strand en een vrolijke Sasha in bed Veel plezier met opa @ Flutterby:Veel plezier bij de kraamvisite Wij zijn net naar een dierentuin geweest. De Wissel in Epe. Is niet zo groot, maar dat maakt niet uit. Is ook vlakbij. Danian vond de dieren die gekleurd waren en bewogen leuk, maar de rest zag hij niet. Hij ligt nu lekker te slapen. O ja, Ik heb het voor me kunnen houden van mijn vriendin Haar vriend heeft het gisteren zelf verteld. Ben trots op mezelf haha
Flutterby volgens mij niet echt gezond maar de lethale dosis is voor muggen wel een stukje lager dan voor mensen. het er overdag in doen, dan even luchten (dus als er geen muggen zijn he want anders heeft het geen zin )
ik probeer maar meestal als ik iets wil kopen te bedenken: vindt hij het leuk, en helaas dat zijn altijd schreeuwerig felle dingen
hahaha alleen zijn bij mij de foto's die ik in mijn hoofd heb schoon, sereen, mooi lief babytje Geen bloederige bedoening