Zooo wij zijn weer terug van het kraamfeest en Zoë ligt heerlijk te pitten. Zijn toch een uurtje met z'n drieën geweest. @Sue: Leuk strand! Wou dat wij dat ook dichtbij hadden.. @Snieke: Toch maar eens halen dat spul Ja leuk hé Flutterby! Wij draaien woorden altijd om, erg kinderachtig maar kunnen er niet meer mee stoppen. Het ergste is dat ik laatst dus heel serieus aan het vertellen was over die ZAFANT die voor m'n neus werd aangereden @Tam: Dat waren met dit weer dus maar weinig boeiende dieren voor Danian. Denk dat alles lag/stond te soezen in de zon ofniet?
Heeft er hier iemand ervaring met kunstgras? Kreeg net de tip om kunstgras te leggen ipv echt gras. Weinig onderhoud en blijkbaar ideaal als speelondergrond voor kinderen. Vraag me of hoe het voelt? Brand dat niet uit als ze uit glijden?
@kunstgras, ligt heel erg aan t soort kunstgras t ene als je daar op valt zit je onder de schaaf en brand wonden het andere is heel zacht.. Zou me daar eerst maar is goed over laten inlichten! @flutter, ik doe dat ook vaak woordjes omdraaien, soms ook perongeluk, en dan heb ik t zelf niet door en vraag ik me af waarom mensen zo raar kijken! Collin werd vanmiddag na 45 min slapen alweer wakker, omdat de buurtjes gingen boren (zucht, na ja liever overdag dan savonds!) maar goed.. dus met een half uitgeslapen kind naar t zwembad.. hem helemaal ingesmeerd (mezelf vergeten ofcourse, dus ik ben flink verbrand, wist niet dat mijn badpak zulke brede bandjes had... nu dus wel!) Heb Collin maar wakker gehouden tot het eten, ook al was ie uitgeput.. had geen zin om hem te laten slapen en weer tot 22.00 vermaakt te worden door een veel te wakker ventje omdat hij heerlijk 2 uur heeft geslapen en t toen wel prima vond! Hij ligt er nu net in, ligt nog te kletsen... hoop dat ie nu wel door slaapt en niet straks weer komt feesten...
nou sasha heeft niet geslapen hoor vanmiddag..hahahaha toen opa kwam lag ze nog te zingen, dus toen maar uit bed en om 18.15 lekker met mama in bad en toen lekker slapen.. denk dat ze heerlijk gaat tukt! ja ging hard he vandaag lau? heb voor sasha zo'n UV pakje gekocht bij de etos voor 6 euro, echt super handig, misschien ook wat voor collin? (een blauwe dan, sasha heeft een roze..)
enne, kunstgras geen ervaring mee, mn idee is dat het heel hard is, maar volgens mij hebben ze tegenwoordig kunstgras dat niet van echt te onderscheiden is!
@kunstgras: geen idee, ik heb zo een kleine tuin, daar past geen gras in sue en lau, leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad. Ik heb vandaag lekker alle was weggewerkt en ben daarna bij mijn ouders op visite gegaan. Kon ik lekker even liggen terwijl zij op emma pasten. En ja hoor, mevrouwtje heeft vandaag 5 meter los gelopen! Lijkt wel alsof ze het alleen bij mijn ouders doet. Volgens mijn moeder komt dat omdat wij meer spullen hebben staan waar ze zich aan kan vasthouden... nou ja ben wel heel trots!
Uv pakje? Was dat?? Druk bezig geweest dus Deb! En wat knap van Emma! Sue lkkr dagje dus, Sasha zal vast lkkr slapen! Collin ligt er net weer in, met tegen zin. Hij was om 20.00 klaar wakker! Gek ventje. En hij heeft zich net nog even flink uit gesloofd! Meneer probeert namelijk te rennen! Wat gepaart gaat met geschater en de flinke klappers haha maar zo grappig!!
das een soort wetsuit die je ze aantrekt en dan kunnen ze lekker in zwemmen en spelen zonder dat ze ingesmeerd hoeven te worden, dan zijn ze tegen UV +50 beschermd. das handig! zal ff link voor je opzoeken van een soortgelijk pakje UV-pak korte mouw - Kids2protect kinder UV kleding, zwemvest
Net nog contact gehad met mijn nieuwe go, coll kan per 1 aug 1 dag komen en per 15 aug 2 dagen! Prima dus!!
Goedemorgen, @ Bloempje: Is wel makkelijk denk ik zo'n UV pakje @ Kuide: Wat goed dat je het zo hebt kunnen regelen met je GO @ Debby: Knap van Emma hoor Danian was vanmorgen om 5.30 uur wakker toen hebben we hem 100 cc melk gegeven en is hij nog gaan slapen tot 7.15 uur. Net beneden nog 140 cc melk met pap. Vandaag wordt denk ik een thuis blijf dagje in het zwembad. Misschien straks nog ff lopen naar de winkel maar verder niet.
Hey HvJ @Lau...fijn van GO...weer wat gezeur minder voor je! @Sue...weet niet zo goed wat k nou van die pakjes vind...goed insmeren is (hier in nederland) denk ik wel voldoende....en naar het buitenland gaan we voorlopig toch niet! Hahahaha! @Snieke...hahaha ik hou wel van die bloederige foto's! Enne...mn bevalling was sowieso niet sereen...dus heb de werkelijkheid goed kunnen laten vastleggen @Flutje...hoe is het nou eigenlijk met jullie huis enzo??? Gaat dat nog door??? Weet het even niet meer...ging het later in de verkoop ofzo??? Weet je dan wel al wanneer je de sleutel krijgt? Vandaag heeeeeeeeeerlijk wezen zwemmen in het wantijbad hier vlakbij! Daar hebben ze een heel groot peutergedeelte..dus Finn ging helemaal los! Hij heeft zelfs (zooooooooo schattig) met een kindje overgegooid met een bal! Echt super lief!
hahahaha, ja de schoonheidsprijs wint het niet in eerste instantie maar ga gewoon op het surfstrand liggen.. dan is ze ineens weer heeeeeel cool8) hahahah flutje... wordt er niet beter op zo.. wantijbad, ben benieuwd ga is even googlen, leuk zo'n groot peuterbad, meestal is het maar een rondje van 3 meter doorsnee volgens mij..
Stichting Wantijbad Dordrecht Dat bad wat je op de eerste foto ziet is het peuterbad! Er zitten fonteintjes in en een glijbaan...en er is een soort trap met heel veel water! Echt geinig! Het peuterbad is 40x4!!!