~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ja echt praten is een van de moeilijkste dingen he, dus ze snappen al een heleboel voordat ze het zeggen :)
    hier laatst krom gelegen om een vork, hij heeft zo'n klein vorkje wat ik hem in zijn hand geef tijdens het eten, en af en toe gaat dat richting bord en regelmatig richting mijn mond. Houdt ie de vork verkeerd om, zeg ik, ja zo kan mama er toch niks van eten he? Kijkt ie ernaar, draait hem om en stopt hem grijnzend in mijn mond :D

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

wow! dat is echt leuk!!! kan ik ook wel is met sasha heen rijden, dordt is niet zover! kan ze met finn overgooien!:D

3. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    wow dat is echt een huge zwembad!

flutter hoe was het nou met je huis afgelopen? hebben jullie nu wat? Ons huis gaat ook in de verkoop, maandag komen ze foto's maken.

4. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

jullie ook al verhuizen! jeetje, iedereen gaat ergens anders heen! waar gaan jullie wonen? hebben jullie al wat of eerst verkopen?

volgens mij was het bij flutterby 99% rond, alleen had dr baas dr jaaropgave verkeerd gedaan icm de loonstrook, maar gingen ze binnen nu en heeeeel snel verhuizen..*correct me if i'm wrong ;) mn geheugen is niet meer je van het sinds de zwangerschap.."*

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @snieke, wat schattig! zo slim! Jullie ook verhuizen?

Ik zeg meeting @ wantijbad in dordrecht!

6. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    emme? hoe gaat het?? (long time no see) gaat alles nog voorspoedig met de kleine in je buik? en je kleine bink? trek je het nog een beetje in die temperaturen daar? (of de airco)

7. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ik ben vóór!!! maar wel op korte termijn, anders moeten we skipak aan! ;)

8. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    bv woensdag 28 juli als het weer het toe laat???

hihihi..ik ben van de spijkers met koppen..:)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @peuterbad, hier in krommenie hebben ze ook een redelijk groot peuterbad, maar niet zooo groot!

@snieke leuk verhuizen!

@lau wanneer hoor jij wat van je urgentie?

Hier alles ok, wel weer heel warm pffff. En nog steeds doodmoe.
    Emma begint hier ook een beetje stapjes te zetten. Alleen als ik het wil filmen dan doet ze het natuurlijk niet!
    Nou ik ga richting bedje zo denk ik!

x

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o jee willen jullie meeten in dordrecht... ik zal op de dag zelf moeten kijken hoe ik me voel. Maar het lijkt me heel leuk!

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    heeee deb! ahhh zul je altijd zien dat als je het filmen doen ze het niet, sasha ook, als ze me met die camera of video/telefoon ziet, stopt ze accuut en gaat ze staan grijnzen in de camera..hihih of afpakken..

truste meid, is het een beetje okay qua temperatuur in je slaapkamer? en ben je alweer aan het werk of nog ziek?

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    we gaan naar zuid-holland voor mijn werk, ken het daar helemaal niet dus tips over leuke woongebieden zijn welkom :) kunnen wij ook mee naar het wantijbad!
    we hebben nog geen huis maar de markt is nog niet zo goed dus eerst dit huis maar verkopen dachten we zo...

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    kijk...ik ben gek op googlen...op mn werk noemen ze me ook vaak sue-gle..:)
    dus roep maar wat je wilt!

waar moet je werken (in welke regio? behalve dan zuid holland, en wat zijn de "eisen" wensen..? ga ik wel even voor je koekeloeren als je wilt!

14. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    haha sue-gle :D :D
    ik ga eerst nog ff met mijn baas babbelen over een hoger salaris maar als dat rond is dan schakel ik je zeker in!

Maar ik waarschuw je vast, wij hebben hele vervelende eisen:
    geen lawaai of stank overlast, leuk wandelgebied in de buurt, huis waarin we niet hoeven te klussen, met 4 slaapkamers en een tuin, en dat dan ff in de buurt van den haag / rotterdam :)

15. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahaha, nou dat klinkt als mijn dorp!:D rottemeren op 5 minuten fietsen, hartje rotterdam op 10 minuten, den haag op 15 minuten (evt met randstadrail) en heb net toevallig met mn vriend heeeeele leuke huizen zitten kijken, en binnendoor weg beschikbaar zodat je niet in de file staat! :)

Huis te koop: Astertuin 13 2662 CE Bergschenhoek - Foto's [funda]
    :p

16. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
  17. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    wow ziet er helemaal leuk uit :D

nou wil ik natuurlijk deze:

Huis te koop: Beeldemakerdreef 8 2661 TA Bergschenhoek - Foto's [funda]

haha

nee serieus als we wat meer weten zijn we van plan om wat in die buurt rond te gaan rijden om te kijken waar we willen wonen, maar dan komen we ook ff bij jullie op de koffie voor advies, goed?

18. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hahahaha, niet deze? Huis te koop: Oosteindseweg 97 2661 EB Bergschenhoek [funda]
    foeilelijk ingericht vind ik dan.. maar ja.. t zwembad maakt een hoop goed..;)

Dat is prima hoor! we komen alle 2 uit delft (ook in het midden) en wonen nu sinds 3 jaar hier in het durp.. dus heb de hele zoektocht in deze regio gehad! :D

dus koffie staat klaar!

19. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    haha ja die had ik ook al gezien, maar dat lijkt me teveel schoonmaakwerk. Ik bedoel, die hypotheek dat gaat dan nog wel, maar als je elke week een volledige dag een schoonmaakster in moet huren... LOL

ik ga nu heel funda af hoor!

20. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

Deel Deze Pagina