~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau ik las dat je kans klein is op urgentie en dat je eind aug pas uitslag krijgt, pfff wat duurt dat lang zeg...
    ik snap niet dat je kans maar klein is, meid je verdiend het!

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mc, kans is klein omdat er geen levensbedreigende situatie is. alleen maar sociaal maatschappelijke problemen (wat in mijn ogen ook voldoende is maar goed..) het zij zo... we zien wel...
    En de raad die hierover gaat komt pas halverwege augustus weer bij een, vandaar dat t zo lang duurt.

3. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    leuk dat je de cursus mag gaan doen mcg!
    is dat vanuit je werk of gewoon vanuit je zelf?

zou gezellig zijn als je ook kunt komen zwemmen!

o lau, eind aug pas..tjeetje dat is laat.. stelletje ambtenaren...

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ja bloem is laat.. ze moeten binnen 8 weken een beslissing maken, of om uitstel vragen.. heb het op 1 juli ingediend.. dan hebben ze officieel tot 26 augustus... ff aankijken dus..

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mcg wat goed dat je de cursus mag doen!

lau zeiden ze dat de kans klein was of denk je dat zelf? Bij Sam was het toch ook geen levensbedreigende situatie...

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat was het bij ons zeker wel hoor! Vergis je even niet met wat er met Sven aan de hand was he..Hij was zwaar agressief naar mij en Jason:) sorry ik las het en moest er even op reageren bij ons lag het allemaal net wel even wat anders dan bij Laura

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh en Lau dan bedoel ik niet dat het bij jou niet erg is, maar het is niet levensbedreigend daarom zei ik vorig keer al dat ik bang was dat je hem niet zou krijgen. Maar wat ik op hyves al zei misschien dat die raadt er wel anders naar kijkt en overdenkt. Zij hebben het laatste woord erin en zo een medewerkster heeft er eigenlijk weinig over te zeggen behalve dan dat zij je kansen inschatten.

8. Kejay

Kejay Niet meer actief

Pfff, wat een warmte he? Blegh... Hebben jullie dreumesjes er last van of valt het mee?

Morgen lekker vrij en ik ga de hele dag niets doen denk ik. Van het huishouden komt ook niet met dit weer.

Voor de rest geen nieuwtjes!

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    "Meldplicht"
    Alles rustig hier, maar erg druk vandaag dus vandaar dat ik vandaag afwezig was.

Kusss

10. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    :D:Dcheck... :D:D

nog beetje uit te houden voor je met dit warme weer?

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o sorry sam, zo bedoelde ik het niet.

stef, nou je laat ons lekker in de spanning ;)
    Misschien moeten we naar meldplicht 2 keer per dag ;)

Heeft iemand van ons trouwens jouw nummer? Of jij het nummer van iemand van ons?

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Steph, je houdt het erg spannend meid.

@Hier, dochtertjelief om 19u in bed gelegd om te slapen. Bleek ze na een uur spelen/jammeren in bed nog niet te zijn gaan slapen dus ik vroeg mijn man haar uit bed te halen bleek ze daar zonder luier te zitten. Geplast in bed en de stapel opgevouwde kleren op de commode in bed getrokken en op ze geplast en lekker vrolijk in de handjes aan het klappen zijn haha gek kind. Dus bed verschoond, haar water gegeven, nieuwe luier omgedaan en in bed gelegd.

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    @HVJ, jeetje wat een lekker ondernemend typetje. ;)
    Hier ook eentje die ik dat nog eens zie doen hoor!

@De dames in spanning...
    Ik heb geen nummer van iemand.
    Misschien wel handig voor als ik straks iemand nodig heb die even voor me de stand van zaken bij kan houden hier online. :)
    Dus wie wil? PB me anders maar voor nummer.

En het zal niet snel meer voorkomen dat ik zo lang niet online ben hoor. Heb m'n netbookje de hele dag om me heen normaal gesproken.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    stef je mag mijn nummer wel, maar ik ben echt heel slecht in mijn mobiel aanhebben en opladen enzo. Dus als je wilt dat het aankomt kan beter iemand anders het doen. Maar ik raad zo dat er genoeg vrijwilligers zijn ;)

fijn dat je ons niet meer zo in spanning houdt ;)

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Steph, nou en of ze ondernemend is en die snoet van haar als ze weet dat ze verkeerd bezig is haha. Nog 10 dagen tot je uitgerekende datum, spannend joh. Voel je al wat?

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mooi he, dat ze nu precies gaan weten en laten merken als ze iets niet mogen!
    Hier ook zo, gaat dat handje richting de ventilator, kijkt ze je heel ontdeugend aan en wacht gewoon tot je zegt dat het niet mag.

Ook het ene kastje wat niet kinderveilig gemaakt kan worden moet eraan geloven. Als ik er dan voor ga staan wordt ze toch giftig!

Ik heb trouwens al een paar dagen last van ´pijnlijke´ harde buiken. Vooral in de avond. Ook wat menstruatiekrampjes.
    Dus hoop dat het wat voorwerk is.

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja best schattig om te zien eigenlijk, de mijne zwaait met haar wijsvinger en zegt neeeeeeeeee haha.

Wat zijn het toch heerlijke kinderen he.

Spannend meid, ik hoop ook voor je dat het het voorwerk is en dat je gauw je kleine in je armen mag vasthouden wnat met dit weer en een toeter lijkt me echt heel moeilijk.

Staat je tas al klaar?

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mc: Fijn dat je kunt deelnemen aan de cursus, hopelijk heb je er wat aan!

@Lau: Pff dat duurt nog ff. Hopelijk eind augustus goed nieuws, ik duim voor je :)

@Kejay: Ja hier een meisje dat er last van heeft. Ze zweet zich een ongeluk en is een stuk hangeriger als normaal. Regelmatig ff afkoelen in een badje en dan gaat het wel :). Heeft jouw kindje er ook last van?

@Steph: Ah jammer, dacht dat je lag te puffen vandaag ;).

@HvJ: Moet stiekem wel lachen :D. Is ze daarna wel lekker gaan slapen?

@Steph: Ik zal me op offeren :D pb je zo m'n nummer.

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    hey steph, fijn dat alles goed gaat! rustig aan he!

hoi kejay, warm idd, nee coll heeft er volgens mij geen last van, ikke wel! dus we zitten veel in de schaduw of binnen!

Net lekker uiteten geweest, onverwachts, altijd leuk!
    Opa wilde wel oppassen, zal je net zien dat coll dan netjes doorslaapt vanaf 19.00 en wakker wordt als ik naar bed wil (heb m net geknuffeld en weer neer gelegd, hij is stil :))

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Wij hebben er ook stiekem om gelachen, die deugnietje.
    Ja ze is daarna wel gaan slapen gelukkig.

Ik ga nu ook tukken ben me toch kotsmisselijk, trusten dames!

Deel Deze Pagina