Ben blij dat het normaal is, vond het zo vreemd. Ze is ineens 10 stappen terug gegaan, steekt zelfs niet meer over van bank naar tafel. Achja, ik kan straks nog lang genoeg achter d'r aanrennen @Lau: Aaah zo hard gevallen, een deuk in zijn hoofd. Arm ventje! Wordt tijd voor een bodyprotector en een helm.
@steph fijn dat alles goed is!! hoop dat je ukkie gewoon netjes optijd komt! @mama, haha een bodyprotector en een helm... benieuwd hoelang hij dat aan zou houden! hij trekt nu namelijk zelf zijn broek en shirtjes uit!
lau die fotos zijn mooi geworden! stef fijn dat alles goed was. Willen ze je niet over tijd laten lopen ivm de grootte van de baby?
@flutter, hahaha ja hij heeft echte koleschoppen! niet normaal die klauwen van hem, zijn echt HUGE.. net als zijn voeten.. maat 22
@Steph: Fijn dat alles goed was! Ik wacht 'geduldig' het smsje af @Lau: Wat is een normale schoenmaat voor deze leeftijd? Heb werkelijk geen idee, mijn kind is anti schoenen Oude koppelaarster? Heeft Debby een leuke man voor Laura op 't oog?
Lekker programma om te kijken als je bijna zelf bevallen moet. Jeetje, ik janken, manlief even van z'n stuk gebracht.... Oh ja, ze laten me liever niet overtijd gaan ivm de vorige bevalling en idd dat komt doordat het een enorme baby is en het daardoor dus niet ging en eindigde in een ks.
@Deb: Jongetje dat wordt geboren en niet lekker op gang komt. Mama van kindje met darmpjes buiten het buikje mag hem voor het eerst vasthouden. Ik loop 10 minuten achter, dus geen idee wat er nog meer komt haha. @Steph: Idd geen ideaal programma om nu te kijken. Hoe groot schatten ze de baby? @Deb/Lau: Leuk! Hoe heet ie? Foto?
Beeb zou weer zo'n 9 pond zijn. Misschien iets lichter als het morgen komt, of zwaarder als het langer blijft zitten.
haha flutterby, als lau het wil kan ze zijn naam hier neerzetten, hij staat op mijn hyves ja ze hebben gelijk hoor stef. Gaan ze dan inleiden of alsnog ks doen?
ja dat programma is heel leuk, maar vind dat lachgas er wel bizar uitzien. En vorige keer vond ik dat ene meisje wel extreem reageren. Heb het idee dat ze wel rare mensen hebben uitgezocht voor dit programma
Ben benieuwd Lau! Zou leuk voor je zijn. Wij willen natuurlijk als totaal niet nieuwschierigen graag op de hoogte gehouden worden. Inleiden doen ze liever niet. Dus dan wordt het een ks.
o dat is jammer stef... mijn gyn zei dat ze wel inleiden met een ballon als je al eerder een ks heb gehad... doen ze dat bij jou niet? Met infuus doen ze niet, kan te heftig zijn. Ik hoop dat je deze week gewoon natuurlijk bevalt. Ik gun je een natuurlijke bevalling (en anders maar een geplande ks zonder dat je van te voren hoeft te zwoegen!)
Deze keer ga je gewoon natuurlijk bevallen Steph! Ik zal dalijk onder de douche een weeëndansje en een 'gemakkelijke uitdrijvingsdans' voor je doen @Deb: Ja idd wel vreemde mensen. Vond die man vandaag ook zo'n eikel, zo sarcastisch en hatelijk tegen zijn bevallende vrouw. Maarja, met normale (wat is normaal?) mensen is zo'n programma voor veel mensen minder boeiend denk ik..