ja dat zal wel. Ik heb me ook zo geergerd aan die man in de eerste aflevering. Reno kon ook echt een draak zijn en niet weten wanneer hij moet stoppen met klieren maar dat gedrag van die keren had hij echt niet in zijn hoofd gehaald!
@60 baby's in een uur, wat heb ik weer gejankt pff zal wel door de hormonen komen. Maar ondanks dat verlang ik naar de bevalling, vatten jullie het nog? @Stpeh, hoop ook dat je normaal bevalt.
Alles prima hier, maar ik ga het óf spontaan zelf doen, óf een ks. Geen geouwehoer meer als vorig jaar. 21 Uur zwoegen en dan erachter komen dat het helemaal niet past. Mandy, wat zal je man raar staan te kijken als jij die dansjes doet onder de douche! hahaha Maar wel lief van je hoor!
hvj haha ja ik ook hoor hoe graag ik ook zwanger wilde zijn, zwanger zijn is niet echt mijn ding. Het gaat om het resultaat. Hormonen doen dingen met me die ik niet echt leuk vindt
Haha stelletje nieuwsgierige Aagjes! Ik heb m zelf alleen nog via Hyves gezien. En nog nie eens gesproken! Arme man weet niet wat hem overkomt als ik zijn naam hier neer zet! Maar Deb vond ons blijkbaar wel bij elkaar passen en hij ziet eruit als een knuffelbeer.( ga maar zoeken in deb haar vriendenlijst op Hyves) we zien wel haha , heb nog nooit zoiets gedaan!
Eens moet de eerste keer zijn Lau! oh, als je 'm zelf hebt goedgekeurd zullen wij eens een blik werpen.
Hahahaha nou zal ik je eens wat vertellen, ik was bij de apotheek, stond er een vrouw naast me haar geboortedatum te vertellen (niet zomaar hoor, de apotheker had erom gevraagd), blabla juni 1992. Ik dacht: "WAT KUN JIJ AL PRATEN DAN?" hahaha ik word oud
@Flubber, dacht ook meteen hij mag blij zijn dat ie mijn man niet is wat een zeikerd zeg en dat terwijl zijn vrouw aan het bevallen is. Hoor wel vaker dat mannen raar doen als hun vrouw gaat bevallen haha. @Debby, jij ook al dus dacht dat ik de enige was en jullie me voor gek zouden verklaren haha. @Steph, ja serieus kijk echt uit naar de bevalling. Het moment dat het kopje eruit komt en je het kindje vasthoudt, de kraamtijd erna heerlijk. Heb de vorige keer 48 uur met weeën gelopen maar alsnog was het verdraaglijk. Ervaar jij het anders dan? Ik mis Joanita en Jolan hier, iemand iets gehoord van ze?
Met welke letter begint zijn naam Lau? Ik vond zwanger zijn heerlijk, bevallen wat minder. Maar dat moment dat je dat warme lijfje op je buik krijgt. *zucht* dat wil ik nog wel 1000x mee maken! Hoop dat de ks mama's hier dat ook een keer mee mogen maken
De ks vond ik niet erg hoor. Na een weeënstorm en alle toestanden was ik blij dat er eindelijk een eind in zicht was. Kreeg ze gelijk te zien, kon ze een kusje geven en manlief ging er gelijk achteraan. Ze deden ons heel goed begeleiden. Toen ik terug op de verloskamer was zat hij al te buidelen met haar. En m'n moeder was erbij. Vond ik ook wel heel bijzonder!
Ze zeggen altijd dat je de pijn van een bevalling zo vergeten bent. Ben ik dan de enige die het nog precies weet allemaal en er al tegenop ziet voordat ze uberhaupt weer zwanger is?
Ben zo benieuwd of de baby op Esmee lijkt. Trouwens, bij deze i'm so sorrie dat ik alleen nog maar over de bevalling en zo kan praten hoor. Maak het allemaal weer goed met jullie en als je het toch vervelend vind sla mijn berichtjes maar gewoon over. Lau, Collin lijkt idd veel op jou. Viel mij ook al op. Lekker ding hoor!
@Steph: Fijn dat je de ks niet als vervelend hebt ervaren. Ik kreeg al het gebrek toen ze Zoë mee namen om even te wegen haha. Maar kan me voorstellen dat je na al die uren pijn lijden blij bent dat je eindelijk geholpen wordt!
@Steph: Ja pff al dat gewauwel over bevallingen... Nee joh, lekker over praten! Ik vind het leuk om over mee te praten! En logisch dat je daar nu helemaal vol van zit. Het kan ieder moment zo ver zijn. En ik weet zeker dat we hier allemaal met je mee leven!
hahaha Mandy, ik weet de pijn niet meer. Alleen nog dat ik dacht dat ik doodging en mezelf beloofde het nooit meer te doen! Oh ja, en als ze mij niet door het raam naar buiten zouden gooien zou ik zelf wel springen. En tóch zit ik hier weer met een dikke buik. Maar denk dat de medezwangeren hier ook wel hebben geroepen tijdens de bevalling dat ze het nooit meer wilden.