~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    o ik heb trouwens vanmorgen nog wat leuks gehad, Maxime wegbrengen, hoor ik steeds isit? isat? Isit? Isat? Zit ie met zijn vingertje op allemaal dingen te wijzen. Dus ik nam maar aan dat ie wou weten wat dit is en dat is, dus is vertel hem: boom, auto, :D

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames, kijk ik 1 avondje tv en er wordt hier geluld als brugman....
    en fff ik wilde om half 9 al op bed liggen, niet gelukt.
    morgenvroeg weer werken....

kus voor allen

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @ steph wat een leuk idee! Coll en ik zijn van de party!!

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Leuk Lau!

Snieke, wat schattig zeg! :D

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

@steph ik en bram i.p. ook!

@lau wat een geweldige fotos! das die 100 euries wel waard!

heel veel over bevallingen gehoord. ik zie er niet tegenop, behalve tegen het uitscheuren, maar dat gaan we nu proberen te voorkomen....haha..

truste

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

gellukkig woont steph als enige bij mij in de buurt...!!!

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Leuk!

Zeg ehm, uitscheuren doen we niet aan he! Knippen ook niet trouwens.
    Wat zeggen ze toch? Moet je je perineum steeds insmeren met wonderolie of zo? ;)

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ja! Goed geregeld. Kun jij ook eens met 20 minuten bij iemand zijn zonder eerst half nederland door te moeten.

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mc, kijk jou onderschrift, 1jr 1 mnd 1 week en 1 dag! Hihi

10. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    zo he wat is het druk hier op het forum

ik ga mijn nestje eens in, slaap lekker allemaal!

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Slaap lekker!

Ik ga ook m'n bedje eens opzoeken.

Tot morgen maar weer!

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Me 2 trusten dames!

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    slaaplekker!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    lekker druk hier...

bijna baby tijd... spannend. Steph, toen wij thuis kwamen met Thom en Sam stond op ons te wachten... nou hij leek wel een kleuter, zo groot vond ik hem opeens...

lau en deb... met de J... ik ga voor Jeroen... en dan zeg ik gewoon doen die date ;)

@60 bevallingen... vond die vent echt een eikel... beetje zitten te zeiken tegen z'n vrouw dat het aan haar ligt, dat het allemaal zo lang duurt... nee dat zijn de aanmoedigingen die we nodig hebben...
    @lachgas, heb ik gehad bij de eerste, helemaal op het einde toen hij er uit MOEST en bij het hechten.
    @zwanger, bevallen en kraamtijd... tja 8 maanden spugen... maar toch bezig voor de 3e... zegt genoeg ;)

Foto's, mooi Laura!!!

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Steph...owwww een kraammeeting! Leuk leuk leuk!

kraamtijd...dubbel gevoel...het begin was niet zo...na een nacht in het ZK kwam ik om 11 uur thuis in de bloederige zooi...en om 16.30 kwam er eindelijk een kraamhulp...voor een half uurtje!
    Alles was nog vies omdat Steef zo het bed in geschoven was toen ie om 2 uur thuis kwam (geen al te vies bed hoor...dankzij de onderleggers) Wilde natuurlijk thuis bevallen maar we zijn toen hals over kop naar het ZK gegaan.
    Moesten dus samen het bed verschonen...wiegje opmaken!!!! Alles konden we zelf doen! Echt vreselijk!
    Denk ook echt dat daardoor de BV mislukt is (o.a. had zelf wel kunnen kolven e.d. maar dat wilde ik niet)

Had het er toevallig vandaag nog met mn moeder over...of ik weer thuis zou willen bevallen en Bv zou willen geven...en ik denk het wel!
    Thuis bevallen sowieso...als ik had geweten dat dat heftigste punt waardoor ik naar het ZK ben gegaan het ergst was...had ik het makkelijk thuis kunnen volhouden!
    En ik wil BV geven denk ik...omdat ik ivm de KMA geen zo min mogelijk risico's wil enzo!

Bevalling...tjaaa...niet echt fijn...die rugweeën...pffffffffff...was zo blij dat de gyn zei dat die echt het ergst zijn!
    Dus ik hoop maar dat ik bij een volgende "milde" buikweeën krijg! Hahaha!
    Verder...kom maar op met die volgende! (over een jaar of 4 :p)

@Lau...leuke foto's zeg! Wat een mannetje!
    Finn heeft ook van die grote handen en voeten! Kwam vandeweek een oude vriend tegen en zijn dochter van 2 had gewoon kleiner voeten!
    Finn heeft hele brede voeten met een hoge wreef en daardoor dus ook maat 22.

Owww ik vermoed trouwens dat Finn de waterpokken heeft...hij heeft allemaal rode bultjes...
    Dus zal zo nog ff kijken of het er weer meer zijn! Telde er met het douchen 12...op zn gezicht...op zn oor..vinger..bil..been..teen...onder zn voet...op zn armen..
    We zien het wel..

Als het zo zou zijn..dan kan ik het toch niet aan een ander geven??? Met die oude mensjes van mn werk kan dat toch geen kwaad??

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sarah, als t goed is hebben die mensen het al gehad, en nee jij kan het niet overgeven, alleen als jij vocht uit de blaasjes op je handen hebt :p Of finn mee neemt..

Zou wel evt kindjes waar je geweest bent even inlichten, hij was namelijk al wel 2 weken besmettelijk ;) en nu besmettelijk tot de blaasjes ingedroogd zijn (vanaf moment van besmetting, tot ontstaan van blaasjes zit 2/3 weken, en vanaf moment van besmetting ben je al besmettelijk via lichaamsvocht (slijm, hoesten etc)

Beterschap! (waterpokjes heersen geloof ik.. hoor er veel over)

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @marloes haha nee niet jeroen... (de mannen met een J uit deb dr hyves: Johnny, Jan (smit), Jethro, Jeroen (en tis de 3e uit dit rijtje ;))

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik hoor er ook veel over...vandaar dat ik denk dat dat het is...weet het nog niet zeker natuurlijk...het zijn echt nog rode bultjes.

Ben in het zwembad geweest....kan nooit al die kinderern vinden :p Hahaha!

Zal wel morgen even mn vriendin bellen..daar zijn we toen WK gaan kijken met de finale..

Aan de ene kant hoop ik niet dat dat het is,..,maar aan de andere kant,,,hij kan het maar gehad hebben.
    (of ben ik dan ect een slechte mama...als ik dat denk???)

Ga naar bed...jullie horen morgen meer!

Owww trouwens...,nog steeds geen uitslagen van mn examen! AAAAAAAAAAH!
    Als de postpode komt lig ik al heel de week onder de brievenbuis!

WIl het weten! Dan kan ik ook mn boeken en schoolspullen gaan halen (shopen = shopen...maakt niet uit wat het is ;))

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gaat weer even kijken...

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901