@marloes, ja 3 alweer, ongelofelijk hoe snel dat gaat he! @debby, nieuwsgierig? whaha @sarah, snap dat je onder de brievenbus ligt! wij zijn ook benieuwd! Mijn duimen draaien nogsteeds! Hoest nu met Finn? Echt klote geslapen, collin wel goed, alleen werd net hysterisch wakker, op zich niet erg want hij moet om 8.30 bij de go zijn.. ze komen van daag van dat evc traject, en moet coll er zijn van 8.30 tot 11.30. Komt eigenlijk goed uit want moet om 10.00 naar uwv werkbedrijf.. Maar ergens baal ik als een stekker dat hij nu alsnog daar heen gaat, ik weet iig dat er de hele tijd nu iemand bij is, dus dat ze over de top goed voor hem zal zijn En ze hebben gister onwijs geklust in t huis, nieuwe vloer, nieuwe gordijnen, nieuwe meubels.. (zag ik op dr hyves) dus dr huisje zal picobello zijn nu (werd tijd) pff kan me daar zo druk overmaken, dat ik gewoon misselijk rond loop en dus niet kon slapen! Gelukkig ook gelijk de laatste keer dat hij daar heen hoeft.. maandag gaat hij wennen bij de nieuwe Go
Goedemorgen, @ Laura: Spannend een date Succes bij het UWV. Fijn dat het bij je GO nu beter voor elkaar is dat werd cker tijd. Gelukkig gaat Collin maandag al naar die andere dat voelt vast beter. Mooie foto's van je mannetjes het is ook een flinke knul. @ Kraamtijd en bevalling: Ik denk dat ik de volgende keer in het ziekenhuis wil bevallen met ruggenprik. De vorige keer wilde ik thuis, maar dat kon niet omdat Danian in het vruchtwater gepoept had. Voel me daar toch wat veiliger. De kraamtijd ging goed, maar ik ga wel meer mijn rust momenten pakken dat heb ik veels te weinig gedaan(werd ook tegen me gezegd) @ Sarah: Beterschap met Finn. Hopelijk krijg je snel bericht. @ Debby: Wat goed van Emma en wat fijn voor je collega dat het nu eindelijk gelukt is. Verder weet ik het niet meer. We hadden toch te vroeg gejuicht met de speen. Gisteravond legde we hem zonder speen in bed, maar het was alleen maar huilen. Om de 10 minuten er heen, maar hij was alleen zijn speen maar aan het zoeken. Na ander half uur de speen toch maar weer gegeven en toen was het goed. Ach hij heeft hem alleen in bed nog maar en vaak maar even. Vanmiddag gaan we naar vrienden van ons die een kleine verwachten. Heb gisteren een knuffel voor ze gekocht en ze gaan vrijdagavond op vakantie, dus gaan we er nog ff heen.
@Lau: Ziet eruit als een gezellig en sociaal persoon! Gelukkig vandaag de laatste keer bij de oude g.o. @Steph: Waar in Gelderland woon je? Zoë en ik komen ook hoor! @Snieke: Haha toen al schijt aan de wereld, dat wordt wat als hij later gaat puberen...
@mama, haha ja dat vond ik ook! Nou laatste x bij de go viel mee, collin wilde niet slapen.. ligt dus nu thuis in bed, maar is alles behalve moe! T was zelfs gezellig weer met haar, dus denk dat we gewoon als "vrienden" t misschien beter aan kunnen pakken. ik ben gesloopt (stress, nee ben nie zwanger hoor!) dus ga ook maar ff in bed liggen en hopen dat coll zo alsnog in slaap valt.. maar denk van niet, hoor nu alleen maar bal bal, opa opa opa, papa papa, bah, neeeeee, bal, jaaa tein tein tein opa! haha best grappig..
ik duik ook mn bed in! bram slaapt ook net weer. vanmorgen gewerkt.. en manlief is pas om 20 uur thuis die zit in leeuwarden...
Wat een lui zootje hier! Ik ben ook kapot, vriendin was hier om 11:30 en net pas weg. Nu kan ik een kwartier op de bank, want manlief belde dat ie zooooo moe was dat ie straks eerst even ging liggen. Lekker dan, zit ik alsnog met kind en schoonzus die langs komt.
wat een rust vandaag hier.. ik ga zo mijn bed in, collin heeft niet meer geslapen vandaag! Kwam er trouwens achter toen ik hem vanmiddag thuis in bed legde dat hij dezelfde luier nog aan had als vanmorgen!! Mijn go heeft hem dus niet verschoond, en zo heeft hij ruim 6 uur met een overvolle plasluier gelopen Ben ik blij dat ik daar weg ben!! Zo ik ga niks meer doen vanavond.. ben op!
Ja inderdaad rustig hier.. Jij blij dat het vandaag echt de laatste dag was bij die go Lau. Schandalig, 6 uur in dezelfde luier. Hét recept voor kapotte billen.. Slaap lekker!
@lau fijn dat t de laatste dag was, ondanks de moeilijke keuze toch wel, heb je het juiste gedaan! ik ga ook lekker naar bed. manlief is nog niet thuis en ik ben doodop. eten staat klaar voor hem, en zelfs nog een toetje van de mcdonalds, waar bram en ik een toetje gegeten hebben.