Debby, ik zet altijd het geluid uit, anders zit ik bij het liedje alleen maar te huilen. Heb voor de baby ook een pipmuziekdoosje, als ik die aandoe moet ik ook al huilen. En schopjes? Ehm, hele dikke billen die m'n buik vreemde vormen doet aannemen. Mandy, Zoë is ook een lekkere druktemaker he. Doet ze al looppogingen? Esmee heeft sinds vandaag door dat ze zelf kan gaan staan. Doet ze dan ook overal, om heel trots om zich heen te kijken en niet weet hoe ze lopen moet en dus maar weer op de knietjes gaan zitten.
@Steph: Oh heerlijk! Weet nog precies hoe dat voelde Ja ze heeft welgeteld 2 dagen los gelopen, is een paar keer gevallen en durft nu niet meer. Ze durft zelfs niet meer aan één handje te lopen.. Achja, komt vast wel weer.
Hihi, betrapt! Deze juni 2009 mama leest inderdaad weer ff mee. Het gaat super goed met mij en mijn kleine meid! Ik mag totaal niet klagen, want ze is heel makkelijk. Ze is altijd erg enthousiast en zwaait graag naar mensen die tegen haar praten als we wandelen. Ze heeft de laatste tijd een beetje moeite gehad met afscheid nemen, maar gelukkig is het slechts een fase. Ik las dat er al een aantal kinderen lopen, mijn meisje nog niet. Ze loopt nog niet los, maar al wel achter een loopkarretje. Ze moet nu enkel nog durven om los te lopen. Las dat er al iemand aan het aftellen is voor nr. 2 en dat er al meer meiden zwanger zijn of bezig zijn. Spannend hoor. Moet er zelf nog niet aan denken, hoe makkelijk mijn ukkie ook is. Wil eerst nog lekker genieten van haar en vind het ook prettig als ze wat zelfstandiger is als nr 2 komt. Ook gezien de bekkenklachten die ik had vind ik het "verstandiger" om nog even te wachten. Groetjes Girafje
@steph mooie buik!! geniet nog maar eventjes van die "vreemde" vormen die je buik aan neemt, binnen 3 weken is t sowieso over! @girafje, heey leuk wat van je te lezen. Super dat t goed gaat met jullie!
uit eten: Hier bij Finn gewoon zorgen dat er genoeg te vreten is voor hem! Hahaha! Gaat eigenlijk super! Hebben het al ene paar keer gedaan (ook gewoon lunchen bijv.) Sta er trouwens van te kijken hoe vaak al...en we worden bijna elke keer getrakteerd! Hahaha! gillen in de winkels: hier gaan mn oren dan op DOOF..maar ik schaam me dan ook echt hoor...van binnen! Hahahaha! Het valt gelukkig mee in de winkels omdat ie altijd wel aandacht van iemand krijgt...en zolnag dat dat goed gaat is ie stil! @Steph...hahah oud mens! 1992...pffff...raar heh dat die dan ook al groot zijn! Hahaha! @Lau...Hoeft Collin nu niet meer naar de oude GO?? Zo niet.. JEEEEEEEEEEJ! Hahahaha! Heb net ook Holland's got talent gekeken...tranen liepen over mn wangen bij die meneer Paparotti...Haha! Vond het zooooooo mooi! Ik hou echt van zulke liedjes (al zou je dat niet zeggen van me ) @Girafje...het meid! Fijn dat het zo goed gaat met jullie!!! Ben je goed hersteld van alles??? Je had best wat te verduren gehad toch??? Nou meiden...het is geen waterpokken hoor! Hahahaha! Zoooo dom! Het is nog niet weg...en er waren nog wat plekjes bij...nou zijn het insectenbeten...dus denk dat ie gewoon net zulk lekker bloed als mama heeft! hahaha! Was naar de HA geweest vandaag omdat het niet wegging..en het waren geen blaasjes dus ik wilde weten wat het dan was! Nou...dat dus! Die dokter lachte me nog net niet uit volgens mij! Hahahaha! Zoooooo stom! Maar goed...dat hebben we ook weer gehad! Hahahaha! Verder heel de dag bij mn schoonouders op de camping geweest...foto's staan op mn hyves (zag dat er al een paar meiden gekoekeloert hebben ) Nog steeds geen envelop met uitslagen! Zooo stom! Het was 3 weken...zou ze dan 3 weken vanaf die vrijdag dat het eigenlijk was rekenen? Als het er morgen niet is ga ik maandag bellen hoor!
@ Sarah, ja leuke foto's!! Ik denk idd dat het vanaf de vrijdag gaat, vanaf dan kunnen ze nakijken. Ik denk dat je volgende week de uitslag krijgt meis! Komt goed! En nee coll hoeft er niet meer naar toe!!! Muts zei donderdag nog, dat ze vrijdag kado ging kopen als afscheid en voor z'n verjaardag. En wanneer ze dat kon komen brengen, voor maandag want dan gingen ze op vak. Dus ik zeg ben morgen thuis bel maar! Niks meer gehoord ( uiteraard al verwacht, leugenaar is t) @ supermarkt hier ook 1 die heel vrolijk maar heel hard gilt/kletst. Heb Dr schijt aan! @ uiteten gaat hier ook prima met collin maar doe dit dan ook al regelmatig vanaf zijn geboorte! Vanavond gaan we weer, familie dag! En idd zolang er maar eten is!
Goedemorgen, @ Girafje: Fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat. @ Stephanie: Wat goed dat Esmee gaat staan nog ff en dan loopt ze de kamer door Mooie buik foto. @ Sarah:Geen waterpokken dus ach je moet het ook maar net weten he Ik zou er maandag ook achter aan bellen je wilt het toch wel graag weten. Zal zo de foto's gaan bekijken. @ Uit eten: Als er eten is gaat het wel goed denk ik. De laatste keer was in mei en toen was het ook een uurtje en dat ging goed, maar als hij te lang stil moet zitten dan gaat het niet goed. @ Gillen in de winkel: Danian heeft dat nog niet gedaan meestal vind hij het alleen maar leuk. Danian was vanmorgen om 6.15 uur wakker mooie tijd vind ik zelf. We geven hem nu boekjes in bed en dat vind hij prachtig. We gaan tegen 10.00 uur naar het sprookjesbos in Enkhuizen. We gaan weg als Danian moet slapen, dus hopelijk slaapt hij in de auto.
Goedemorgen dames. @sarah wordt nu wel spannend he de uitslag, nog ff geduld meis.. @girafje leuk iets van je te lezen! hier slaapt alles nog, haha en ik ben wakker, ben w.s. aan het ritme van om half 8 opstaan en om half 10 weer naar bed gewend... slaapt bram weer is uit. maar ach... straks gezellie naar de markt, fruitjes enzo kopen en misschien ff lunchen, en misschien vanmiddag ff naar chimpie champ. kom er net achter dat dat hier maar 16 min vandaan is. haha. en bram klimt en kluitert nu dus das vast leuk! @lau fijne familiedag! en iedereen fijn weekend. hier morgen allemaal familiebezoekjes afleggen, mijn familie...
zul je altijd zien, slaapt kleine man nog steeds.... hij kan dus nog wel uitslapen.. tis al half 10!!! ach... alles is klaar om naar de markt te gaan.. alleen kleine man nog wakker worden en een flesje... we gaan gezellie met de bus. vindt ie altijd erg leuk!
@Lau...veel plezier vandaag! @Tam..ja stom heh...hahaha! En ik vond het niet eens erg als het de watepokken zouden zijn..dan heeft ie het maar gehad! Hahaha! Maar niet dus! Jullie ook heeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!! @McG...vroege vogel terwijl de rest aan het luieren is! Hahaha! Super! Merk nu ik weer werk toch ook wel dat ik weer meer een ritme krijg! Normaal wilde ik er echt niet uit...nu lig ik zo waker dat ik maar ga! Hahaha! Gezellig morgen naar de familie! Dat wordt een leuke dag...dat kan niet anders Veel plezier ermee! @HvJ...jij ook fijn weekend!!! Ik heb helemaal niet het idee dat het zaterdag is...ik lees net dat McG naar de winkels gaat en ik dacht echt bij mezelf dat die toch niet op zijn op zondag...komt denk ik doordat we gisteren heel de dag weg geweest zijn ofzo...hahaha! Ga straks misschien even naar mn papa..kijken hoe het met hem is...lekker fietsen...en dan ook even langs een winkelcentrum waar ik langskom om voor de zekerheid een regencape te halen...ahahaha!
Goeiemorgen allemaal! @Girafje: Leuk om weer wat van je te lezen en fijn dat alles goed gaat! @Sarah: Ja ik moest ook wel even slikken bij die Paparotti. Had echt niet verwacht dat hij zo'n stem zou hebben! Nog geen uitslag binnen, jeetje... Misschien vandaag! Ik duim. @Lau: Veel plezier op jullie familiedag. @Mc: Veel plezier vandaag en morgen! @Sarah: Bij de Hema hebben ze kinderregencapes speciaal voor op de fiets
Zoë heeft ons ook uit laten slapen tot half 10, scheetje! Vanmiddag even naar m'n opa en oma en daarna maar even nieuwe flessen halen. M'n difrax flessen stinken steeds, zijn denk ik echt aan vervanging toe..
@flutter, die van mij ook, ga ook maar is nieuwe halen, nieuwe spenen enz helpen niet. Uitkoken in azijn ook niet...
Ik dacht al dat het aan mij lag! Ik was ze altijd gelijk af na gebruik en zet ze in de koelkast, maar toch stinken ze..
Ga nu maar gewoon simpele halen, ook wat makkelijker schoonmaken. De krampjes en spuug tijd zijn we nu wel voorbij.
ik heb alle flessen al in de kliko gegooid... en geen nieuwe gekocht. McG, veel plezier dit weekend! Komt vast helemaal goed