~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    leuk om wat van jullie te horen en fijn dat femke zo makkelijk is en het zo goed doet! lekker genieten hoor van je kleine meid, 2e erbij kan altijd nog! en idd laat je lichaam maar eerst tot rust komen! tis niet niks zo'n kleintje "fabriceren":D

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    difrax...heb ik ook...hier geen stank...maar ik doe ze ook regelmatig in de vaatwasser...misschien dat dat helpt...of ik was ze met de hand af!

@Steph...owwwww...weeën! JEOEEHOEEEE! Hahahaha!
    ik duim!!!!

@Flut...mn nichtje was ook echt heeeeeeeeeel kaal tot haar verjaardag en nu heeft ze allemaal krullen in haar nek! Zoooo mooi!

@Sue-gle...ik zeg dat het kindje maandag geboren wordt in de middag en dat het een jongen is!

en verder........

GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!!!!

Dank u...dank u!!!

Ik had een 8,2 een 8,5 en een 7,4! Wat ben ik toch goed...dat na al 7 jaar vanaf school af te zijn!

3. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hihihih was erg gezellig! lekker zitten huilen over een film met een hondje..:)

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Update:
    Geen idee wat het is. Komt en gaat, maar zonder regelmaat....
    We zouden zo naar Intratuin en zo, weet niet zo goed of we nu wel moeten gaan.

Mc, waar zit dat? Lijkt me ook wel leuk om eens heen te gaan!

Sorrie, rest even vergeten.

5. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    Respect! respect! respect!!! :$:$:$ wat een hoge cijfers! hoe goed zeg!!! super gefelicteerd!!!!

heerlijk voor je! nu kan de opleiding beginnen!!!

hihihihi..ik gok op morgen, en denk nog een meid..:p

6. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

ehhhh..weeen?;) tis zo te horen gewoon het begin!
    zo lang je nog denkt... intratuin best leuk! zou ik zeker gewoon gaan! die 10 cm duren anders erg lang als je gaat zitten wachten, dus gewoon lekker plantjes en bloemetjes kijken en dan lekker rustig aan.. take care meis en goodluck zo te horen:D

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hoog heh...hahahahaha!

Ik zei tegen Steef..."wat ben ik toch een wonder!!!!!"

Dit is dus het niveau wat mensen moeten hebben als je net geslaagd zijn voor hun HAVO examen...

Ik die MAVO heeft gedaan en al zo lang niet op school zit doe dat dus zo maar even! Hahahahaha!

Gaan we trouwens nog zwemmen woensdag...nu Finn niet besmettelijk is kan ik natuurlijk gewoon! Hahahaha!

@Steph...gewoon gaan! Ik heb (achteraf gezien) met weeën boodschappen gedaan. Anders zit je alleen maar te wachten joh! Als het echt nog niet heftig is dan heh...als je al pijn hebt is het anders!

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Sarah, GEFELICITEERD!!!
    Wat een goede cijfers zeg. Mag je trots op wezen.

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    We gaan ook maar gewoon hoor.
    Wachten doen we sowieso niet. Heb nog was liggen. Net al wat gedaan maar even wat gegeten.

En wie weet... Misschien is het straks over en kan ik weer gewoon op het wachtbankje!

10. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hier is ze nu weer gaan slapen zonder te piepen en zonder speen, gisteravond is ze lief in gaan slapen het eerste half uur maar daarna is ze gaan piepen/huilen/mopperen tot een uur of 11, half 12 en vannacht ook nog steeds wel, maar ja dat hoort erbij als je iets wil afleren..
    kan het beter nu doen, dan later wordt alleen maar moeilijker voor haar! ik zou zelf de speen zeker niet na anderhalf uur oid geven, dat vind ik zelf beetje zonde, dan heeft ze dus al een hele tijd liggen schreeuwen om een speen en dan krijgt ze m uiteindelijk ook nog, dan heeft het dus effect en kun je mijns inziens weer opnieuw beginnen en zal ze de volgende keer denk ik 2 uur schreeuwen..
    ook ga ik niet steeds kijken, want ik weet dat ze gewoon om de speen ligt te piepen en geen pijn/honger of iets anders is.. dus het is gewoon even tandenbijten..(voor ons allebei, want tuurlijk vind ik het wel moeilijk!)

hier heeft ze de hele nacht liggen piepen/draaien, mopperen en natuurlijk wel geslapen tussendoor maar het is gewoon even wennen voor dr!

misschien idee om de spenen gewoon allemaal in de vuilnisbak te gooien? kun je ook niet in de verleiding komen om m te geven, als het even lastig is? sterkte in ieder geval!

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

ehhhh neeee... dat kan niet... want ik heb ingezet op morgen..:D:D:D hihiih

in ieder geval heel veel plezier bij de intratuin!

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Knap hoor dat je de speen al zo aan het afleren bent.

Ik geef je helemaal gelijk, maar durf er zelf nog niet aan!
    Eigen belang natuurlijk hahaha

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

echt super goed! dat moet een lekker gevoel zijn!
    in principe wel, maar zag alleen dat het weer 21 graden met een paar donkere wolken is, dus even kijken of het wel te doen is met de temperatuur! (maar dat kunnen we op het laatst beslissen natuurlijk!)

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahaha, nou in jouw geval zou ik het ook gewoon even lekker laten hoor! mn nichtje heeft het net een half jaar geleden afgeleerd (2,5) maar dan krijg je allemaal discussies en die probeer ik voor te zijn..:D dus ook soort van eigenbelang..hahahahaha

geniet nog maar even van je nachtrust, jij hebt nu wel wat anders aan je hoofd dan een speen afleren!;););)

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sarah wow gefeliciteerd!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

@steph ze hebben overal meerdere vestigingen zitten. moet je ff op site van chimpie champ en balorig kijken

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Sarah, GOED GEDAAN, juffie!!!

Steph, spannend meid, en idd gewoon lekker naar de intratuin gaan, zo lang het nog gaat. Lekker lopen, kan de baby goed zakken.

ik ga voor zondag

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Bij Sam begonnen z'n krullen trouwens vooraan... echt van die babykrullen.

Thommie is z'n wilde lokken ook kwijt... nu een mooi kort koppie. (geen stekels trouwens hoor... mooi bekakt koppie ;) )

Cadeau van Thom voor Sam gekocht, een grote vrachtwagen met een kraan erbij. Van ons krijgt 'ie een fiets

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Kwam jullie alleen even op de hoogte houden. ;)

Net nog naar de woonexpress geweest, maar zag de hele intratuin doorsjouwen niet echt meer zitten.
    Geen idee wat ik moet denken of verwachten.
    Als het er niet is en ik zit, nergens last van.
    Als ik loop toch wel wat pijnscheuten in m'n doos zeg maar en ook wel iets wat weeën zouden kunnen zijn.
    Moet dan zelfs op m'n ademhaling gaan letten. En dan trekt het langzaam weer weg.
    Nog steeds geen regelmaat.

Misschien zo even douchen. Als het echt aanhoudt maar eens het zh bellen om te vragen hoe of wat.
    In ieder geval als het zo doorgaat voor de nacht.

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Wat goed!!! Gefeliciteerd :)

@Mac: Heb hem gewoon in de winkel gehaald, kan hem idd ook niet vinden op de site..

@Steph: Zo begonnen mijn weeën, als steken tussen m'n benen. Hoop voor je dat je hetzelfde als mij hebt, die steken tussen je benen zorgen voor een snelle ontsluiting ;)

Deel Deze Pagina