@jolan, hopelijk valt t allemaal mee voor niek. en heeft ie gewoon koorts omdat zn lichaam het aan t opruimen is, en gaat genezen?!!!! succes vanmiddag @ilse jij voor vandaag ook weer sterkte. als de kleine man hier straks weer wakker is gaan we ff naar de hema.. verder heb ik alle fotos tot nu toe al uitgezocht, viel me reuze mee, dus nu een start maken met t album (pff moet het plakalbum ook nog afmaken, moet van mezelf voor zijn 1e verjaardag..) haha en vanmiddag / avond werken..
@maaike ooh goed zeg nu al klaar, alleen nog het album maken hihi. Werkse vanavond, is de bezetting goed?
geen idee of de bezetting goed is haha zien we vanzelf... oja ik ga trouwens tot 1 november, tijdelijk dus 10% meer werken, om dingen op te vangen, krijg dan tijdelijke contractsverhoging, ik hoop dat al die veranderingen goed gaan, vast contract en tijdelijke uren verhoging... we zullen zien
ssttt ik wil het niet te hard zeggen maar ik ga vanaf nu proberen gezonder weer te leven, niet snoepen enzo meer... gezond eten, mn vitamine pillen weer netjes slikken enz.... stt ik zeg het niet te hard omdat het anders vast niet gaat lukken....
omdat ze zomerperiode er aan komt, en er een collega tijdelijk op een andere locatie gaat werken en bij ons haar uren grotendeels dus wegvallen. en zelf wilde ik ook al wat meer werken, niet om t werk maar meer qua inkomsten...
ik twijfel tussen formaat 21 bij 21 of 20 bij 30 fotoalbum, scheelt aardig qua prijs, maar weet niet of 21 bij 21 te klein oogt...
ik ben er al uit heb even ons digitale trouwalbum erbij gepakt dat ik toen gemaakt heb, dat is 30 bij 30 en met meetlint gekeken hoeveel 21 bij 21 dan is, maar voor een album van een heel jaar vindt ik die toch te klein... dus het wordt 30 bij 30.. voor een tussendoor album is 21 bij 21 mooi..
ik ga het album alleen niet zooo tot in detail maken als van ons trouwen, foto's uitgezocht en op datum gezet en ik laat hem automatisch invullen, en dat ga ik bijwerken. ik wil het lekker simpel houden...
Zooo Jason heeft gewoon bijna 2 uur geslapen!!! Heerlijk en Sven ligt nu in bad te snurken hahah. Zal hem zo wel wakker maken....