Hebben jullie dit gelezen? http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/221345-peuter-sterft-3-dagen-na-mama-honger-dorst.html Werd helemaal naar van dat bericht. Vreselijk..
@Flut...hahahaha ik moet even lachen...ik maakte een typte fout en typte dus echt @Slut....hahaha! Sorry hoor! MOest het even kwijt! Ik zou zeggen dat het een vreselijkverhaal is zeg..jeetje... @STeph...owww je bent in het ziekenhuis!!! Ik ahd gezegd maandag...maar dat duurt nog wel even dus ik hoop voor jullie snel! KUS KUS KUS! Verder allen dank u dank u dank u! Ben gelijk allemaal dingen aan het regelen...boeken...lesgeld...stufi...KDV...pffff... Morgen naar de stad schoolspullen kopen! Leuk leuk leuk!
Is goed! Als we een meeting hebben neem ik hem mee dan mag iedereen wat schrijven!! Haahah! Weet nog wel van vroeger...stond helemaal met I LOVE (en dan wie je op dat moment weer leuk vond!) Als ik morgen een agenda heb schrijf ik er gelijk in I LOVE STEFAN EN FINN! Hahahaha! En groetjes + kusjes MEZELF
Whaha of dingen als: Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet. Hoe meer ik weet, hoe meer ik vergeet. Hoe meer ik vergeet, hoe minder ik weet. Dus waarom zou ik leren? Wat erg eigenlijk dat ik die allemaal nog weet, naja is er tenminste IETS blijven hangen van mijn schooltijd .
Wat zou Steph aan het doen zijn? De laatste weeën weg puffen? Misschien al wel persen? Moet er de hele tijd aan denken!
Ik oooooook! Heb het vandaag ook tegen mn vader gezegd....tegen mn zus...mn moeder...en Steef :" Owww die ene juni-moeder die zo snel weer zwanger was kan elk moment bevallen!" Hahaha!
Hahaha ik ook! M'n moeder smste me net toevallig: Is ze al bevallen? Ik ga slapen.. als ik wat hoor kom ik speciaal voor jullie m'n bed uit om het te melden hier Truste!
Vind het heeeeel spannend! Ik leef ook echt intens mee! Hahaha! Geweldig toch eigenlijk! Zo'n forum! Ik heb echt het idee dat ik een band met jullie meiden heb! Owww...weet iemand of studiefinanciering en lening ook bij je toetsingsinkomen wordt gerekend (ivm kinderopvangtoeslag??)
bevallings nieuws!!! Vanacht zijn we de trotse ouders geworden van een kerngezonde zoon STIJN! T was verschrikkelijk maar wel zelf gedaan! Einde update
Stephanie, gefeliciteerd met de geboorte van STIJN! En Sarah, natuurlijk ook gefeliciteerd met je mooie cijfers. Wat fijn dat je nu met de opleiding mag beginnen.
Stephanie,man en Esmee gefeliciteerd met jullie nieuwe wonder,Stijn!!!!! Geniet ervan, liefs Sam&Jason