hey meiden, ik ben weer terug uit het heerlijke en mooie italië. Wat een snert weer hier zeg........ Daar was echt de eerste week echt (te)warm. De tweede week was heerlijk met rond de 30/32 graden. Komende week wordt het daar net als hier slecht. We hebben dus super geluk gehad. De vakantie was geweldig. Wat heeft lieke genoten in het zwembad. Ze had twee zwembandjes om en een grote band om haar middel en hop daar ging ze. Geweldig om te zien. Had gedacht dat ik haar continue vast moest houden, maar ze ging gewoon haar gang. We hebben veel gedaan. Naar venetië, verona en wat plaatsjes rond het gardameer geweest. Verder kletst lieke sinds de vakantie de oren van ons hoofd. Echt geweldig. Het is niet meer gewoon brabbelen, nee er zit echt intonatie in. Echt heel leuk. Ze heeft haar eerste losse stapjes gezet, ze wordt dus echt groot. De reis was een ander punt.......... 1 groot drama! De heenweg hebben we in 2 keer gedaan. zondag weg gegaan en in stuttgart overnacht (daar de finale wk gekeken). Die dag was ze helemaal hysterisch steeds in de auto. Dag 2 heeft ze heel veel geslapen dus dat ging super. (voordeel van tot 23.30 een wk wedstrijd meekijken hahahaha). Gister zijn we weer vertrokken rond 18.00. ik ben eigenlijk tegen snachts rijden,m aar zag het niet zitten dat lieke steeds zo hysterisch werd in de auto (tot kokhalzen aan toe). De korte ritjes daar waren echt een ramp. Mandy ik begrijp nu wat je bedoelt........... Maar waar het nu zo ineens vandaan komt?!?!?!? Nou dat was weer een heel verhaal.
wilde nog even kijken of stephanie al bevallen was, volgens mij niet. Spannend meid!!!! sarah, heb je al uitslag van je toetsen? hvj en debby, hoe is het met de zwangere buikjes Verder hoop ik dat jullie me vergeven om geen 90 pagina's bij te gaan lezen
oh lees net een paar pagina's terug en zie dat stephanie toch al bevallen is Geweldig. Een knul erbij! Gefeliciteerd, hoop snel iets van je te lezen!
@ Jolan: Fijn dat jullie vakantie geslaagd was. Ik weet ook niet waarom iedereen zijn naam verandert. Wat jammer dat het met Lieke zo'n drama was in de auto dat rijd niet fijn. En ze heeft al losgelopen knap hoor. Kleine meisjes worden groot
zucht.. ik zit hier met dikke tranen... net Collin achter gelaten bij de go.. hij was compleet over stuur.. maar goed.. t moet... even wennen.. Maar ow wat voel ik me klote!
@Jolan, welkom terug meid en fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie (op de rit na) en Lieke al losgelopen wat goed zeg! Hier gaat het goed met de zwangere buik, z'n gangetje allemaal (en de bijbehorende misselijkheid/overgeven/vermoeidheid). @Stephanie, van harte gefeliciteerd met jullie knulletje (had het goed geraden). Geniet er lekker van! Esmee jij ook gefeliciteerd met je broertje! @All, hoe gaat het met jullie?
hij is nu vast lekker aan het spelen. Hoeveel kindjes zijn er? Ik word hier gek Ze doen hier wedstrijdje wie kan er hardste gillen....
@marloes, ze zijn vandaag met 4, nog 1 van 1 (2dagen ouder dan coll) en 1 van 1,5 en 1 van 3 nog meer zucht... ik heb nog steeds geen WW binnen, net gebeld, betaling is al geweest, en de mijne zat er niet bij omdat er een formulier ( wat ik 28-6 op gestuurd heb!) niet binnen was voor 18 juli, dus krijg ik geen geld! Ben helemaal de kluts kwijt nu... hoe moet t?? ik weet 100% zeker dat ik t opgestuurd heb! expres nog te vroeg zodat t ruim optijd binnen was! Maar krijg nu pas eind augustus weer geld! Dat kan toch niet??? heb nog 9 euro!
@Lau, hij zal het wel naar zijn zin hebben daar en begrijpelijk dat het moeilijk is voor je. En balen van je ww meid. @Marloes, haha gillende mannetjes bij elkaar. Gelukkig zijn het geen meisjes, de experts in gillen haha.
jolan welkom terug! Gelukkig was de vakantie leuk... balen alleen van de reis! lau, jee dat is schrikken zeg. Misschien een voorschot vragen of desnoods je pa om een lening vragen?
@deb, ja ze bellen me of vandaag voor 5 uur, of morgen voor 8.15 (zal wel vandaag worden dus) terug hierover.. Vind het niet kunnen...
@Jolan: Gezellig dat je er weer bent! Fijn dat de vakantie zo goed bevallen is! Oh wat klote dat jullie nu ook drama hebben tijdens het autorijden, hopelijk is het iets tijdelijks... @Lau: Collin is nu vast heerlijk aan het spelen met de andere kindjes . Misschien kun je even bellen om te vragen hoe het gaat als geruststelling? @Marloes: Ik dacht dat alleen meiden dat deden, maar niet dus haha.
Hier nog steeds een ziek kind. Had haar een flesje water mee gegeven naar bed en die was vanochtend helemaal leeg, dus ben blij dat ze iig goed drinkt. Net 39.4 dus de koorts is aan het zakken. Joehoe! Er heerst hier blijkbaar een venijnige zomergriep en dat icm 4 doorkomende kiezen...
@Marloes: Ja ze krijgt haar tanden altijd per 4. Achja, des te eerder is ze er weer vanaf.. Dat vind ik altijd zo schattig, 2 ondertandjes!
@jolan, fijn dat je vakantie (of de reis na) geslaagd was! @lau, gaat vast goed bij de go, niet voor niets even wennen... @zieke meisjes, knappen ze al op?
@lau balen van je ww... @tanden, bram ook 4 boven en 2 beneden, maar kwijlt sinds vandaag wel weer enorm.... en verkouden. maar voelt zich prima. bram krijgt elke dag standaard 4 druppels chamodent, of er nu wel of niks ana het doorkomen is. en bij zijn vorige 3 tanden had ie dus nergens last van, terwijl nummer 1 en 2 drama waren, dus ik druppel lekker door... zo en nu ff slapen... en vanmiddag werken edit: toch maar niet slapen, iets te kort tijd...