~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    stephanie, oh wat een plaatje van een baby!! Heb je goed gedaan meid! En wat super dat je zo snel al in staat bent om hier iets neer te zetten. Ben benieuwd naar je verhaal.

    flutter (of mag ik je nog bij je gewone naam noemen :D), hahaha geplast met een kind op schoot... nee nog nooit gedaan.
     
  2. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    wat een knapperd is kleine Stijn!!! Laat je lekker verwennen Steph...
     
  3. Neentje

    Neentje Niet meer actief

    @Step, wat een heerlijk mannetje is Stijn.

    @Flubber, nee nog nooit gedaan haha maar lijkt me onwijs moeilijk.
     
  4. tamtam78

    tamtam78 VIP lid

    12 jul 2008
    5.302
    38
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Stephanie: Wat goed dat je al weer thuis bent en wat een mooi mannetje die Stijn.
    Ben benieuwd naar je verhaal laat je eerst maar is lekker verwennen.
    @ Kuide: Wat balen dat Collin zo overstuur was toen je wegging.
    Hopelijk is het eenmalig.
    Wat balen dat je geen WW hebt gehad hopelijk kun je nog wat regelen bij je vader.
    @ Flutterby:Arme Zoë ik heb ook nog nooit met een kind op schoot geprobeerd te plassen, maar lijkt me idd niet makkelijk;)
    @ HvJ:Hoe gaat het met jullie?
    We zijn vanmiddag ff Zwolle in geweest en heb nieuwe schoenen gekocht.
    Bij prenatal de hoes om geruild en nu ligt Danian te slapen.
    We hebben hem de speen in bed helemaal weer gegeven.
    We gaan het over een poosje wel weer proberen.
     
  5. Neentje

    Neentje Niet meer actief

    @Tamtam, lekker geshopt! Ik heb wat last van hoofdpijn en de kleine ligt te pitten, verders gaat alles goed.

    @Steph, hebben jullie ook een duowagen gekocht?
     
  6. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Jaa hoor...Lekker Jolan...je komt terug en geeft ons regen! En het is hier zoooo lekker geweest :p:p:p (echt hoor!)
    Fijn dat je er weer bent...we hebben je gemist! En jij hebt ook heeeeeeeeel wat gemist!
    Steph is bevallen! en ik ben geslaaaaaaaaaagd! Joehoeee!
    Hahaha!

    @Lau...owww volhouden moeders...het komt goed! KUS!
    Erg raar van je geld! Hoor het wel vaker hoor! Ben zo blij dat dat bij mij vorig jaar allemaal goed is gegaan!

    @Marloes..hahaha leuk zo'n wedstrijd! Ik verbaas me hier trouwens echt over het aantal decibel dat Finn kan produceren zeg! Als ie zn zin niet krijgt krijst ie zo hard dan mn trommelvliezen gewoon zeer doen en dichtklappen! Zonder grap!

    @Steph...AAAAAAACCCCCCCCCHHHHH wat is ie lief en mooooooooi!
    En geweldig dat Esmee dol op hem is!
    Kus voor jou meid! We zijn allemaal trots op je dat je het zelf hebt gedaan!

    @Flut...hahaha plassen met een kind op schoot! Hahaha! Nee nog nooit geprobeerd...maar als je het wil doe ik dat vanavond hoor! ;):p

    Finn zn eerste hoektand is zo goed als door...dus die heeft al ijna een heel gebit joh! Hahaha! Alles komt tegelijk want er staan nog twee hoektanden klaar om door te breken! Ach dan zijn we er maar vanaf!

    @HVJ.,..wilde net vragen hoe het met je is...maar ik lees dat verder alles goed is! Gelukkig! Geen rare kwaaltjes???

    Heb net schoolspullen gekocht! Bij de action...zo goedkoop maar wel errrug leuk!
    Alleen hadden het Nederlands-Engels woordenboek niet meer...Engels-Nederlands wel...dus als iemand toevallig nog naar de action gaat en hem ziet...;)

    Vanavond kan ik al 3 lesboeken ergens in de buurt ophalen...via MP...dus dat is ook makkelijk! Kan alleen niet alles vinden dus denk dat ik toch ook wat nieuw moet..maar dat maakt niet uit natuurlijk!

    Heb ook het KDV e.d. gebeld en zelfs gewerkt....ben er nu wel klaar mee allemaal...hahahaha! Heb hoofdpijn...,ben ongesteld...BAH! (verklaard wel mn jankbui van dit weekend...had geen idee wat er was maar ik bleef gaan! Hahahaha!)
     
  7. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh wauw super zeg! Gefeliciteerd!
    En over de boeken.... ik adviseer je eerst de lessen aan te kijken en niet alles op voorhand te kopen. heb zo vaak boeken gekocht en ze nooit gebruikt, zonde van het geld. En wie weet heb ik ook nog wel wat voor je he, mail je lijst maar als je dat wilt.

    Ja fijn dat het hier ook heerlijk weer is geweest. Vind het altijd zo sneu voor de mensen die in nl blijven. Deze week is echt neit leuk om hier vakantie te hebben.


    enne, ik heb jullie ook gemist hoor
     
  8. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo lieke is echt gesloopt door de vakantie..... Ze ligt nu nog steeds te slapen. Ik merkte ook aan het einde dat ze wat moeier werd. Er begint echt een kop op te komen..... ze kan soms echt driftig worden. Maar goed, ik negeer ;)
     
  9. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik probeer sowieso zoveel mogelijk tweedehands te zoeken...en er staan er al heel veel op die aanbevolen zijn en die je dus nog niet hoeft aan te schaffen...ik zie wel wat ik kan vinden!
     
  10. tamtam78

    tamtam78 VIP lid

    12 jul 2008
    5.302
    38
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Sarah: Balen van je hoofdpijn en ongesteldheid is nooit leuk.
    Beter dat je wat boeken hebt kunnen inslaan en 2e hands is altijd beter dan alles nieuw te moeten halen.
    @ Jolan: Dus Lieke ook al een pittige tante;)
    Zijn jullie kindjes ook van die vlees eters?
    Danian vind vlees zo lekker terwijl hij groente niet eens altijd wil maar met wat dingen proberen krijgt hij vaak zijn bordje wel leeg.
     
  11. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    #4951 Aurin, 26 jul 2010
    Laatst bewerkt: 26 jul 2010
    @steph wat een prachtig mannetje! rust lekker uit, en genieten maar!!

    @sarah, zo zo finn gaat vlug met zijn tandjes.. coll staat stil 8 tanden en 1 hoektand (puntje, de rest volgt ook nog niet:p) en 4 kiezen voel ik, maar zie ik niet)
    haha je bent helemaal klaar voor school :p Geniet nog maar even van t hier en nu :p

    @tamtam, nee coll niet echt speciaal een vleeseter, eerder een alles eter.. maar t liefst fruit, paprika tomaat en komkommer :p

    @flutter, ow ja hoor hier een volleerd plassen met kind moeder :p
    2 weken terug nog toen hij zo ziek was, ook aan mij vast geplakt (met kots vast gelijmd bah haha)


    Nou t ziekenhuis was weer een groot succes NOT!
    op tijd? kennen ze niet!
    15.30 afspraak, 15.50 wegen en meten (12.8 kilo en 82.5 cm ondertussen)...en dan zit je met een naakt kind... 16.10 de KA!
    En die kijkt alles ff na, leest het schema van de temp.. je hoort wat hmmm tja..hmmm
    JA.. GEZOND! hij doet t goed, ik zie niks vreemds, kan nu niks verders onderzoeken denk ik.

    Dus ik.. uhhh gezond? elke maand ziek?

    Dat is dus "normaal" voor sommige kindjes de 1e 3/4 jaar van hun leven.. hij heeft tot nu toe ook elke keer wat anders, op 4 keer oorontsteking na.. wat ook nog "normaal was" dus de KA schuift het af op "normaal" en kinderziekten..
    Ook het ruisje was gelukkig weg.. dus na 5 min stond ik weer buiten..


    Toen maar gelijk het uwv gebeld, aangezien ik voor 5 uur gebeld zou worden en dat niet gebeurd was tot 16.30 :p
    Ik me verhaal weer uitgelegd, zegt dat meisje, uhhh u kunt nu dat formulier nog op internet invullen dan krijgt u deze week nog geld! (laat ik nou vanmorgen dat formulier op internet nogmaals ingevuld te hebben) dus zeg, dat had ik al gedaan vanmorgen!
    Zij verder kijken, staat de betaling alsnog klaar en krijg ik deze week als t goed is mijn geld.. morgen even bellen of het daadwerkelijk verwerkt is!

    Zucht.. waarom zegt dat snot jong van vanmorgen dan dat ik een maand geen geld krijg omdat ik die brief niet op gestuurd heb, waarom zegt hij dan niet goh mevrouw doe het dat alsnog eventjes via internet??? had me een dag stress gescheeld!! bedankt snotaap!


    ow en bij de nieuwe GO is t goed gegaan, coll was wel wat snikkerig maar t ging goed!
     
  12. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @steph, als je weer een beetje bij kracht bent, en t rustig is in huis dan moet je maar een gil geven voor de "kraamvisite meeting!"
     
  13. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Tam...Finn houdt echt heeeeeeeel erg van vlees! Hahaha! Nu ook...we hebben bloemkool gegeten...de bloemkool ligt er bijna allemaal nog (net als de gekookte aardappels) maar zn vlees is op hoor!
    Hij houdt niet zo van een prak...heeft liever wat andere dingen...als gebakken aardappels (vaak uit de oven...dus zonder vetten ;)) nasi, chili, buritto's...meer de gerechten waar wat pit in zit...die hollandse prut niet! Maar daar houden wij ook niet zo van!

    @Lau...nou fijn dat ie gezond is! Haha! Raar hoor...maar wie weet...Finn heeft ook de laatste maand bijna elke keer in de avond eem temp rond de 37.8/38.0 Maar echt alleen in de avond...wijt het bij hem maar aan zn kiezen en hoektanden...want ongeveer net zo lang heeft ie van die lekkere zure luiers! Hahahaha!
    Super dat je toch je geld krijgt hoor!
     
  14. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lau, super zeg dat het allemaal toch goed komt emt het geld!!! En dat collin het naar zn zin heeft gehad bij de nieuwe go.
    Wat een drama dat wachten in het ziekenhuis...
     
  15. Neentje

    Neentje Niet meer actief

    Nee de 'bijbehorende' kwaaltjes, bedankt voor het vragen.

    Nogmaals gefeliciteerd met het behalen van je examen.
    Het echte werk kan gaan beginnen je bent er helemaal klaar voor, spannend!
     
  16. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sarah volgens mij kan je alle studiekosten van de belasting aftrekken (weet niet precies hoe het zit als je studiefinanciering krijgt) maar ik zou voor de zekerheid de bonnen bewaren!
     
  17. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik voel me trouwens iets beter de laatste tijd... misschien wel van het drankje dat Maaike me aanraadde...
    Morgen naar de bedrijfsarts, ben benieuwd wat hij te melden heeft.
     
  18. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Heel eerlijk? Als ik het over kon doen had ik nog wel even gewacht, maar niet te lang. Als wij niet nu nog 1 van bijna 6 en 1 van 1 hadden rondlopen hadden we het nu al lekker makkelijk gehad dus dat is een voordeel van jong aan kids beginnen. Ik ben nu wel wat zekerder maar dat komt ook doordat het niet meeer mijn eerste is. Ik ben voordat we onze oudste kregen heel veel uit geweest en nu pakken we dat langzaam aan weer op.
     
  19. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    even een spam van lieke :D
     
  20. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    super deb dat je je weer wat beter voelt!
     

Deel Deze Pagina