~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

    Neentje Niet meer actief

    @Debby, vertel welke toverdrankje heeft je beter laten voelen?

    @Jolan, mooie foto!
     
  2. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Ja dat moet je als moeder gewoon een keer gedaan hebben! ;)

    Eten: Zoë is gek op rijst en pasta's. Hoe gekruider/pittiger, hoe beter. Net zoals papa en mama!

    @Lau: Fijn dat alles goed was met Collin. Dat compenseert de wachttijd weer een beetje.
    En toch geld deze week, gelukkig!

    @HvJ: Hoe ver ben je nu ook alweer?

    @Deb: Fijn dat je je weer wat beter voelt! Kun je écht van je zwangerschap gaan genieten :)

    @Natja: Hoop dat ik er niet ook zo over ga denken. Ja dat zie ik ook als groot voordeel, dat we dalijk nog jong zijn als onze kinderen 'zelfstandig' zijn.

    @Jolan: Mooie foto! Gaaf met die druppels zo :)
     
  3. Neentje

    Neentje Niet meer actief

    Hier the same, apart gekookt eten vindt ze maar niks meer aan haha.

    Ik ben even ver als Debby, morgen 10 weken alweer.
     
  4. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dat gaat hard, al bijna bij die 12 weken grens.
    Willen jullie straks weten wat het wordt?
     
  5. Neentje

    Neentje Niet meer actief

    Idd nog 2 weekjes en 2 echo's te gaan dan ben ik alweer 12 weken.
    Mijn man wil het wel weten en ik niet dus ff kijken wie wint haha.

    Kriebelt het bij jou nog?
     
  6. Neentje

    Neentje Niet meer actief

    Pfff heb de kleine om 20u in bed gelegd en nu nog steeds huilt/jammert ze (gelukkig niet hysterisch dit keer). Naar haar toe gaan is nog harder huilen dus nog ff aankijken (ze heeft gegeten/gedronken/is verschoond).
     
  7. bloempje29

    bloempje29 Fanatiek lid

    28 sep 2008
    1.632
    0
    0

    als je ze op mp vind maar niet in jouw buurt kunnen wij natuurlijk ook mee op halen toch? sturen we ze daarna naar jou (of bij een meeting) dan kun je misschien je zoekkring beetje verbreden!

    lau, gelukkig krijg je nog je geld!

    jolan! gezellig weer terug!!! en wat een grote meid zo lieke, is dat zo een band met een zitje erin? of gewoon helemaal los????

    deb, toverdrankje van maaike? fijn dat het werkt!

    hvj, fijn dat je je goed voelt op de gebruikelijk kwaaltjes na dan.. maar dat is ook wel weer soort van "leuk" vond ik..dan voel je wel dat je zwanger bent (niet dat je de hele dag boven de pot hangt natuurlijk..)

    sasha nog koorts, maar was vandaag niet zo hangerig, gewoon lekker spelen en fruit eten.. rest hoefde ze niet zo, maar dr flessen wel dus nou ja, prima.. komt wel weer, als ze beter is!
    morgen gaat ze dagje naar opa, oppassen, ik breng dr voor mn werken en dan haal ik dr na mn werk weer op. gastouder heeft bouwvak.

    hier gaat het stoppen met de speen nog steeds prima! wel nog steeds beetje piepen met inslapen, maar na kwartiertje tukt ze meestal lekker nu! dus fijn! weer een zorg minder!

    net heerlijk met hubbie mosselen gegeten, jammie..
    zo even de rest lezen..
     
  8. Snieke83

    Snieke83 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hey allemaal,

    heb alles bijgelezen maar ff geen zin om te reageren. Hard gewerkt om ons huis aan kant te krijgen dit weekend, om vandaag foto's te laten maken, maar dat kon niet doorgaan ivm het weer :(

    fijne avond!
     
  9. Neentje

    Neentje Niet meer actief

    Grappig dat ik dat bij de eerste zw niet had, en nu de pot zo goed ken van dichtbij haha.

    Beterschap voor Sascha, ach zolang ze drinkt is het niet eten niet zo erg dat komt vanzelf wel.

    Fijn dat het stoppen met de speen steeds beter gaat!

    Mosselen al een lange tijd zin in gehad en toen ik 2 weken terug was bij mams had ze ze gekookt voor me, ze hebben me heerlijk gesmaakt maar na nog geen 30min gooide ik alles eruit.
     
  10. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh jammie, mosselen!!! Mijn opa was mosselvisser en mn oom heeft het overgenomen (zn boot en bedrijf ;)). Ik werd vroeger 'doodgegooid' met mosselen. Nu nog af en toe :D

    Het is een band zonder zitje, dat vindt lieke namelijk neits, want daar kan ze niets in. Het is gewoon zo'n ronde band, ging echt geweldig!
    Bij deze foto kan je het misschien beter zien
     
  11. Snieke83

    Snieke83 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ow nou ik jou zie Sue, we zijn ook even rond gaan rijden in de regio rotterdam/den haag om een beetje te orienteren voor een nieuw huis, was leuk! Ook nog naar de ikea in delft geweest, vond Maxime helemaal geweldig. Ken jij Delfgauw? Dat leek ons ook wel een mooi plaatsje.
     
  12. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    balen :(
     
  13. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    leuke foto's Jolan!!!
     
  14. Snieke83

    Snieke83 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ach ja hebben we voor onszelf een mooi opgeruimd huis, is ook wel eens fijn
     
  15. bloempje29

    bloempje29 Fanatiek lid

    28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    jazeker ken ik delfgauw, bedoel je het oude delfgauw of de nieuwbouw wijk emerald? ik werk daar hemelsbreed zeg maar 500 meter vandaan. (aan de andere kant van de snelweg) ;)
     
  16. bloempje29

    bloempje29 Fanatiek lid

    28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    kijk! dat is handig, en wat blijft ie goed zitten! heb t idee dat sasha er zo doorheen zou glippen, maar dat gebeurt zo te zien niet!
     
  17. bloempje29

    bloempje29 Fanatiek lid

    28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hmmm das toch minder...de "tweede" keer smaken ze meestal toch minder vind ik...:p
     
  18. bloempje29

    bloempje29 Fanatiek lid

    28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    waarom zie ik nergens een foto van kleine stijn? heeft steph die weer weggehaald?
     
  19. Snieke83

    Snieke83 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hoor mij nou, nu ik jou "zie" haha. We hadden in Emerald wel een paar mooie huizen gezien
     
  20. bloempje29

    bloempje29 Fanatiek lid

    28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    :D hahaha, is een leuke wijk, niet heeeeel veel te beleven in de wijk zelf maar op 10 minuten fietsen zit je in de binnenstad van delft, en op 5 minuten fietsen van de delftse hout (grote waterplas) zit wel behoorlijk dicht bij de snelweg dus weet niet waar de huizen staan die je leuk vond, want kans dat je de a13 hoort bij verkeerde wind.
     

Deel Deze Pagina