Goedemorgen, Julian en Sasha gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!! @ Emme: Fijne vakantie @ Mac: Balen dat Bram zo vroeg was vandaag. Veel plezier op de verjaardag @ Hvj: Succes in het ZH Danian was er vanmorgen weer om 5.30 uur, maar naar de fles heeft hij liggen slapen tot 8.00 uur. Toen heb ik hem maar wakker gemaakt, want moest ook voor 9.00 uur zijn fles bij de opvang op halen. Heb vanmorgen gewoon eerst 120+4 gegeven en daarna 60+2 ging allemaal prima. Vandaag ben ik jarig 32 alweer. We vieren het niet echt vandaag er komt alleen een vriendin de rest komt zaterdagavond en zondagmiddag. Voor mijn familie heb ik het al gevierd.
@nathalie, ben je gister helemaal vergeten te feliciteren. bij deze alsnog gefeliciteerd met julian! hebben jullie een leuke dag gehad? met leuke kados?
Is mij ook gebeurd met Henrieke. Ook krijsen en een bloedneus. De volgende dag was alles goed blauw. Kan iedereen gebeuren Hoe is het er nu mee?
Morge iedereen, Lekker weertje he? Zit nu lekker buiten op de laptop, heerlijk! Ga zo naar mijn ouders koffiedrinken, lekker op de fiets. Vanmiddag nog even naar de zeeman, zag dat ze daar leuke toilettassen hadden met inhoud van Cars en Princessen. Alvast maar halen voor de vakantie, voor Harmen en Hennrieke. Verder lekker van het weer genieten!
Mac, geeft toch niets! Julian heeft alleen van ons en van mijn ouders een cadeautje gehad. We vieren het ook pas zondag. Maar hij heeft de hele middag heerlijk zitten spelen. Was echt leuk om te zien Stephanie, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Maar meid, zoiets kan iedereen overkomen!
@Tamtam, gefeliciteerd meid! @Nathalie, fijn dat je kleine het leuk heeft. @Mac, balen van je vroege vogeltje. Veel plezier bij je ouders en gefeliciteerd voor je neefje. @Ilse, en nog wat nieuws over je mannetje? Kan die bij Eva's 1e verjaardag zijn? @Steph, hoe was de nacht gegaan met Esmee?
Dacht dat ik de afspraak bij de gyn had maar het was gwn iemand die alleen fm's doet, dus geen gyn kunnen spreken. Heb een fm gehad, en daar was het eitje van maandag van 14mm ineens FOETSIE GRRRR. Het grootste eitje wat ze kon vinden was die van 7mm. Moet nu vrijdag terugkomen voor fm en gesprek bij een andere vervangende gyn (weer met mijn doos voor een ander liggen) omdat mijn gyn nog steeds ziek ik GRRRRRRRRRRRRRRR BAAL ALS EEN STEKKER dat ik nog geen antw op mijn vragen heb en ik tot vrijdag moet wachten.
Mandy, wat heeft bakkaboe leuk spul zeg!!! Heb een winkel hier kunnen vinden die het verkoopt! Schattig allemaal zeg! Heb me goed in kunnen houden, even wachten tot de uitverkoop en ze heeft al zoveel!!!
wat zul jij je enorm kapot geschrokken zijn zeg! ik kan me voorstellen dat je je heel erg schuldig voelt, maar ik denk dat alle mama's wel een keer in hun loopbaan als mama zoiets meemaken. Hoe is het vannacht gegaan?