Ik ga morgen maar weer is naar zwemles met Collin al 1,5 maand niet geweest.. Vandaag weer naar de kermis geweest.. zo leuk!
@Debby, stil zitten kun je dat opeten of wat? Hier the same meid, zit alleen stil als ze aan de borst is of haar favo tekenfilm kijkt meer ook niet, of als ze eenkennig wordt zoals Lau dat zegt haha. @Bang, hier was de mijne bang van een bal als het rolt dan gaat ze krijsen. Gek kind, nu niet meer gelukkig. @Lau, leuk naar de kermis. Voor kindjes? Hier ook binnenkort babyzwemmen, de zwembad hier naast ons gaat er pas na de zomer mee beginnen dus ff verder zoeken.
heb je een foto? ik zoek ook nog poeven.. of poefen.. wat het ook is.. witte zoek ik.. marloes gefeliciteerd!! saar, sasha was ontroostbaar...kleine finn was niet meer verliefd zei ze.. huilen huilen huilen deb ze vond de slingers geweldig..keek dr ogen echt uit!
snieke gecondoleerd met je oma, en leuk! je kleine zaterdag ook jarig! super gefeliciteerd alvast! wow staan in de kinderstoel! hier nog niet, alleen knoerthard heen en weer "wippen" box staat hier ook nog, staat me nog niet in de weg en ze ik zet haar er eventjes in als ik dr even kwijt moet dus vind het nog wel handig!
Hahahaha tips, Isabella moet tot nu toe niets weten van rijst. Ik ben zo'n "slecht" mama die nog steeds een potje geeft, nog tips hoe ik mijn kleine meid aan de stukjes kan krijgen?
natja hier ook vaak potjes hoor! Niks geen slechte mama Maar stukjes eet emma wel... Vandaag had ik haar boterham in stukjes gesneden en het bord op het plateau vd kinderstoel gezet. Toen heeft ze helemaal zelf de hele boterham opgegeten. Knap he?
ja vooral als ze haar brood met smeerkaas op de grond gooit en het lekker vast blijft kleven in het kleed
@Snieke...ow meid sterkte nog met het verlies van je oma! KUS! Wel knap dat je walvisje op het potje gaat zeg! Je zei vorige keer al dat het zo'n gekkerd is met altijd op dezelfde tijd poepen! Hahaha! Fijne dag zaterdag! @Marloes...gefeliciteerd nog! @Mac...Oww leuke dingetjes! Vind die stoel ook echt helemaal leuk! Wil ook zoiets voor Finn! @Lau...hier gaat de box nog niet weg...Finn zit er echt elke dag nog in...Als hij te druk wordt en driftig gaat doen gaat ie even in de box. Dan is ie binnen 1 minuut weer rustig. Volgens het CB krijgt ie dan te veel prikkels en moet ie ff rust Dus zolang het goed gaat blijft ie lekker staan! @Mama...had het ook vorige keer...ik doe FInn eigenlijk nooit meer vast...en onze stoel kan je ook een beetje in ligstand zetten. Dus ik had dat gedaan zodat ie makkelijker kon drinken uit zn tuitbeker (hij is lui...houdt m niet omhoog) Ik loop naar de keuken om zelf drinken te pakken...loop terug staat ie andersom in dat ding! Ik kijk heeeeeeel erg uit nu! @HVJ...zoooo houdini! Hahaha! mn moeder vertelde eens dat mn zus helemaal IN de slaapzak lag! Mn moeder had haast een hartaanval toen! @Deb...ja Finn zit wel eens stil...als hij de fles krijgt...Hahahaha! En als hij niet zo lekker is! En heeeeeeeeel soms lang genoeg om een boekje te lezen. Maar verder dus echt niet! Wurmen...slaan...draaien....bijten...krabben...maar lief zitten...Nope!!! Finn is trouwens dol op de stofzuiger! ALs hij hem zelf per ongeluk uitzet gaat ie janken en schreeuwen! Hahaha! Hij wordt ook echt boos als ik ga stofzuigen al hij in de box zit! Heb hem een stofzuigertje van sesamstraat gegeven...heeft ie er zelf 1! Hahaha! @Sue/...het spijt Finn...hij wil het snel goed maken! Verder vandaag geshopt voor kleertjes voor Finn zn verjaardag...(voor mama en Finn...hahaha!) ennnnn....groot nieuws: Ik mag op 5 juli de toets doen!!!!!! Moet wel helemaal naar Amstelveen...maar hoe we dat gaan doen zien we nog wel! Ben blijjjj!!!!
Whahaha je zus heeft er helemaal een potje van gemaakt hihi, geloof best dat je ma bijna een hartaanval kreeg. Super meid idd groot nieuws! Wanneer gaat je zus trouwen? En leuk geshopt voor jou en Finn. Hier een shopverbod totdat ik afval!
jeah sarah! Zie je wel de volhouder wint! Misschien moet Finn maar even aan Emma laten zien dat de stofzuiger niet eng is Maar Finn is natuurlijk een stoere jongen en Emma maar een bang meisje
hier houden we de box nog wel, bram zit er niet vaak in, maar als ik ff naar de wc moet of wat dan ook, gaat hij er wel in, ivm hond en ivm dingen die bram aan het ondernemen is... dus af en toe nog wel erg handig, ookal is het maar weinig..
@HVJ...mn zus gaat 9 juli trouwen...duurt nog wel even...maar we gaan gewoon even een paar keer een proefmake-up doen. Dan weten we iig zeker dat we iets hebben wat mooi is en mooi blijft! Hahaha! @deb...ik duim...ik duim...ik duim...ik duim! Hihi! Enne...Emma hoeft niet superstoer te zijn...lieve schattige meisjes zijn ook zoooooo leuk! Hihi! Helemaal met al die leuke jurken zoals zij! Man man...dan ben ik stiekem jaloers hoor! Hahahaha! @Mac...daarom ben ik blij dat FInn er nog (meestal) wel in wil. Anders moet ik de hond naar buiten gaan doen als ik naar de wc ga...of met de deur open...maar dan kan iedereen me zien als ze door het raam van de voordeur kijken! Hahahaha! Thnx meiden! Ik ben ook erg blij...nu gaan we maar even leren snel! heb al een lijst gekregen met dingen die ik kan voorbereiden...dus ik ben benieuwd!