~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Leuk joh die voorbereidingen allemaal, veel plezier ermee.

Succes met leren meid!

@Debby, en wat zegt je temp vandaag?

@Hier, heb slecht geslapen, nachtmerrie gehad en wist niet hoe snel ik uit moest komen door de warmte (het was benauwd vannacht). Zo net mijn ontbijt op, was opgevouwen. Straks nog de was ophangen, afwassen, de kleine voeden en aankleden en op tijd de deur uit naar het zh.

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Sarah: Super van je toets. Succes met leren
    @ Debby: Ik duim ook voor je
    @ Kuide: De Box gaat hier ook dit weekend weg.
    Danian zit er niet meer in.
    @ Snieke: Nog gecondoleerd met je oma.
    @ Hvj: Das minder een nachtmerrie, het was cker benauwd.
    Succes in het ZH.
    Danian was vannacht om 2.50 uur wakker en huilen.
    Ging ik er heen lag hij helemaal tegen de spijlen van het bedje aan.
    Hoef je er niet meer uit voor de speen moet je er uit omdat hij zo erg draait:(
    Als iemand een oplossing heeft.
    Gisteren overdag heeft hij ook maar 2 keer een uur geslapen.
    Zit echt te denken om hem in een camping bedje te leggen, want daarin draait hij niet.
    Danian gaat ook zelf zitten vanuit buik lig:)
    Ik ga zo werken en Danian naar de opvang.
    Vanmiddag naar de kapper.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meid,

Ik had de raam open en lag er in mijn bh en ondergoed en alsnog had ik het benauwd, en bleef maar woelen in bed.
    Aah balen dat je er uit moest, maar goed dat ze huilen want dan moet er iets zijn. Nou als hij in de campingbedje goed slaapt zou ik dat doen toch?
    Wat goed van Danian dat ie van lig naar zit kan, leuk he om ze te zien ontwikkelen.
    Werk ze meid!

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen dames,

hier komende dagen erg druk,
    ik mag weer werken en hoe..
    vandaag tot 22.30
    en morgenvroeg van 7 tot 15.
    daarna een BBQ bij mijn bezoekrelatie van 15 tot 18
    (helaas zonder manlief en zoonlief) maar wel erg leuk.
    dus de avond wel lekker samen.

zondag ook weer werken van 7 tot 15.
    en daarna ff snel op de koffie bij mijn schoonmama, die is maandag jarig.

heb net met bram vingerverf gedaan op doek.
    en dan op een minischildersezel zetten (2.50 bij action)
    en tataaaa mooi kado...
    ook alvast 1 gemaakt voor vaderdag, scheelt weer een keer kliederen, maar wel reuze leuk, alles staat op camera...

wordt erg druk werkweekend, alle bewoners thuis en we krijgen vanmiddag een nieuwe bewoner,
    altijd spannend weer..
    en uitgerekend ik mag vanavond tot 22.30 en morgen weer om 7 uur, betekent dat ik de laatste uurtjes en eerste uurtje alleen ben... achja loopt wel los...

twijfel of ik nu ff uurtje ga slapen...
    of lekker ga douchen en dan buiten zitten....
    ben nu al erg moe en heb druk weekend voor de boeg, maarja als ik ga slapen heb ik kans dat bram eerder wakker is en ik niet makkelijk kan douchen...

hoe doen jullie dat smorgens?
    ik douche elke morgen, maar dat doe ik vaak als bram weer op bed ligt.
    betekent dat ik dus niet ff kan wandelen in de ochtend...
    staan jullie eerder op om aan te kleden? voor de kleine wakker wordt?
    das hier lastig, ene keer is het hier 7 uur andere keer is ie veeeel later wakker....

(denk dat ik nu maar ga douchen en boven op dakterras in de zon op t ligbed ga slapen...)

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    fijn dat je toch op een andere dag de toets mag doen! weer een zorg minder:)

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jeetje inderdaad erg druk!
    Ik zou toch even die extra slaap pakken.
    Als ik wil douchen terwijl Isabella wakker is dan zet ik haar altijd bij me in de badkamer in haar maxi-cosi of wipstoel, een speeltje of rijstwafeltje in d'r handen en geen probleem

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @douchen, ik douche tegenwoordig vaak s'avonds, omdat er smorgens gewoon geen tijd is.
    Als ik wel smorgens douche dan gaat Collin mee onder de douche, en gaat hij gelijk in bad zeg maar :p
    Of hij gaat spelen in de badkamer.
    Wat ik ook wel eens doe, is Collin een fles geven in zijn bedje, en dan snel douchen. Maar soms gaat ie daarna nog verder slapen, en wil ik liever in mijn bed blijven liggen hopen dat ik ook nog mag slapen! :p
    Hier dus geen vast douche patroon! iig wel elke dag.. maar waar en wanneer.. is een verrassing!

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nou alles is helemaal spik en span hier, nu maar hopen dat de kijkers het wat vinden...

Vanochtend even naar de stad geweest, verjaardagsversiering en nieuwe rompertjes gehaald. En kon de verleiding weer niet weerstaan, nog een schattig zomerjurkje voor Zoë :D

@Mac: Druk weekend, zou nog lekker even gaan slapen.

@Natja: Hier ook regelmatig een potje. Stukjes uit een potje zijn hier ook geen favoriet, vers wel. Wil ze dat ook niet?

Douchen: Ik douche 's avonds als Zoë in bed ligt, 's morgens even wassen aan de wastafel. Anders moet ik wachten tot het slaapje van 11 uur en dat vind ik zo laat.

Vanmiddag naar mijn ouders, daar lekker badje opzetten en vanavond bbqen.

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ligt eraan wat ze krijgt, aardappelen en rijst vind ze vers niets, maar bijv bruine bonen wel. Wel is het zo dat ze met vers veel minder eet dan uit een potje:( Ach ja komt vast wel goed, is bij die jongens ook gebeurd dus ik ga er maar vanuit:D

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    O ja veel plezier alvast!
    Wij gaan morgen bbquen

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hey meiden,

Even een vraagje.
    Ik zag bij iemand op hyves een foto van een superleuk badje met een klein glijbaantje. Helaas weet ik niet meer bij wie:(
    Herkent iemand het en waar heb je het badje gekocht als ik vragen mag? Ik vind hem zooooo leuk!

En anders zijn tips over eventuele andere niet zo diepe badjes zeker welkom:)

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Natja: Volgens mij vult vers ook beter als uit een potje. Ja ze zal als ze 12 is echt wel stukjes eten ;).
    Zulke badjes hebben ze vaak in de aanbieding bij de Kruidvat, Blokker etc.

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    mac, hier ook vaak savonds douchen en anders zet ik haar smorgens gewoon in dr bedje, dekens eruit en dan een hoop speelgoed erin en dan ga ik even douchen.

maar liever savonds dat is toch wat relaxter en dan smorgens gewoon wassen.

super saar! dat je de test in a'veen mag doen! nu hard in de boeken!

wat een ge-wel-dig weer is het! niet normaal!!! zit hier met mn laptop weg te zweten/bakken in de tuin, sasha ligt lekker te tukken! vanmorgen lekker naar vriendin geweest en even de stad in, goed begin van een supermooi weekend!

natja, hier ook een klein badje met een paddestoel erboven zodat ze dus altijd wat schaduw heeft dat is ook wel fijn! leuk die met dat glijbaantje! heb er ook een keertje 1 gezien met een hoge zijkant (dus altijd schaduw) en dat was dan een sproeiertje die was ook super!

deb, heb ook geduimd! heeft het geholpen?

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,
    duimen heeft helaas niet gewerkt,... word er een beetje simpel van.
    Heb ook koppijn vandaag dus heb vanmiddag vrij genomen. Ik heb het een beetje gehad met al dat vruchtbaarheidsgedoe. Maar toch bedankt, iedereen die aan me gedacht heeft...

natja leuk bbqen... zou ik ook wel willen maar manlief moet helaas werken.

douchen, als ik alleen ben dan douche ik meestal s avonds of ik als ik echt willen douchen dan douche ik in bad en dan laat ik emma naast het bad spelen.

mandy al wat gehoord van de bezichtiging?

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ik irriteer me aan Collin's vader.

Hij zou hier om 13.00 zijn en tot 17.00 blijven.
    Belt ie om 12.15 of t goed is als ie zo komt? uhhh ja? we hadden 13.00 afgesproken dus tot zo.

om 13.30 nog geen papa... dus ik boos gesmst, 1 uur is 1 uur, niet half 2!

smstie terug dat ie dan wel naar huis gaat en volgende week op tijd is.
    Dus heb hem gebeld, wie die wel niet denkt dat ie is, dat afspraak afspraak is. En als je te laat komt dat je dat ff laat weten!
    En dat volgende week niet door gaat, dat ik maar 1x in de 2 weken wil voorlopig. Plus dat Collin zijn prikjes krijgt dan dus ik een rustig dagje wil voor hem!

Maar ik had ook een brief geschreven met daarin alles waaraan ik me erger, en wat ik lomp en stom vind, en dat ie een eikel is etc.
    Dus heb gezegd dat ie die brief nu wel moest komen halen en dan ff met coll kon spelen, en daarna maar weg moest gaan.. Zucht..
    En dan zie je dat blije bekkie van je zoon als papa binnen komt.. en dan breekt mijn hart..

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    oww.. heb collin's 1e moedervlek ontdekt :D zo cute..

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Mac: Druk weekend dus, maar wel gezellig en met mooi weer:)
    @ Debby: Balen meis dat het duimen niet gewerkt heeft.
    Kan me voorstellen dat je er soms ff zat van bent.
    @ Potjes: Danian wil ook geen potjes met stukjes maar vers met stukjes eet hij zo op.
    Al moet ik zeggen dat het warm eten nog niet van harte gaat.
    @ Douchen: Ik douche me altijd 's avonds.
    Heb toch kilometer vergoeding gekregen van mijn werk bijna 300 euro tot er met vandaag toch weer lekker vanaf nu krijg ik het elke week.
    Nu eerst ff naar de kapper.

18. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    lekker zeg... afspraak is idd afspraak zeker in deze beginfase nog.. als je nu alweer moeite moet doen.. snap dat je daar boos om wordt maar ook dat het heel lastig is als je dan ziet dat collin zo blij ervan wordt, dan weet je ook niet meer waar je goed aan doet..

hier ook een 1 moedervlek, verder helemaal niks! grappig is dat he? (niet vergeten foto ervan te maken he? Met je vinger erbij anders zie je het niet op de foto..:))

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dag dames wij zijn weer terug van vakantie.
    Het park viel ons heel erg tegen, vooral het zwembad dat was wel jammer. Jason vond zwemmen ook helemaal niet leuk hihi. Maar verder heerlijk gehad! Jason was alleen de hele vakantie ziek,arm kind. Heeft heel veel geslapen en tandje 3 is door.
    We zijn dus ook niet naar de efteling geweest.
    In Oosterhout kan je ook goed shoppen!! Sven heeft heel veel nieuwe kleding gehad van zn moeder en ik heb 2 jurkjes gehad.

Ilse, hoe is het met je man??

Jolan hoe is het met jou man afgelopen?

Deel Deze Pagina