ha aal! leuk dat je er weer bent, jammer dat het park tegenviel! maar het is vast wel heel gezellig geweest verder? ahhh die jason, die zal thuis dus vast lekker slapen en jooehoe tand 3 is er door! goedzo!!! leuk dat je 2 jurkjes hebt gekregen!
Kan me voorstellen dat je boos bent. Afspraak is afspraak. Ik kan er ook slecht tegen als mensen niet bellen als ze later komen.
@bloempje ja het was op zich wel gezellig. We hebben iig goed tot rust kunnen komen. Ik weet niet of er kindjes jarig zijn geweest afgelopen week, maar iig ook al is het te laat, nog van harte gefeliciteerd!!!!
nou meiden.. mijn dag kan niet meer stuk.. Collin loopt nu echt echt alles los! rent bijna zelfs! Rondjes door de woonkamer.. kruipen is er niet meer bij! voorheen deed ie lopen als je hem neer zette.. maar nu trekt ie zich zelf op en loopt dan hele stukken, incl bochtjes en 360 graden draaien! Ook net buiten op straat hele stuk los gelopen, en maar 1x gevallen! Ook op t schuine stuk gras waar we eendjes gingen voeren loopt meneer keurig los! *trots* (ff filmpje uploaden @hyves)
@sam, balen dat t tegenviel (waar ben je pcies geweest) en jammer dat jason niet zo lekker was! Wel lekker geshopt en ook wel genoten neem ik aan? En jeeeeej 3e tandje!!
Laura wat gaaf dat Collin los loopt zeg! Knap hoor. Ja hoor we hebben zeker ook heel erg genoten, maar het park was gewoon kut haha. We zaten bij de Katjeskelder, maar dat was echt eens en nooit meer, volgende keer weer gewoon CP. Alleen dit was nu goedkoop en aangezien we natuurlijk niet breed in het geld zitten omdat Sven nog niet werkt. Ja Jason was echt heel ziek, we hadden geen thermometer mee, maar zn oogjes stonden heel waterig en hij sliep bijna elke dag de hele dag, arm kind.
Zo er staan wat foto's op mn hyves zo voor degene die het leuk vinden kunnen even spieken Ohja was ik vergeten te zeggen, maar dat bubbelbad was chiiiiiiil!!! Hahhaah, Jason vond het ook heerlijk en een hele relaxete douche hadden we ook, was ook gelijk een stoomcabine.
lau wat goed van collin, ik las laatst trouwens een stukje over dat heel vroeg lopen een van de kenmerken is van hoogbegaafdheid... Hoogbegaafdheid: Hoe herken je het? t is natuurlijk maar 1 van de kenmerken, maar misschien iets om in de gaten te houden. Ik snap dat je boos bent op je ex... zo win je geen vertrouwen!
@debby, ik weet van t hoogbegaafd zijn.. heb vroeger een oppaskindje gehad wat hoogbegaafd was. En het CB was er ook al over begonnen. Ik doe er voorlopig niks mee.. kan er ook niks mee doen denk ik. Behalve Collin helpen, steunen, en stimuleren in en bij wat hij doet in zijn ontwikkeling. En idd het in de gaten houden.. mocht het zo zijn...
Snieke, nog gecondoleerd met je oma. Marloes, nog van harte gefeliciteerd! sarah, super dat je de toets kan doen Leuk leuk! Je bent nog steeds welkom he
ik douche als ik vrij ben idd ook altijd als lieke weer naar bed gaat. Nadeel idd dat ik niet weg kan dan, maar als ik dat wel graag wil, douche ik met lieke in de badkamer. neem wat speelgoed mee en zet haar op de grond. Ze vindt het prachtig.
jammer dat het een beetje tegenviel. Met niek gaat het eigenlijk nog hetzelfde. Veel pijn en kan nog niet veel, maar gelukkig geen koorts meer. Hij heeft nu AB
oh meiden er is nieuws over mn sollicitatie...... Bij ons op school moet 1 van de ibers weer voor de klas en omdat zij de mogelijkheid niet heeft gehad om te solliciteren voor de functie, mag zij nu alsnog een brief schrijven. Er is dit jaar maar plek voor 1 collega,dus ik weet al wat er uit gaat komen (anders was zij nooit gevraagd....) Maar diegene die ook gesolliciteerd hebben en niet de functie krijgen, krijgen hem volgend jaar zonder nog te hoeven solliciteren (mits geschikt bevonden).