~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ooooh, super nieuws!!!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier gaat het avondeten er nog goed in... maar kan het goed geloven hoor, als ze met dit weer anders/minder eten. Als ze maar goed drinken toch...

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ow meiden, hebben jullie dat ook wel eens..

soms dan zie ik Collin, en dan overvalt me ineens zo'n groot gevoel van liefde, angst, trots, geluk, dat ik in huilen uitbarst (tranen van geluk)
    Ben dan zo blij en trots op mijn ventje!

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @eten, idd als ze maar goed drinken!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    uhm JAAAAA!!!! en ook wel eens zo van... dat is gewoon echt mijn/ons kindje, dat hebben wij gemaakt

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@maxime gefeliciteerd!!!

7. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    wow morgen grote dag! wat super leuk he? mooie kleertjes aan, hele dag foto's maken, lekker taart eten! oooo genieten zeg!!

wat fijn dat daan thuis is en hij tenminste heerlijk bij zn dochter dr 1e verjaardag mag zijn!

jep herkenbaar lau... gelukkig ben niet de enige emotionele doos.. kan dingen die ze doet wel 10 x vertellen tegen anderen omdat ik dat zooooo leuk vindt hahahahahah ben ik er helemaal vol van!

super mooie taart marloes! en ook met die geboetseerde bumba's! jij hebt er werk van gemaakt! koel!

hmm hier juist het tegenovergestelde, sasha heeft 2 x warm eten gehad..:$ vanmiddag rond half vijf en toen had ik het idee rond een uurtje of half zeven dat ze nog honger had want ze bleef van ons stokbrood eten dus nog meer warm eten gepakt en dat was binnen 5 minuten weg..hahahahah toen lekker in bad en naar bed met een grote fles.. dus haar buikje zit lekker vol!

wij lekker bbq-en met een wijntje..hmmm life is good...:)

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

hopelijk groeit hij er niet te snel uit...

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

gelukkig woon ik in het oosten hihi,
    na mijn werk gaan we lekker bbq-en dus mooi weer is wel handig...

vandaag hele dag gewerkt en daarna bbq op mn oude werk gehad, ben doodop. zo vroeg na bed! en morgen weer vroeg op..

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow wat ies ie mooi!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dank je wel voor alle complimentjes...
    Thom werd al helemaal blij toen hij hem zag... en Sam roept alleen maar Hap hap..

Is er trouwens iemand hier die ook de etos armbandjes aan het sparen is?
    Ik heb er ondertussen 2 en 1 dubbel... dus wie wil ruilen, kom maar op!!!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oh ja, ik heb trouwens een foto van de letterslinger (was van de week toch nog een vraag??), hij mocht even proefhangen.

rood en blauw met witte stippels...

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zo, eindelijk even bijlezen!

@Lau: Balen dat Collin's vader zich nu al niet meer aan zijn afspraken houdt..

Moedervlek: Hier ook de eerste op haar rug!

@Sam: Balen dat Jason juist afgelopen ziek was :(
    Leuke foto's!

@HvJ: Wat kl*te zeg :( wel fijn dat ze er gelijk werk van gaan maken. Duim met je mee voor de volgende ronde!

Hoogbegaafdheid/iq: Zo wat een intelligent clubje hebben we hier. Geen idee wat mijn iq is, iig hoog genoeg om m'n geld mee te verdienen en gelukkig te kunnen leven ;)

@Sam: Ach gossie, oorontsteking. Hopelijk slaat de ab snel aan!

@Mac: Idd niet leuk dat hij juist dan een team uitje heeft. Mag aanhang niet mee?

@HvJ: Morgen naar DB, groot gelijk, het is hier zoooooo gezellig! :D Ga je iets bijzonders doen?

@Deb: Wow wat een service, dat hoor je niet vaak!

@Tam: Spannend, Danian voor het eerst uit logeren. Waarschijnlijk spannender voor papa en mama als voor hem ;)

@Huppel: Zo die is goed verwend met zijn verjaardag!

@Jolan: Oooh mannen! Af en toe....

@Lau: Kijk maar uit, dalijk heeft ie op zijn 2e al een schoenentick en wil ie bij iedere outfit andere schoenen :D

Schoenen: Hebben jullie kindjes altijd schoentjes aan? Zoë haast nooit, als ze ze aan heeft hoor ik meestal na 10 minuten achter me: 'mevrouw, u verliest een schoentje'.....

@Marloes: Wat een mooie taart, daar zal Thom wel blij mee zijn. Haast zonde om op te eten haha!

@Sarah: Ben jij nieuw? :p

@Ilse: Nog één nachtje slapen.. fijn dat Daan er toch bij kan zijn!

@Lau: Jaaa ik ken het, nooit verwacht dat ik zo'n 'zeikerd' zou worden als mama haha.

@Marloes: Leuke slinger!

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Haha zie nu pas dat krullenkoppie onder in beeld :D

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook lekker de hele dag in de tuin gezeten met een badje. Vindt het nu al jammer dat we morgenavond weer naar huis moeten en geen tuin meer hebben. Zul je zien dat ons appartement nét na de zomer verkocht wordt..

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha... ja die wil altijd op de foto

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mama, thuis op blote voeten, of sokken met antislip
    in de tuin ook op blote voeten. Buiten op straat schoenen aan.
    In de buggy nu ook altijd schoenen aan, want meneer is t regelmatig zat en wil dan zelf lopen :p
    Zo vandaag ook heel het winkelcentrum af gehobbelt.. en was hem kwijt in de Bristol... zat meneer ergens met waterschoentjes te spelen :p

Leuk zon lopend kind, maar t gaat allemaal langzamer en meneer wil nooit de kant op die ik op wil!

18. Kejay

Kejay Niet meer actief

Jolan, als je 5 pyamapapjes koopt en je bewaard de bon en streepjescodes, is dat 1 volle spaarkaart waard. Zo spaar je een stuk sneller.
    Wij hebben ook dat poppenwagentje, met dank aan Debby heb ik het kunnen halen. Je koeft er niet zoveel natuurlijk, dat is de maximale korting die je kan krijgen.

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rox: Dat wilde ik laatst nog tegen je zeggen.. ik ging mijn auto opruimen vind ik een envelop onder mijn stoel met tig streepjescodes voor jou! Heb ik in mijn auto gelegd om op de post te doen en is onder mijn stoel beland :).

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Snieke...gefeliciteerd met Maxime!

@Marloes...heeeel mooi de taart! Ben ook zo benieuwd hoe die voor Finn wordt!
    Hele fijne dag morgen!

eten: Hier een vreetzak die gewoon door eet hoor! Hahaha! Maar ik moet zeggen dat ik ook geen prakkie bloemkool neer zet hoor nu...lekker rijst met kip ofzo. Dat gaat er wel in!
    En wel meer drinken...hij heeft twee keer een beker met diksap extra gekregen en zonder moeite naar binnen geslurpt!

@Ilse...Fijn dat Daniel er wel gewoon heel de dag is zeg! Gelukkig!

@Lau...ja hoor...ik heb dat ook wel eens...ik dacht al dat ik weer een over emotionele mama was...maar niet dus! Gelukkig maar! Hahahaa!

@Sue...zooozoo...klein vreetzakje ook dus! En dat voor zo'n klein poppie!

EN alvast voor morgen als ik er dan niet ben:

Thom, Joël en Eva...heeeeeeeeeeele fijne verjaardag!

@Mama...ja sorry...ik vergeet me helemaal voor te stellen.. :p:p:p Tuttebel ;)

schoentjes: We hebben voor Finn sandaaltjes gekocht bij van Haren...ook met zo;n flexibele zool...maar die waren maar €20,-
    deze zijn het: vanHaren | Kinderen | Bobbi-Shoes | 1402710
    We hadden ook blauwe gezien maar Steef vond deze leuker dus hebben we deze genomen.
    In de kinderwagen heeft ie ze ook niet altijd aan hoor...zeker niet met dit warme weer!

Oww en dit is Finn zn verjaardagshirt...ook door STeef uitgekozen! Denk dat ik het gewoon op een spijkerbroek doe...had een broekje voor erbij maar die is nog net te groot eigenlijk...helaas.
    MooisteKleertjes Kidz-Art | Vinrose | Imps & Elfs | Baby

Wlde morgen gaan zwemmen...maar nou veranderd het weerbericht heel de tijd..geen idee of het nou lekker weer wordt of niet...we zien wel!

Owww we zijn trouwens lekker naar de Merwelanden geweest gisteren (recreatiegebied hier vlak bij)
    Was erg leuk!

Deel Deze Pagina