nee niet doen. Zoals mac zegt, het kan overal zitten. maar het is zooo grappig. Ik heb ook echt pijn mijn buik nu
o nee mijn tandarts wil me niet hebben omdat ik te lang niet ben geweest, dus moet een andere zoeken. Maar ik heb er geen last van, dus ik zit nu in de negeermodus... maar daar hebben jullie me nu weer een beetje uitgetrokken... sssst (gaat weer terug naar negeermodus)
@Deb: Hey ik zit ook in de negeermodus! Er moeten nog 3 verstandskiezen uit, maar na het drama van de vorige keer durf ik niet meer...
nee je moet gaan, hoe langer je wacht hoe erger het uiteindelijk wordt, je moet je negeermodus deleten!
o ja hij was chagerijnig omdat ik alleen kom als ik iets heb... (ben echt al heeeeel lang niet meer geweest, ik ga altijd alleen 3 keer per jaar naar de mondhygieniste... schaam schaam )
Dank jullie wel meiden wordt er verlegen van haha was mijn 1e puzzeltaartje ben er ook de hele dag mee bezig geweest. Ik las iets over gaatjes, op zn kop bij de tandarts en Niek en Debby hahaha weet niet wat het is, maar veel plezier meiden!
Deb: dat meen je niet? Naja wat een ei. kan die lekker aan je verdienen, wilt ie niet? Maar kom aub uit die negeermodus. Dat moet toch hartstikke zeer doen joh
meiden, ik ga ook ff slingers hangen, ik heb alleen geen idee waaraan ik ze kan hangen zonder de muren en plafonds te beschadigen tips zijn welkom