~juni 2009 mama's; deel 4!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Pikkie in het zand...beetje gek...

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    In het koude water....

3. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

ah wat lief...zooo lekker spelen in t zand. at hij het niet op?

4. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    he allemaal, bedankt voor alle felicitaties! Maxime is er blij mee :D
    We vieren het maar klein, vandaag waren we gewoon met z'n drieen en morgen vieren we het voor onze ouders en broer/zus, omdat er 2 op zaterdag moeten werken. Maar was ook wel leuk met z'n drieen. Maxime vond de slingers en balonnen helemaal geweldig, en zijn fisher price piano ook :)

oh en mijn auto taart is echt LELIJK geworden, zeker vergeleken met jouw taart Marloes! Haha! Ik zet morgen nog wat foto's op de hyves van het feestje.

Thom en Eva, morgen alvast een hele fijne verjaardag gewenst!

ik vind het nog steeds ongelooflijk dat Collin al loopt (en misschien andere kindjes ook al) Lijkt me wel leuk zo'n kleine stapperd!

Hier trouwens wel schoentjes, want anders trekt ie zijn sokken uit ;)

De box wordt hier ook niet veel gebruikt, ik zet hem er eigenlijk alleen in als ik naar de wc moet :) of als de bel gaat. Soms als ik met hem op de bank zit wil ie zelf naar de box en dan zet ik hem er wel eens in.

ilse, goed nieuws van Daan!

5. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    waaaah geweldig! Wat is dit nou, voor een raar korrelig spul :D

6. huppel77

huppel77 Lid

23 mei 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL

Leuke schoenen hoor !! Duur zijn ze he ik heb van de week ook even gekeken schrok ervan !!!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ben ik ook weer even...
    Hele dag weg geweest, eerst naar de HAP en daarna naar het strand toen door naar mijn ouders bbqen.

Jason moest stoppen met de ab voor de zekerheid, maar de vlekjes zijn er nog verder niks raars, gewoon wachten tot het weggaat

@marloes hele mooie taart zeg en leuke slinger!!!

@ilse wat fijn dat je man naar huis mocht vandaag

@snieke voor morgen ook een fijne dag

@debby veel plezier met bbqen morgen

@mandy wat lomp van die makelaar, ook niet netjes trouwens...Jammer he als je geen tuin hebt!

@laura leuke schoentjes meid enneh ja dat gevoel is hier ook vaak hoor, zeker als hij weer iets nieuws kan of iets liefs of leuks doet!

Verder weet ik het ff niet meer...

8. huppel77

huppel77 Lid

23 mei 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL

Super zeg haast jammer om op te eten hahaha !!!
    Zal zeker smaken ...

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    @ schoenen... alleen als we weg gaan, anders gewoon lekker op blote voetjes rond lopen.

Snieke, als de taart maar lekker is toch... veel plezier morgen

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik hoop het ook

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jason vindt het strand/zand/water maar niks! We wilden het vandaag weer even proberen maar hij ging de hele tijd huilen en na een uurtje maar weer naar huis gegaan.
    Hij vindt eigenlijk niks leuk momenteel, zn speelgoed niet, zand niet, gras niet hahah hij wil helemaal niks. Wel jammer want hij speelt nu nergens echt mee en is dus ook heeeel moeilijk te vermaken.

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    haha dat is de grote vraag, ik heb er zoveel ganache op moeten smeren om de boel te "stutten" dat ie een beetje overgeganached is!

jij ook veel plezier morgen, als je nog even opblijft is ie al jarig :)

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ohja en voor Marloes en Ilse, heeel veel plezier morgen jullie hebben heerlijk weer!!!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Twee violen en een trommel en een fluit, want Eva, Joël en Thom zijn (bijna) jarig en de vlaggen hangen uit!

1 jaar!!!

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zijn er meer kindjes die er last van hebben gehad dat ze niks wilden. Ik zie al die kids van jullie zo lekker spelen maar Jason doet dat helemaal niet:(

16. huppel77

huppel77 Lid

23 mei 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eva, Thom en Joel GEFELICITEERD met jullie 1e verjaardag. Heel veel plezier en lekker veel cadeautjes uitpakken !!!

En met dit mooie weer, kan niet beter !!!!

17. huppel77

huppel77 Lid

23 mei 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL

Nee ken het niet echt alleen wel dat Sem een beetje verwende neigingen krijgt. Erg zeurderig en om alles miepen !!!
    Ik negeer het dan en het trekt later wel bij.
    Misschien proberen om hem een poosje geen aandacht te geven en alleen maar met zijn speelgoed laten zitten. Misschien gaat hij uit verveling wel spelen. Ik weet het ook niet hoor maar is misschien een ideetje. Succes !!!

18. huppel77

huppel77 Lid

23 mei 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaliyah86 bedenk me net dat hij ziek was kan het daar niet aan liggen. Sem heeft ook al een paar keer oornsteking gehad en was daarna ook een weekje van slag !!!

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou dat is het niet, hij speelt al heel lang niet zoals andere kindjes wel doen. Hij zit gewoon een beetje en stopt alles in zn mondje en verder niks. Af en toe gooit hij eens een bal...
    Dus bij zn speelgoed laten zitten werkt ook niet:) hij doet er gewoon niks mee.

20. huppel77

huppel77 Lid

23 mei 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou je graag een antwoord willen geven maar ik weet het niet. Heb er geen ervaring mee en ben ook geen deskundige. Anders eens op het bureau vragen !
    Het is wel zo dat ieder kindje zijn eigen tempo aanneemt, maar dat zul je wel weten.

Deel Deze Pagina